Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 augustus 2017 om 10:59
donderdag 3 augustus 2017 om 11:16
Ja dit!! En "ik had de tranen in mijn ogen toen ik het las!"
Serieus? A. Je jankt om een verzonnen verhaal.. Joehoe!! En B. janken om een forum? Really? Ik kan me er nog wat bij voorstellen als je in een vast kletstopic zit en er gebeurt wat met iemand, of je "kent" iemand al jaren van hier. Maar zo? Met een nieuwe TO? Nee echt, heel ergerlijk hysterisch gedoe.
donderdag 3 augustus 2017 om 11:22
Als ik niet zo schaamteloos was zou ik me plaatsvervangend schamen. Er zit geen enkele rem op daar. En als iets echt té krom is, kletsen ze het zelf wel recht.QueenArachnia schreef: ↑03-08-2017 11:16Ja dit!! En "ik had de tranen in mijn ogen toen ik het las!"![]()
Serieus? A. Je jankt om een verzonnen verhaal.. Joehoe!! En B. janken om een forum? Really? Ik kan me er nog wat bij voorstellen als je in een vast kletstopic zit en er gebeurt wat met iemand, of je "kent" iemand al jaren van hier. Maar zo? Met een nieuwe TO? Nee echt, heel ergerlijk hysterisch gedoe.
Wel jammer dat het verhaal een beetje is doodgebloed, ik had meer van TO verwacht.
donderdag 3 augustus 2017 om 11:26
donderdag 3 augustus 2017 om 11:29
Ik lijk het dus echt wel te verliezen. Zat gisteren op Fok een topic te lezen en het eerste wat ik dacht was: troll.vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 11:24Tsja. Ik weet nog niet precies wat ik vind. Ik vind het wel bewonderenswaardig als mensen zich inleven in andermans verhaal, lief ook. Het zou jammer zijn als mensen dat kwijt zouden raken. Zolang ze geen geld naar TO overmaken, dan.
Geloept en het lijkt toch echt te zijn.
Ik baal van mijn achterdocht nu.
donderdag 3 augustus 2017 om 11:31
Tuurlijk, meeleven is prachtig en dat doe ik ook. Maar dit ligt er zo dik bovenop joh. Die gebeurtenissen die elkaar zo snel opvolgen (man komt thuis, half uurtje later zit ze, al forummendvrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 11:24Tsja. Ik weet nog niet precies wat ik vind. Ik vind het wel bewonderenswaardig als mensen zich inleven in andermans verhaal, lief ook. Het zou jammer zijn als mensen dat kwijt zouden raken. Zolang ze geen geld naar TO overmaken, dan.
En sowieso, zondag begint het topic met vermoedens en dinsdag liggen ze voluit in scheiding en is de hele familie er bij betrokken. Ja hoor.)
En na dat badkamer verhaal gingen mensen wat morren dat het wat ongeloofwaardig werd en páts, heftigheid stukje naar beneden.
Niks mis met meeleven maar echt huilen? In je echte leven? Neuh.
queenarachnia wijzigde dit bericht op 03-08-2017 11:36
1.70% gewijzigd
Is het een bekende trol dan?Miss_Dizzy schreef: ↑03-08-2017 11:26Tsja sommigen zijn duidelijk gevoeliger dan anderen. Daarom vind ik het best kwalijk op die manier met mensen te spelen. Zeker als je dat al 10 jaar doet heb je al een diagnose verdient. Al is het maar 'aandachtshoer'.
Ik ga denk ik binnenkort ook maar weer eens op anoniem. Blijvend dit keer.
En ga je anoniem om zo'n topic?
Ik vind het ook een beetje sneu. Die mensen leven ongegeneerd mee, en ergens zit iemand kliks te tellen/heel hard te lachen.vrouwjagersma schreef: ↑03-08-2017 11:24Tsja. Ik weet nog niet precies wat ik vind. Ik vind het wel bewonderenswaardig als mensen zich inleven in andermans verhaal, lief ook. Het zou jammer zijn als mensen dat kwijt zouden raken. Zolang ze geen geld naar TO overmaken, dan.
Je kunt ook té onbevangen zijn. Inlevingsvermogen is mooi, een minimale hoeveelheid gezond verstand ook.
donderdag 3 augustus 2017 om 11:35
Ken jij de TO dan?Miss_Dizzy schreef: ↑03-08-2017 11:26Tsja sommigen zijn duidelijk gevoeliger dan anderen. Daarom vind ik het best kwalijk op die manier met mensen te spelen. Zeker als je dat al 10 jaar doet heb je al een diagnose verdient. Al is het maar 'aandachtshoer'.
Ik ga denk ik binnenkort ook maar weer eens op anoniem. Blijvend dit keer.
donderdag 3 augustus 2017 om 11:47
Geen idee. Maakt me ook verder niet uit.Fee-de-Goede schreef: ↑03-08-2017 11:31Is het een bekende trol dan?
En ga je anoniem om zo'n topic?
Ik dacht er al eerder aan maar de lol van forummen is er nu nog meer vanaf dan het al was.
donderdag 3 augustus 2017 om 12:26
donderdag 3 augustus 2017 om 13:37
Ik weet het niet meer bij broer-en-zus. Ook ik blijf er schrijven omdat wanneer het echt is TO zo'n draadje misschien wel heeft als enige echte uitlaatklep (waarin ze zichzelf helemaal kan laten gaan).
Maar de TO laat zich niet gaan, ze handelt volledig perfect (afgezien van die (begrijpelijke) opmerking over die boom, maar ze biedt daar ook nederig haar excuses voor aan), ze schiet niet uit haar plaat (zelfs niet tegen mensen die de echtheid openlijk in twijfel trekken) en ze richt zich zelden tot mensen die haar bijvoorbeeld advies geven of haar wat vragen.
Dat zou ik totaal anders doen, maar goed, iedereen uit zich weer anders.
Ik durf niet te beweren dat het allemaal verzonnen is. Maar inmiddels ook niet meer dat het echt is.
Maar de TO laat zich niet gaan, ze handelt volledig perfect (afgezien van die (begrijpelijke) opmerking over die boom, maar ze biedt daar ook nederig haar excuses voor aan), ze schiet niet uit haar plaat (zelfs niet tegen mensen die de echtheid openlijk in twijfel trekken) en ze richt zich zelden tot mensen die haar bijvoorbeeld advies geven of haar wat vragen.
Dat zou ik totaal anders doen, maar goed, iedereen uit zich weer anders.
Ik durf niet te beweren dat het allemaal verzonnen is. Maar inmiddels ook niet meer dat het echt is.
donderdag 3 augustus 2017 om 17:17
Weet ik veel. Ik heb dit nooit meegemaakt, dus weet niet wat ik wel of niet zou typen. Jij wel blijkbaar.