Gedoe marktplaats
dinsdag 1 augustus 2017 om 22:16
Even in het kort.
Op marktplaats design meubels verkocht voor een prima prijs.
Kopers zijn komen kijken en waren erg tevreden. De koop werd afgesloten en de spullen zijn meegenomen.
Nu achteraf zijn ze er toch niet blij mee. Er zouden gebreken zijn?
Ik heb deze niet gezien en zij ook niet tijdens het bezichtigen. Ik controleer alles wat ik verkoop.
Nu willen de kopers hun geld terug en dreigen ze met allerlei stappen als ik niet betaal.
Ik weet dat ik prima en eerlijk heb gehandeld en vertrouw het niet zo.
Ik wil graag jullie mening weten.
Op marktplaats design meubels verkocht voor een prima prijs.
Kopers zijn komen kijken en waren erg tevreden. De koop werd afgesloten en de spullen zijn meegenomen.
Nu achteraf zijn ze er toch niet blij mee. Er zouden gebreken zijn?
Ik heb deze niet gezien en zij ook niet tijdens het bezichtigen. Ik controleer alles wat ik verkoop.
Nu willen de kopers hun geld terug en dreigen ze met allerlei stappen als ik niet betaal.
Ik weet dat ik prima en eerlijk heb gehandeld en vertrouw het niet zo.
Ik wil graag jullie mening weten.
woensdag 2 augustus 2017 om 19:47
Zeker als ze zelf hebben afgehaald hebben ze geen recht van spreken, ze hebben zelf de spullen bekeken en gekocht. Dus niet op ingaan. Ik had laatst ook 'n akkefietje op MP. Had 'n luxe bewaarbox met gebonden stripalbums te koop met 5 boeken ipv 6 wat de collectie compleet zou maken, maar die had ik gewoonweg nooit gehad. In de advertentie duidelijk omschreven dat het om 5 albums ging en de box liggend gefotografeerd zodat je duidelijk 5 boeken ziet met 'n opening erboven. De box voor slechts 15 euro geadverteerd (na bot gevangen te hebben met 25 en 20 euro) en uiteindelijk 'n geinteresseerde. Toen hij de box had ontvangen begon ie te zeiken over dat missende boek. Tja, dan had ie de advertentie beter moeten lezen en de foto moeten bekijken. En niet voor 'n dubbeltje op de eerste rang willen zitten, want zo'n luxe verzamelbox zou ik echt niet voor zo'n laag prijsje te koop zetten als ie compleet was. Begon ie nog te dreigen ook dat ie wel achter m'n adres zou komen omdat het geld terugmoest. Heb 'm gemeld bij MP en ben blij dat ie ergens aan de andere kant van 't land woont.