Partner met een grootleeftijdsverschil
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:35
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:40
15 jaar en meer
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:44
Tussen mij en partner zit 15+ jaar. Maar ik ben wel van het 'gelijk oversteken'.Vivaforumvolger schreef: ↑05-08-2017 13:35Ik loop best tegen bepaalde dingen aan, en zou het fijn vinden om iemand te vinden die in dezelfde situatie zit. Als ik mijn probleem hier plaats ben ik bang dat ik wordt aangevallen door allerlei vooroordelen.....
Wat let je te delen? Een vooroordeel is ook maar een vooroordeel. Van een vreemde. Die jou niet kent.
Hips, hopsakee en pierlala.
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:49
Vivaforumvolger schreef: ↑05-08-2017 13:35Ik loop best tegen bepaalde dingen aan, en zou het fijn vinden om iemand te vinden die in dezelfde situatie zit. Als ik mijn probleem hier plaats ben ik bang dat ik wordt aangevallen door allerlei vooroordelen.....
Waarom dan dit topic?
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:50
Daar heb je helemaa, gelijk in! Ik ben 1,5 jaar samen met mijn 32 jaar oudere vriend ik 24 hij 61 . Hij heeft zijn eigen vrienden en ik die van mij. Mijn vrienden accepteren hem maar andersom is het wat moeizamer. Als er een verjaardag van een vriend van hem is wordt hij alleen uitgenodigd ... Hij zegt dat het tijd nodig heeft en hij het zelf ook niet leuk vindt . Als ik een verjaardag heb wilt hij mee gaan.... Ondanks dat de kaart alleen naar mij gericht is. Hij verwacht dan dat ik er wat van zeg bij mijn vrienden .... Hij is vorig weekend weg gegaan met z'n vrienden en de vrouwen daarvan... Ik wilde ook wel mee.. Maar er zou niet genoeg slaapruimte zijn ?? Dit voelde zo buiten gesloten... Uk ben 24 en misschien kan ik het niet begrijpen of ben ik sneller emotioneel omdat ik nog vrij jong ben. In m'n vorige relaties had ik dit niet en was alles gelijk.... Het voelt zo apart het gevoel ok buitengesloten te zijn. Iemand ervaring hiermee
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:53
Vivaforumvolger schreef: ↑05-08-2017 13:50Daar heb je helemaa, gelijk in! Ik ben 1,5 jaar samen met mijn 32 jaar oudere vriend ik 24 hij 61 . Hij heeft zijn eigen vrienden en ik die van mij. Mijn vrienden accepteren hem maar andersom is het wat moeizamer. Als er een verjaardag van een vriend van hem is wordt hij alleen uitgenodigd ... Hij zegt dat het tijd nodig heeft en hij het zelf ook niet leuk vindt . Als ik een verjaardag heb wilt hij mee gaan.... Ondanks dat de kaart alleen naar mij gericht is. Hij verwacht dan dat ik er wat van zeg bij mijn vrienden .... Hij is vorig weekend weg gegaan met z'n vrienden en de vrouwen daarvan... Ik wilde ook wel mee.. Maar er zou niet genoeg slaapruimte zijn ?? Dit voelde zo buiten gesloten... Uk ben 24 en misschien kan ik het niet begrijpen of ben ik sneller emotioneel omdat ik nog vrij jong ben. In m'n vorige relaties had ik dit niet en was alles gelijk.... Het voelt zo apart het gevoel ok buitengesloten te zijn. Iemand ervaring hiermee
Nou ben ik niet al te best in rekenen.....
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:54
Hij is 37 jaar ouder dan jij. Niet 32 jaar ouder.Vivaforumvolger schreef: ↑05-08-2017 13:50Daar heb je helemaa, gelijk in! Ik ben 1,5 jaar samen met mijn 32 jaar oudere vriend ik 24 hij 61 . Hij heeft zijn eigen vrienden en ik die van mij. Mijn vrienden accepteren hem maar andersom is het wat moeizamer. Als er een verjaardag van een vriend van hem is wordt hij alleen uitgenodigd ... Hij zegt dat het tijd nodig heeft en hij het zelf ook niet leuk vindt . Als ik een verjaardag heb wilt hij mee gaan.... Ondanks dat de kaart alleen naar mij gericht is. Hij verwacht dan dat ik er wat van zeg bij mijn vrienden .... Hij is vorig weekend weg gegaan met z'n vrienden en de vrouwen daarvan... Ik wilde ook wel mee.. Maar er zou niet genoeg slaapruimte zijn ?? Dit voelde zo buiten gesloten... Uk ben 24 en misschien kan ik het niet begrijpen of ben ik sneller emotioneel omdat ik nog vrij jong ben. In m'n vorige relaties had ik dit niet en was alles gelijk.... Het voelt zo apart het gevoel ok buitengesloten te zijn. Iemand ervaring hiermee
Hij wil jou niet meenemen naar zijn vrienden.
Misschien wil hij jou alleen voor de seks en verder niet als gezelschap.
Hoe oud zijn de kinderen van je vriend?
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:55