Partner met een grootleeftijdsverschil

05-08-2017 13:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag viva lezers

Ik ben hier nieuw, en opzoek naar andere dames die ook in een relatie zitten met een groot leeftijdsverschil.
Waarom?
Hips, hopsakee en pierlala.
Wat noem jij een groot leeftijdsverschil? En waarom ben je op zoek naar andere mensen in zo'n relatie?
Waar loop je tegenaan wat het benoemen waard is?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Merl0t schreef:
05-08-2017 13:33
Waarom?
Ik loop best tegen bepaalde dingen aan, en zou het fijn vinden om iemand te vinden die in dezelfde situatie zit. Als ik mijn probleem hier plaats ben ik bang dat ik wordt aangevallen door allerlei vooroordelen.....
dus je wilt er niet over praten.
Wat vind jij een groot leeftijdsverschil ?
Hier 16 jaar.
Wat is voor jou een groot leeftijdverschil?
S-Meds schreef:
05-08-2017 13:37
dus je wilt er niet over praten.
Dat heb ik nergens gezegd ! Ben opzoek naar mensen in dezelfde situatie (leeftijdsverschil) en zou daar graag mee in contact willen komen om eens te praten.
Jane Doe schreef:
05-08-2017 13:38
Wat vind jij een groot leeftijdsverschil ?
Hier 16 jaar.
Zou ik je een inbox berichtje mogen sturen?
drominique schreef:
05-08-2017 13:38
Wat is voor jou een groot leeftijdverschil?
15 jaar en meer
Nou, schiet los zou ik zeggen.
Ik heb mijn man ontmoet toen ik 17 was. Hij was net geen 30. Inmiddels zijn wij 36 jaar samen: getrouwd, 3 volwassen kinderen en 5 kleinkinderen rijker.
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:35
Ik loop best tegen bepaalde dingen aan, en zou het fijn vinden om iemand te vinden die in dezelfde situatie zit. Als ik mijn probleem hier plaats ben ik bang dat ik wordt aangevallen door allerlei vooroordelen.....
Tussen mij en partner zit 15+ jaar. Maar ik ben wel van het 'gelijk oversteken'.
Wat let je te delen? Een vooroordeel is ook maar een vooroordeel. Van een vreemde. Die jou niet kent.
Hips, hopsakee en pierlala.
Waarom een topic openen en dan zo geheimzinnig doen en niks willen zeggen? Je bent toch anoniem?
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:35

Waarom dan dit topic?
Is goed
Daar heb je helemaa, gelijk in! Ik ben 1,5 jaar samen met mijn 32 jaar oudere vriend ik 24 hij 61 . Hij heeft zijn eigen vrienden en ik die van mij. Mijn vrienden accepteren hem maar andersom is het wat moeizamer. Als er een verjaardag van een vriend van hem is wordt hij alleen uitgenodigd ... Hij zegt dat het tijd nodig heeft en hij het zelf ook niet leuk vindt . Als ik een verjaardag heb wilt hij mee gaan.... Ondanks dat de kaart alleen naar mij gericht is. Hij verwacht dan dat ik er wat van zeg bij mijn vrienden .... Hij is vorig weekend weg gegaan met z'n vrienden en de vrouwen daarvan... Ik wilde ook wel mee.. Maar er zou niet genoeg slaapruimte zijn ?? Dit voelde zo buiten gesloten... Uk ben 24 en misschien kan ik het niet begrijpen of ben ik sneller emotioneel omdat ik nog vrij jong ben. In m'n vorige relaties had ik dit niet en was alles gelijk.... Het voelt zo apart het gevoel ok buitengesloten te zijn. Iemand ervaring hiermee
lees net je bericht. Dit leeftijdsverschil is bizar groot
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 05-08-2017 13:53
77.08% gewijzigd
Zijn vriend vertelde dat er niet genoeg slaapruimte is omdat het zijn huisje was. Als het aan mijn vriend lag kon ik gewoon mee....
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:50
Daar heb je helemaa, gelijk in! Ik ben 1,5 jaar samen met mijn 32 jaar oudere vriend ik 24 hij 61 . Hij heeft zijn eigen vrienden en ik die van mij. Mijn vrienden accepteren hem maar andersom is het wat moeizamer. Als er een verjaardag van een vriend van hem is wordt hij alleen uitgenodigd ... Hij zegt dat het tijd nodig heeft en hij het zelf ook niet leuk vindt . Als ik een verjaardag heb wilt hij mee gaan.... Ondanks dat de kaart alleen naar mij gericht is. Hij verwacht dan dat ik er wat van zeg bij mijn vrienden .... Hij is vorig weekend weg gegaan met z'n vrienden en de vrouwen daarvan... Ik wilde ook wel mee.. Maar er zou niet genoeg slaapruimte zijn ?? Dit voelde zo buiten gesloten... Uk ben 24 en misschien kan ik het niet begrijpen of ben ik sneller emotioneel omdat ik nog vrij jong ben. In m'n vorige relaties had ik dit niet en was alles gelijk.... Het voelt zo apart het gevoel ok buitengesloten te zijn. Iemand ervaring hiermee

Nou ben ik niet al te best in rekenen.....
Vivaforumvolger schreef:
05-08-2017 13:50
Hij is 37 jaar ouder dan jij. Niet 32 jaar ouder.

Hij wil jou niet meenemen naar zijn vrienden.
Misschien wil hij jou alleen voor de seks en verder niet als gezelschap.

Hoe oud zijn de kinderen van je vriend?
Ik type dit op mijn telefoon bedoel natuurlijk 37!!!! Maar zie geen knop om te wijzigen!!!
Star* schreef:
05-08-2017 13:53
Nou ben ik niet al te best in rekenen.....
je kan het opdelen in generaties. Ze verschillen 2 generaties. Dat is een makkelijker getal
Gorey schreef:
05-08-2017 13:54
Hij is 37 jaar ouder dan jij. Niet 32 jaar ouder.

Hij wil jou niet meenemen naar zijn vrienden.
Misschien wil hij jou alleen voor de seks en verder niet als gezelschap.

Hoe oud zijn de kinderen van je vriend?
Heeft geen kids!
Allemachtig, dat is echt een obsceen groot leeftijdsverschil.
Zoiets noemen ze een "cradle robber"
arpeggio wijzigde dit bericht op 05-08-2017 13:57
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven