Stamcafe XXXI
woensdag 2 augustus 2017 om 14:58
Nadat ik hem verteld had, dat ik leuke man (A) leuk vond, zonder hints, werd ik ineens genegeerd. Hij heeft gewoonweg nog niet eens gereageerd op m'n appje van een kleine anderhalve week geleden. Dus NEXT
donderdag 3 augustus 2017 om 08:48
donderdag 3 augustus 2017 om 09:59
donderdag 3 augustus 2017 om 10:14
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-08-2017 10:05Die man was dus gewoon toch niet zo leuk Aza. Jammer. Next!
Ja
donderdag 3 augustus 2017 om 13:41
Jouw ass merkt het anders vanzelf wel-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-08-2017 13:23Zo. Net een zalig gebakken eitje op brood gehad. Fipronil my ass..
donderdag 3 augustus 2017 om 14:07
living on the edge-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-08-2017 13:23Zo. Net een zalig gebakken eitje op brood gehad. Fipronil my ass..
donderdag 3 augustus 2017 om 14:58
Ik geloof dat je een miljoen besmette eieren moet eten om dood te gaan ofzo.
Naja overdreven misschien maar ik behandel de katten hier al jaren en jaren met Frontline en daar zit ook fipronil in. En vele vele vele malen meer dan in 1 ei.
Dan mag je ook de kat een dag niet aanraken daar en handen wassen blabla, maar ik geloof dus dat ik al veel vaker fipronil heb binnen gekregen en ik leef nog steeds.
Opgeklopt gezeur.
Naja overdreven misschien maar ik behandel de katten hier al jaren en jaren met Frontline en daar zit ook fipronil in. En vele vele vele malen meer dan in 1 ei.
Dan mag je ook de kat een dag niet aanraken daar en handen wassen blabla, maar ik geloof dus dat ik al veel vaker fipronil heb binnen gekregen en ik leef nog steeds.
Opgeklopt gezeur.
donderdag 3 augustus 2017 om 19:38
Ik las op dat andere forum dat er hier (ineens / een paar) bugs opgelost worden/zijn. Heb het nog niet uitgetest.
Ik heb weer zo'n vrijdaggevoel vandaag terwijl ik toch echt veel dingen moet doen morgen. Komt vast wel weer goed.....
Nog geen weekendplannen verder. volgend weekend ga ik de NS fiks uitdagen dus dit weekend ga ik nergens heen denk ik.
edit: het mysterieuze cijfertje zit niet meer in mijn tabblad
Ik kan (mezelf) weer loepen
Heb even een testSjoerd gestuurd naar Bootz.
Ik heb weer zo'n vrijdaggevoel vandaag terwijl ik toch echt veel dingen moet doen morgen. Komt vast wel weer goed.....
Nog geen weekendplannen verder. volgend weekend ga ik de NS fiks uitdagen dus dit weekend ga ik nergens heen denk ik.
edit: het mysterieuze cijfertje zit niet meer in mijn tabblad
Ik kan (mezelf) weer loepen
Heb even een testSjoerd gestuurd naar Bootz.
vrijdag 4 augustus 2017 om 12:12
Sjoerd staat bij mij wel in verzonden items. Geboren optimist dat ie is.
Was verder geen boeiende inhoud maar zocht even een stammer die ik niet al eerder geSjoerd had (want reageren op een oud bericht lukt(e) soms wel) om te testen of die bug spontaan opgelost was.
Hier bijna klaar met huishoudontwijkend gedrag....
Het is droog voorlopig dus misschien een wasrek buiten zetten. Dat hoort zo in de zomer...
Was verder geen boeiende inhoud maar zocht even een stammer die ik niet al eerder geSjoerd had (want reageren op een oud bericht lukt(e) soms wel) om te testen of die bug spontaan opgelost was.
Hier bijna klaar met huishoudontwijkend gedrag....
Het is droog voorlopig dus misschien een wasrek buiten zetten. Dat hoort zo in de zomer...
vrijdag 4 augustus 2017 om 21:05
De test-Sjoerd wilde dus zeggen dat ik het met je eens ben.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-08-2017 14:58Ik geloof dat je een miljoen besmette eieren moet eten om dood te gaan ofzo.
Opgeklopt gezeur.
Maar het kan serieuze gevolgen hebben voor de betrokken kippenboeren aldus Wakker Dier...
Las ik zonet ergens.
Komkommertijd of niet ben ik verder vrij goed in nieuwsmijden vanwege nieuwsmoeheid.
Grootste deel van de dag heb ik me met leukere dingen beziggehouden, zelfs het huishouden was wel redelijk leuk.
zaterdag 5 augustus 2017 om 09:00
Watervrouw333 schreef: ↑04-08-2017 21:05De test-Sjoerd wilde dus zeggen dat ik het met je eens ben.
Maar het kan serieuze gevolgen hebben voor de betrokken kippenboeren aldus Wakker Dier...(geen afzetmarkt = geen inkomen. Besmette dieren = mogen of misschien moeten ruimen .... ).
Las ik zonet ergens.
Komkommertijd of niet ben ik verder vrij goed in nieuwsmijden vanwege nieuwsmoeheid.
Grootste deel van de dag heb ik me met leukere dingen beziggehouden, zelfs het huishouden was wel redelijk leuk.
Ja vreselijk
Voordat zij weer geld opleveren hebben ze teveel voer gekost.
zaterdag 5 augustus 2017 om 12:51
zaterdag 5 augustus 2017 om 18:01
Fijne vakantie Puss en bij terugkomst een nieuwe huisgenoot! Leuke vooruitzichten.
Gisteren in de AH verschillende soorten (prijzige) bessen gekocht... die kan ik vandaag zo de kliko in flikkeren
Als ik andere mensen hoor over de AH, dan kan ik alleen maar concluderen dat er hier 2 hele slechte vestigingen zijn. Vandaag even op een markt geweest waar ik niet vaak kom: vreselijk zielig aanbod. Morgen maar weer braaf naar de Lidl voor groeten en fruit.
Gisteren in de AH verschillende soorten (prijzige) bessen gekocht... die kan ik vandaag zo de kliko in flikkeren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 5 augustus 2017 om 18:02