Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 juli 2017 om 15:58
zaterdag 22 juli 2017 om 10:13
maandag 24 juli 2017 om 23:05
Helaas werkt het loepen nog niet, zodra er meer bekend is / loepen weer mogelijk is zullen er uiteraard updates volgen!Barbaa-de-tweede schreef: ↑22-07-2017 13:15Werkt loopen nu wel of niet?
Bij mij blijft de optie Alle berichten namelijk grijs (Windows 10 / Explorer 11)
Maar ik lees regelmatig van mensen dat ze een TO geloept hebben, dus lijkt alsof het bij anderen wel hersteld is?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 25 juli 2017 om 00:24
Over updates gesproken, de OP van dit topic is een beetje.... mal.ModeratorViva schreef: ↑24-07-2017 23:05Helaas werkt het loepen nog niet, zodra er meer bekend is / loepen weer mogelijk is zullen er uiteraard updates volgen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 25 juli 2017 om 00:29
Eerder is toch gezegd dat dit helemaal geen prioriteit heeft? Of ben ik abuis?ModeratorViva schreef: ↑24-07-2017 23:05Helaas werkt het loepen nog niet, zodra er meer bekend is / loepen weer mogelijk is zullen er uiteraard updates volgen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Edit: Het staat zelfs niet op de wenslijst, meen ik me toch echt te herinneren. Het is wat lastig terug te vinden omdat er niet geloept kan worden
impala wijzigde dit bericht op 26-07-2017 03:32
19.50% gewijzigd
.
dinsdag 25 juli 2017 om 23:44
Dat zou ik heel jammer vinden als dat zo is, want loepen voegt wel zeker iets toe aan het forummen.
Dat je kan zien wat en hoe iemand in andere topics post, maakt vaak veel duidelijk over diegene.
dinsdag 25 juli 2017 om 23:54
Nou, het schiet in al die maanden niet bepaald op he? Sinds de lancering gewoon nul komma nop, ondanks meerdere berichten dat zodra er updates zijn, dit gemeld zal worden.ModeratorViva schreef: ↑24-07-2017 23:05Helaas werkt het loepen nog niet, zodra er meer bekend is / loepen weer mogelijk is zullen er uiteraard updates volgen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 26 juli 2017 om 09:54
Erger vind ik nog dat je je eigen reacties niet meer terug kunt vinden. Ze zouden er in elk geval voor moeten zorgen dat je jezelf weer kunt loepen. En de mods ook zichzelf, zodat ze niet steeds een ander antwoord geven. Er is dus gezegd dat dit niet eens op de wensenlijst voor de toekomst staat. Kom dan nu niet met 'we laten het weten als deze bug gefixt is'. Want hij staat helemaal niet op de fix-lijst.Barbaa-de-tweede schreef: ↑25-07-2017 23:44Dat zou ik heel jammer vinden als dat zo is, want loepen voegt wel zeker iets toe aan het forummen.
Dat je kan zien wat en hoe iemand in andere topics post, maakt vaak veel duidelijk over diegene.
.
woensdag 26 juli 2017 om 16:54
Het heeft een hele hoge prioriteit omdat het een grote wens voor jullie als forummers is. Helaas kunnen we niet over bugs zeggen wanneer we verwachten dat ze opgelost zijn, maar dat deze een hoge prioriteit heeft dus wel. Hopelijk kan ik snel weer een update geven met opgeloste bugs.
Met vriendelijke groet,
CM V!VA
woensdag 26 juli 2017 om 17:01
Ik ga het maar wat minder omslachtig formuleren.
Jullie openingspost van dit topic is kut.
Er staat een link in naar updates van 2016.
En dat de serverupdate in december 2016 succesvol was. Joeghei!
Het enige informatieve aan deze OP is dat het direct duidelijk maakt hoe serieus jullie jezelf, communicatie en de forummers nemen.
Jullie openingspost van dit topic is kut.
Er staat een link in naar updates van 2016.
En dat de serverupdate in december 2016 succesvol was. Joeghei!
Het enige informatieve aan deze OP is dat het direct duidelijk maakt hoe serieus jullie jezelf, communicatie en de forummers nemen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 26 juli 2017 om 17:53
CommunityManagerViva schreef: ↑26-07-2017 16:54Het heeft een hele hoge prioriteit omdat het een grote wens voor jullie als forummers is. Helaas kunnen we niet over bugs zeggen wanneer we verwachten dat ze opgelost zijn, maar dat deze een hoge prioriteit heeft dus wel. Hopelijk kan ik snel weer een update geven met opgeloste bugs.
Met vriendelijke groet,
CM V!VA
Ik heb die post die ik me herinnerde inmiddels via Google teruggevonden. En het ging over staffen, of het weer mogelijk wordt om met meer mensen een bericht te staffen. Daarover werd gezegd: geen prio en geen wens. Ik was dus idd abuis. Excuus.
Goed te horen dat loepen een hoge prio heeft. (Hoewel ik het ook wel lekker prettig vind dat je andere forummers niet meer kan loepen en dat mensen niet de hele tijd om de oren worden geslagen met alles wat ze eerder eens geschreven hebben. Ik vind dat soms erg 'jachterig' overkomen. Maar dat terzijde
Bedankt voor het antwoord in elk geval.
.
donderdag 27 juli 2017 om 11:06
Ja wanneer wordt dit eens gefixt?
donderdag 27 juli 2017 om 12:58
I know, maar als ik dan op de prullenbak klik, gebeurt er gewoon helemaal niks! In de eerste dagen van het nieuwe forum ging het prima, maar daarna was het ineens voorbij.
donderdag 27 juli 2017 om 14:11
Dat heb ik een tijdje geleden hier al gemeld (of in het vorige bugtopic, dat kan ook): die optie doet het op sommige divices en in sommige browsers wel, en op/in andere niet. Ik kan alleen topics verwijderen op mijn laptop met IE. Maar niet op mijn laptop met Firefox, en ook niet op mijn telefoon (ongeacht de browser). Daar is dus nog flink wat werk aan de winkel voor de ontwikkelaars...
donderdag 27 juli 2017 om 17:12
Op m'n laptop met Google Chrome werkt het wel met dubbelklikken. Gewoon klikken werkt niet. En in Firefox gebeurt er idd helemaal niks.Tr0tter schreef: ↑27-07-2017 14:11Dat heb ik een tijdje geleden hier al gemeld (of in het vorige bugtopic, dat kan ook): die optie doet het op sommige divices en in sommige browsers wel, en op/in andere niet. Ik kan alleen topics verwijderen op mijn laptop met IE. Maar niet op mijn laptop met Firefox, en ook niet op mijn telefoon (ongeacht de browser). Daar is dus nog flink wat werk aan de winkel voor de ontwikkelaars...
vrijdag 28 juli 2017 om 07:46
Ik merkte dat je een geanonimiseerd account kan loepen, dat was eerder toch niet? Scheelt dat loepen niet werkt, maar je ziet wel de topics waarin de geanonimiseerde heeft gereageerd, vooruit, alleen de eerste pagina, waar meestal de oudste topics staan, nu nog een non-issue dus
PB lukt mij alleen als ik een nieuwe thread open, dan komt het bericht in postvak uit en komt dan ook aan. Doe ik onderaan een bestaande thread reageren komt het bericht meteen in verzonden te staan en wordt het niet bij de ontvanger bezorgd.
En het cijfer in de link, wat is daar nu precies mee? Ook al heb ik alle topics gelezen en daarbij alle eventuele quotes blijft er minimaal een 1 staan.
PB lukt mij alleen als ik een nieuwe thread open, dan komt het bericht in postvak uit en komt dan ook aan. Doe ik onderaan een bestaande thread reageren komt het bericht meteen in verzonden te staan en wordt het niet bij de ontvanger bezorgd.
En het cijfer in de link, wat is daar nu precies mee? Ook al heb ik alle topics gelezen en daarbij alle eventuele quotes blijft er minimaal een 1 staan.
vrijdag 28 juli 2017 om 08:09
Hier doet dat prullenbakje het soms wel, soms niet, geen peil op te trekken..... en het ligt er ook niet aan of ik alle cookies net heb weggegooid of niet. En ik gebruik altijd de iPad of iPhone met de nieuwste versie iOS en safari.
Deze bug is dus soms opgelost, en dan weer niet.
zondag 30 juli 2017 om 13:13
maandag 31 juli 2017 om 07:47