Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MarindaH schreef:
03-08-2017 17:13
O, ik ben nog steeds wel geneigd dit te geloven hoor. Ik zou niet weten waarom niet. En als ooit blijkt dat het nep is, stoor ik me niet. En aan de discussie eromheen stoor ik me ook niet, dat lees ik amper. En dat mensen het niet geloven weet ik nou wel.
+1
MarindaH schreef:
03-08-2017 17:17
Weet ik veel. Ik heb dit nooit meegemaakt, dus weet niet wat ik wel of niet zou typen. Jij wel blijkbaar.

Dim even, ik heb niks in dat topic geschreven en het keurig op de hiervoor aangewezen plaats gedaan, dus je hoeft niet te gaan sneren met je ' jij blijkbaar wel' .
En nou ben jij van de leg?
MarindaH schreef:
03-08-2017 18:07
En nou ben jij van de leg?

Ja heb last van bloedluis.
Het zal nog wel een dag rustig blijven en dan komt er wel weer wat, anders heeft ze geen publiek meer. Wat jij Star? :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Irritant zeg dat die wolkjes niet meer verkleuren (6) Ik ga maar even naar het bugtopic anders krijg ik LV op mijn dak.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond de camper idee van iemand laatst wel een goed idee
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nouschi schreef:
03-08-2017 18:11
Het zal nog wel een dag rustig blijven en dan komt er wel weer wat, anders heeft ze geen publiek meer. Wat jij Star? :proud:

:cencored:
:rofl:
Ik vond dat badkamerverhaal maar raar.
Met je zus lopen krikken, douchen, bubbelen, dampen terwijl kind in tuin loopt en iedereen naar binnen kan wandelen?
Volgens mij kijkt er iemand teveel GTST.

Wat zou de cliffhanger worden?
TO flipt uiteindelijk toch terwijl ze uitmaaksex heeft met man (schoonzus kijkt stiekem toe vanuit een dampende badkamer) en net op het moment dat ze hem wil 'ontmannen' krijgen we een freeze.
Nouschi schreef:
03-08-2017 18:13
Irritant zeg dat die wolkjes niet meer verkleuren (6) Ik ga maar even naar het bugtopic anders krijg ik LV op mijn dak.
Te laat, ouwe mopperkont.
2Italy2 schreef:
03-08-2017 18:22
Ik vond dat badkamerverhaal maar raar.
Met je zus lopen krikken, douchen, bubbelen, dampen terwijl kind in tuin loopt en iedereen naar binnen kan wandelen?
Volgens mij kijkt er iemand teveel GTST.

Wat zou de cliffhanger worden?
TO flipt uiteindelijk toch terwijl ze uitmaaksex heeft met man (schoonzus kijkt stiekem toe vanuit een dampende badkamer) en net op het moment dat ze hem wil 'ontmannen' krijgen we een freeze.

Ik vond het vooral raar dat man en zus precies in de badkamer van TO en TO's man moesten neuken. Terwijl TO's man bij zijn geliefde zusje logeerde. En ook nog terwijl het vierjarige nichtje helemaal allenig in de tuin speelde.
Maar misschien had zwager net nachtdienst gehad en wilden ze hem niet storen.
Kan hè. Kan.
:sick:
MonteCara schreef:
03-08-2017 19:31
Ik vond het vooral raar dat man en zus precies in de badkamer van TO en TO's man moesten neuken. Terwijl TO's man bij zijn geliefde zusje logeerde. En ook nog terwijl het vierjarige nichtje helemaal allenig in de tuin speelde.
Maar misschien had zwager net nachtdienst gehad en wilden ze hem niet storen.
Kan hè. Kan.
:sick:
Bij het zusje kan ze niet zomaar naar binnen lopen om ze te betrappen, daarom is het tafereel naar haar eigen badkamer verplaatst.
Alles kan. Melkkan, koffiekan :hyper:

Storen deed ze alleen tijdens douchen. Ik denk dat hij het zeepje niet kon vinden. Zuslief moest helpen zoeken.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-08-2017 23:30
Reden: spoiler
32.18% gewijzigd
broodroostertje schreef:
03-08-2017 19:49
Bij het zusje kan ze niet zomaar naar binnen lopen om ze te betrappen, daarom is het tafereel naar haar eigen badkamer verplaatst.

Geniaal!

Ofnie?
Star* schreef:
03-08-2017 18:09
Ja heb last van bloedluis.
Breek de dag tik een eitje :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nouschi schreef:
Tadaaa je voorspelling kwam uit. Oke iets eerder dan een dag. ;-D
Ik geloof het verhaal nog steeds.
Waar ik wel kriegelig van wordt zijn sommige meelevende reacties.
Er wordt zelfs al persoonlijke hulp aangeboden. Gaat een beetje ver.
Ik verdenk velen ervan stiekem erg te smullen van dit verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nouschi schreef:
Maandag gaat ze op vakantie (naar Noorwegen) dus voor die tijd zal er zeker nog wat komen. En als ze vanuit haar vakantieadres kan internetten zal vanaf daar ook wel een drama afspelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
03-08-2017 19:04
Te laat, ouwe mopperkont.
:rofl:
Ik volg het op de voet in ieder geval :proud:
Sorry, ik kom van een andere planeet geloof ik..
Wie zijn de lannisters?
Oost-Groningen... minste kans op forummers die irl willen steunen?
CarmiggelT schreef:
03-08-2017 22:00
Oost-Groningen... minste kans op forummers die irl willen steunen?
Moet ik weer aan het werk?

Is wel een groot gebied, de Gronings-Duitse grensstreek. Ook ongebruikelijk om het zo te noemen, die grens is namelijk zo ongeveer 70 km lang.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 22:04
31.11% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
03-08-2017 22:02
Moet ik aan het werk?
Jep, broer/zus topic. To kan wel een rl knuffel gebruiken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven