Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zojuist had ik een topic gestaft, niet vanwege de inhoud, maar eigenlijk met het verzoek het te verwijderen omdat het er dubbel staat.
Ik kon het stafje niet motiveren helaas, alleen staffen, Is dat ook een bug of is het normaal dat je geen toelichting kunt geven wanneer je een topic staft?
Vind het wel fijn dat ik topics waarop ik tot mijn spijt op reageerde met de iPhone wel uit mijn 'Gereageerd-lijstje' kon verwijderen.
Even een verschrikkelijk irritatiepuntje: Ik krijg continu de melding "Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen" terwijl ik dan vijf (!) minuten terug op een ander topic heb gereageerd.

Aangezien VIVA-forummen niet mijn dagbesteding is en ik het af en toe gewoon even snel tussendoor doe, maakt dit het actief zijn in een topic wel een beetje onmogelijk.

Nog meer mensen die hier last van hebben?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
heeft iedereen last van LaFolie. Erg irritant idd
Oddish schreef:
13-07-2017 22:52
Is iemand er al achter hoe kan zien waar je gequote bent? Ik heb een (2) bovenin staan en geen idee waar ik moet kijken om die weg te halen. Soms weet ik het toevallig, maar deze staat er al een poosje... -.-'
Bij mij is het nu een 7.
Ik denk dat het komt door ongelezen berichten in mijn favorietenlijstje en/of (snelle) reacties op mijn recente reacties in "gereageerd". Beetje jammer dat de "gereageerd" en "favorieten" maar beperkte lijstjes zijn en ik geen topics verwijderen uit die lijstjes.
Mijn record is tot nu toe 14 ofzo, dus het kan nog leuker :P
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 19:41
heeft iedereen last van LaFolie. Erg irritant idd

:swear:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Poging 1047274953

Vind het echt jammer dat na al die weken het nog steeds lijkt dat er niks gedaan is.

Ik ga dan ook weg hier en ga naar een goed lopend forum waar wel gewerkt en vooral geluisterd wordt!
Run to sayswho....

Bye viva!!!!
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 14:25
wanneer je iemand quote dan zie je ze niet, maar anders wel
Ik zie ze nergens meer. Ook niet meer op de laptop bij niet gequote berichten.
En ik dacht ook meteen dat de reden wel zou zijn dat ze sayswho.nl niet in de onderschriften willen hebben. Wat ik in principe wel kan begrijpen. Maar ik begrijp ook dat forummers sayswho hier onder de aandacht brengen, want dat forum is juist ontstaan omdat dit forum niet meer functioneert en de community dus een toevluchtsoort zoekt.

In plaat van motto's uit te zetten zou Viva er beter aan doen hun eigen forum serieus te nemen en te repareren - voor iedereen pleite is. En alles wat in twintig jaar is opgebouwd in het riool is verdwenen.
.
hee ik zie nu opeens wel weer een motto op de laptop.
.
impala schreef:
17-07-2017 07:47
Ik zie ze nergens meer. Ook niet meer op de laptop bij niet gequote berichten.
En ik dacht ook meteen dat de reden wel zou zijn dat ze sayswho.nl niet in de onderschriften willen hebben. Wat ik in principe wel kan begrijpen. Maar ik begrijp ook dat forummers sayswho hier onder de aandacht brengen, want dat forum is juist ontstaan omdat dit forum niet meer functioneert en de community dus een toevluchtsoort zoekt.

In plaat van motto's uit te zetten zou Viva er beter aan doen hun eigen forum serieus te nemen en te repareren - voor iedereen pleite is. En alles wat in twintig jaar is opgebouwd in het riool is verdwenen.
maar dat hebben ze dus niet gedaan. Ik kan bij iedereen die een motto heeft deze gewoon lezen. Zal dan mss een bug zijn
:bunny:
impala wijzigde dit bericht op 17-07-2017 23:31
98.07% gewijzigd
.
impala schreef:
17-07-2017 18:36
Nee dat zei ik toch al, dat ik ze nu ook weer zie. Maar ze zijn wel weg geweest. Het viel mij ook op.
je zegt dat viva de motto's heeft uitgezet, en dat is dus niet zo.
:monkey:
impala wijzigde dit bericht op 17-07-2017 23:33
97.24% gewijzigd
.
impala schreef:
17-07-2017 19:01
Ja duh - en daarná signaleerde ik dat ze weer aan stonden. Maar daar heb je nu al twee keer overheen gelezen?
ik heb altijd de motto's kunnen lezen, dus duh, het klopt niet dat jij zegt dat ze er niet waren. Bij jou mss wel, maar het was niet bij iedereen zo. Dus een bug en geen vooropgezet plan, zoals ik uit jou post lees.
:peep:
impala wijzigde dit bericht op 17-07-2017 23:36
97.92% gewijzigd
.
KyloRen schreef:
17-07-2017 22:33
Ze hebben nooit uit gestaan, ik heb ze altijd kunnen zien.
Bugs verschillen gewoon per persoon.
Hoe weet jij nou wanneer ik dit ervaren heb en of jij toen ook op het forum was? Bovendien klaagde er op dat moment ook al iemand anders over. Maar ik ga een zooitje posts wissen want veel te veel off topic gezeur om niks.
.
Laatste bericht bovenaan werkt maar als ik naar het einde of midden van een topic spring ipv bij de eerste blz schiet ik er nog niks mee op.
KyloRen schreef:
18-07-2017 04:52
Ik zag toch dat bugs per persoon verschillen? Misschien moet je zelf even leren lezen voordat je anderen aanvalt.
Pcies, ook wat ik al zei
En..... ik wordt weer drie keer per dag uitgelogd, ik kan geen motto invoeren en werkend krijgen, ik kan geen topics meer uit de eerste lijst op mijn home-page verwijderen..... allemaal bugs die waren opgelost en ineens weer de kop op steken. Hoe kan dat toch!?
Kan dat uitloggen/inloggen gefixt worden? Dit is al vanaf het begin van jullie "nieuwe" omgeving zo.
Als ik mobiel het VF bekijk dan wordt in op mn pc uitgelogd en als ik op mn pc kijk wordt ik mobiel uitgelogd.
Zwaar irritant!!
siska74 schreef:
19-07-2017 09:49
En..... ik wordt weer drie keer per dag uitgelogd, ik kan geen motto invoeren en werkend krijgen, ik kan geen topics meer uit de eerste lijst op mijn home-page verwijderen..... allemaal bugs die waren opgelost en ineens weer de kop op steken. Hoe kan dat toch!?
Ik zie je motto hoor, onder deze post (op de laptop dan he).
Mooi motto ;-)
.
impala schreef:
19-07-2017 15:24
Ik zie je motto hoor, onder deze post (op de laptop dan he).
Mooi motto ;-)
Zelf zie ik het niet op de iPad of mobiel, en ik bleef ook in het scherm hangen waar ik het heb ingevuld, als ik op het knopje drukte om het toe te voegen gebeurde er niks, tenminste dat leek zo. Maar als jij het wel ziet is het er blijkbaar toch :nut:
Pb's komen momenteel niet aan en ik kan maar 1 bladzijde pb's zien. Via mobiel, android.
siska74 schreef:
19-07-2017 22:49
Zelf zie ik het niet op de iPad of mobiel, en ik bleef ook in het scherm hangen waar ik het heb ingevuld, als ik op het knopje drukte om het toe te voegen gebeurde er niks, tenminste dat leek zo. Maar als jij het wel ziet is het er blijkbaar toch :nut:
Mobiel zie je nooit motto's, dus dat klopt :-) Daarom zei ik er ook bij: op de laptop. En dan nog alleen als je niet iemand quote. En bij mij lijkt het ook alsof er niks gebeurt als ik mijn motto aanpas. Dat is 'normaal' (niet echt natuurlijk ;-) )
impala wijzigde dit bericht op 20-07-2017 11:32
11.43% gewijzigd
.
...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven