De ex

01-08-2017 08:20 58 berichten
Sinds 4 weken date ik met een man via Tinder. Het is heel leuk samen, we hebben ook afgesproken alleen met elkaar te daten. Hij is lief, doet romantisch en het voelt goed.

Bij een van de dates is het onderwerp exen ter sprake gekomen. Hij heeft een bepaalde ex die heel lang op hem gejaagd heeft en die hij niet zag zitten. Daarna zijn zijn gevoelens veranderd en hebben ze een relatie gekregen. Volgens zijn zeggen was zij zijn ideale vrouw en heeft ze hem gedumpt toen ze hem eenmaal had. Wat zogezegd reden zou zijn om het met mij rustig aan te doen omdat hij bang is dat ik hetzelfde doe. De ex is nog steeds zijn beste vriendin (mijn ex is mijn beste vriend dus ik zag geen probleem) en soms als we om 2 uur 's nachts seks hebben stuurt zij een WhatsApp (maar ja, ik heb ook vrienden die dat doen, dus irritant maar verder onbelangrijk). Dat rustig aan doen was alarmbel 1 maar na 2 à 3 weken ga je niet moeilijk en claimerig doen natuurlijk.

Sinds enkele dagen heeft hij mij toegevoegd op Facebook. En toen schrok ik wel even. Zijn hele tijdlijn is volgespamt met berichtjes van haar namelijk. Met foto's uit hun tijd samen, met berichtjes als 'Ik hield meer van jou dan van het leven zelf' enzovoorts. Zij mag hem gedumpt hebben (???) maar ze is er duidelijk niet klaar mee. En eerlijk gezegd vind ik in die situatie een beste vriendin wèl heel bedreigend.

Binnenkort gaat hij op vakantie naar zijn familie en ik verwacht dat ze daar ook wel veel met elkaar zullen optrekken. Waar ik vooraf geen probleem mee had maar me nu wel zorgen over maak. Daarnaast zit dat zinnetje ideale vrouw me ineens ontzettend dwars want is hij er zelf dan wel klaar mee? Ik heb absoluut geen trek om verzeild te raken in een emotioneel driehoeksdrama namelijk.

Als we wat langer bij elkaar waren zou ik er gewoon naar vragen, nu wil ik geen dramaqueen zijn want na 4 weken zo'n thema aansnijden... Of kan dat wel?

Kan iemand mij even met twee voeten op de grond zetten en helderheid geven?
SaveAngie schreef:
02-08-2017 19:01
Nee
Het is net die mop van die kabouter in het donker.. ken je die?
Nee, vertel eens!
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
02-08-2017 19:02
Nee, vertel eens!
Jantje schrok wakker van een enge stem die zei; als ik je heb, eet ik je op.
Bibberend ging Jantje op onderzoek uit en vond een neuspeuterende kabouter in de badkamer...
When they go low, we go high. (M.Obama)
Haha! Ja, daar doet het inderdaad aan denken!
Alle reacties Link kopieren
oh ohhh... nouja, afwachten dan maar he... je zal gelukkig wel aan de hand van zijn facebook kunnen volgen hoeveel leuke dingen ze wel niet gaan doen samen
Lorem Ipsum
Omdat het ook wel leuk is, om de afloop te weten te komen :

Ik heb een keer op mijn strepen gestaan ("Ik heb een relatie om het leuk te hebben, dus als het drama wordt dan stop ik ermee. Los het maar op en anders ga ik verder daten."), omdat zij me openlijk door het slijk trok en alle registers opentrok om hem terug te krijgen. Voor hem bleek ze eigenlijk totaal irrelevant. Hij wilde er niks van zeggen omdat hij haar onbelangrijk vond en haar gedrag belachelijk, maar hij snapte dat ik het niet leuk vond en deed het toch voor mij. Het eindigde met niet alleen mij maar ook hem te beledigen, waarna hij haar nogmaals, maar dan wat fermer, heeft duidelijk gemaakt dat hij verliefd is op mij en er voor haar echt niks meer te verwachten is.

Afgezien van dat we elkaar ontzettend hebben gemist toen hij weg was, is alles goed verlopen. Zijn vrienden en familie waren een beetje verontwaardigd dat ik niet mee was gekomen zelfs en hij wilde eigenlijk vooral terug naar mij.

Inmiddels houdt ze zich al tijden koest of heeft ze zich erbij neergelegd, en zijn we alweer 3 maanden een koppel, met eigen vakanties en activiteiten gepland tot ver in 2018.
:flirting:
Wat leuk om te horen! En wat fijn dat hij zich hardop heeft uitgesproken naar haar toe, met dit resultaat als uitkomst.
Heel veel geluk samen!
Wat een leuke update! Goed van hem!
Heel veel geluk samen
Yeah!!! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven