***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh Draakje, ik kan het me helemaal voorstellen, ik denk dat ik ook doorlopend moet brullen als Yasemin onder het mes moet. Het idee dat ze in je kleine man/meisje gaan snijden, vreselijk hoor. Fijn dat Noah alweer zo snel wilde spelen.
DN, ik moet al huilen bij de gedachte. Zo'n klein kereltje, daar je zo zuinig op bent (als je begrijpt wat ik bedoel). Vreselijk als daar in gesneden moet worden.

Ik hoop dat hij verder geen pijn krijgt en dat de problemen nu opgelost zijn.

BM, beterschap meisje. Heb je een beetje hulp met die 2 kleintjes nu je zelf ziek bent?
DN wat een ontzettende nare gebeurtenis voor je mannetje! Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij moest huilen!! En daar komt ook nog bij dat jij hoogzwanger bent, en dit soort dingen eigenlijk nu even niet mag meemaken! Dikke

Ook voor zieke BM
Och, wat naar DN! Ik zou ook moeten huilen en ik ben niet eens hoog zwanger... Hoe is het nu met hem?

BM: sterkte meisje! Kan vriend misschien vrij nemen?

Kraamvisite was gezellig. Lief meisje hoor en met vriendinnetje ging nu het ook goed, hoewel ze wel tegen een postnatale depressie aangezeten heeft. Sneu. Puk was het zonnetje in huis en ze zei dat ze vond dat hij extreem goed luistert (trots!!) en we zo leuk zijn samen (nog trotser!). Haar vriend vond het enorm jammer dat hij Puk niet kon zien, want hij vind het zo leuk (allertrotst!! )

En nu ga ik lekker slapen. Trusten lieve meisjes!
welterusten.

Leuke reacties Lara, daar kan je weer even mee vooruit. Ik vind het ook altijd enorm goed te horen hoe super / lief / goed luisterend / goed spreken of wat dan ook Finn is.

Nu lekker slapen, morgen een studie-dagje.
Ach DN, ik kan me indenken dat je moest huilen toen je Noah zo zag! Ik krijg al een brok in mijn keel bij de gedachte dat Mees over anderhalf jaar onder het mes moet, terwijl dat nog zo ver weg is!

Wat een leuke reacties Laar! Ik begin zelf altijd iemand tegemoet te stralen als ze iets leuks zeggen over mijn kinderen!

Over mijn kinderen gesproken: de peuterpubertijd is aangebroken in alle hevigheid hier. (Mees heeft nog nergens last van. Dit gaat over Steijn en Hugo)

Mijn olijke tweeling vindt het momenteel geweldig om de grenzen van mamma op te zoeken. Is het overbodig als ik zeg dat mamma dit iets minder geweldig vindt? Ze zijn aan het "gillen om het gillen" geslagen en ze weten dondersgoed dat dit niet mag. Gevolg: twee kleine jongetjes hebben gisteravond idioot vaak in de hoek gestaan. Na een laatste uitdaging in bed hebben ze "straf" gekregen: geen verhaaltje voor het slapen gaan! (ik kon niet anders wilde ik geen precedent scheppen) Na deze straf wilden ze me gaan paaien door "mamma lief", "mamma boek leesj" en "mamma kusj kusj" te zeggen! Uitgekookte kindjes! Maar... ik ben sterk geweest en heb niet toegegeven, hoe lief het ook was!
Goedenmorgen.

Hee Muis ook weer aanwezig. Die peuterpubertijd ken ik. Goed dat je niet hebt toegegeven hoor. Wel moeilijk als ze dan ineens weer enorm lief gaan zijn.

Hoe is het met de zieke kindjes en ouders?
Draakje : wat heftig jou ziekenhuisbezoek, maar als hij daarmee veel kans heeft om er vanaf te zijn waarom niet eh

Esan : beterschap !

Meer nieuws over opleiding op hyves
Muisje die peuterpubertijd ken ik ook, als Xander zijn zin niet krijgt, gaat hij op de grond liggen en krijsen.Dan negeer ik hem, en na een tijdje komt hij dan lief doen en is alles weer in orde.

Iemand trouwens al cadeau's gekocht voor verjaardagen van de kleintjes, ik wel. Xander krijgt het volgende :

duplo

Microfoontje van V-tech

een hamertje dat klopgeluiden maakt (zo een electronisch ding dus)

een boekje
Goedemorgen,

Noah is gelukkig van het snelle opknappen. Heeft prima geslapen vannacht, alleen eruit om een banaantje te eten. En was vanochtend supervrolijk. Is ook gewon gaan spelen op kdv. Ga m wel met de middagboterham ophalen zodat ie lakker thuis kan slapen. Tis echt een bikkel, ben zooo trots.

Leuk laar, als ze je kindje zo leuk vinden, wordt ik altijd helemaal warm van binen. Ik merk ook dat ik mensen die lief zijn voor Noah automatisch leuker vind dan andere mensen. Fout he?

Oh jee muis, de peuterpuberteit, en dan in tweefout, fijn!

Volgens mij pak je het hartstikke goed aan. Niet toegeven, maar lijkt me wel moeilijk, want ze kunnen zo goed paaien!

He witch, tja, xander is alweer bijna jarig. Leuke cadeaus hoor!

Noah krijgt van mijn ouders een houten keukentje, van ons een tafeltje met stoeltjes kan ie heerlijk met zijn theeserviesje spelen, ja, wij hebben een watje, van wie zou ie dat nou hebben

Ik ga ff op hyves kijken, witch.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
He Draakje, wat fijn dat Noah er zo goed aan toe is! Het is jullie ook zooooo gegund. Lijkt me zo ellendig om hoogzwanger te zijn en dan een kind te hebben dat onder het mes moet.

Ik zit lekker niksend op mijn collega te wachten. Relaxed hier... man is even met Fleur naar de groenteboer.

Ik ga ook snel even op hyves kijken witch!

Lara: Las ik de verhalen over puk lees dan is het ook een geweldig mannetje, dus superfijn dat anderen dan ook zien. kan me voorstellen dat je er helemaal blij van wordt.

Muis: oei peuterpubers in tweevoud, dat is wel erg pittig...
oeps, ik vond tweefout al niet staan, tweevoud dus, schaam, schaam!
Haha, hoogzwanger he!!!
twee letters fout
Nogal ja!
Of twee foute kindjes??? (zal Muis leuk vinden )
oei, gaat ook weer lekker met mij vandaag, zit me duidelijk een beetje te vervelen hier...
haha gezellig Dropneus, lekkere laatste werkdag zo!

Dn, fijn dat het alweer zo goed gaat met Noah. Die kids zijn echt binnen no time weer beter, gaat zo snel. Voel je al gerommel?

Leuke kado's Witchke, daar zal Xander zeker heel blij mee zijn.

Ik denk dat wij allen maar auto's of houten speelgoed geven.

Verder krijgt hij niet zoveel hoor, hij heeft al zoveel speelgoed.
Fijn dat het were beter gaat met Noah. Stoere kerel zeg!!

Oef twee jochies in de peuterpuberteit... Zou het elkaar versterken denk je? Hebben ze er vandaag ook last van?

Hier nog geen idee voor de verjaardag van Puk. gelukkig is hij de laatste, dus kan ik mooi op jullie ideeen meeliften We hebben ook nog 3 maanden.

Bah, collega heeft bloemen neergezet waar ik volgens mij allergisch voor ben. Ik nies me rot.

Ik denk dat ik wel boodschappen ga doen voor schoonouders, maar ze mogen zelf koken. Hoorde net trouwens van mijn vriend dat ze eerder komen en dat zijn vader bij hem op kantoor langskomt. Allemaal prima, maar Puk blijft lekker op de creche vanmiddag (op vrijdag zijn al zijn vriendjes er) en ik ga niet nog meer plannen wijzigen (*adem in, adem uit...*).
Leuke cadeaus, Witch! Steijn en Hugo krijgen van ons allebei een loopfietsje (Steijn een groene en Huug een rode), van mijn ouders krijgen ze allebei een rugzakje (voor de peuterspeelzaal), van Mees krijgen ze allebei een boekje en voor de rest weet ik het nog niet. Het zal wel heel veel Lego, puzzels en boekjes worden!

DN, wat heerlijk dat Noah zo snel beter is!

Steijn en Huug hebben gelukkig niet heel de dag door last van de peuterpubertijd! Komt nog, denk ik. Ik heb niet het idee dat ze elkaar versterken, maar dat kan ook nog komen.

*Even opscheppen!*

Kennen jullie Rupsje Nooitgenoeg? (zo nee, ga je schamen!) Die rups gaat op zaterdag helemaal los met eten en eet zijn buikje rond. Steijntje zat gister dus al het eten wat die rups op zaterdag naar binnen werkt op te noemen en het leuke is dat hij het ook nog in de goede volgorde zei!

Hugo kan tellen! Hij telt van 1 tot 3 en het is te schattig!
hoihoi... vanmiddag met mijn collega gaan lunchen en verrast door nog eens twee collega's die ook naar de lunch kwamen. verwend met badderspulletjes en een boek en een bloemetje. echt geweldig leuk, heel anders dan mijn vorige zwangerschap!!! Ik zat echt bijna te janken.

Nu ben ik moe, dus plof ik lekker op de bank!!
Drop, lekker, gefeliciteerd met je zwangerschapsverlof.

Wow wat heb jij toch een slimme jongetjes Muis, kan me voorstellen dat je naast je schoenen loopt!

Lara, succes met je schoonouders!

Joepie, joepie, joepie, er valt een pak van mijn hart / rug.

Kreeg net een telefoontje van de dermatoloog. Het stukje wat hij uit mijn rug had gehaald zag er goed uit, helemaal gezond.

Verder wil hij in plaats van een PET-scan eerst een echo laten maken van de lymf in mijn lies, waarbij ze dan een biopsie doen van de lymf om te kijken wat er in zit.

Daar ben ik eigenlijk ook wel heel erg content mee. Bij een PET-scan zouden we namelijk ook nog steeds niet weten waarom mijn lymf in mijn lies zo is opgezwollen, dan zou ik dus alsnog een operatie / biopsie. Waarschijnlijk kan ik daarvoor over anderhalve week terrecht.

Pff, da's best een goede manier van het weekend ingaan.
Wat een heerlijk nieuws Swiss!!!! Ik ben blij! Lekker je weekend in.

Fijn dat ze lief waren Dropje. Goed begin van je verlof.

Wat een slimme jochies Muis!!

Snel koffie, schoonouders zijn er over een kwartier.
Wat een heerlijk nieuws Swiss!!!! Ik ben blij! Lekker je weekend in.

Fijn dat ze lief waren Dropje. Goed begin van je verlof.

Wat een slimme jochies Muis!!

Snel koffie, schoonouders zijn er over een kwartier.
Hee Swissie wat een goed nieuws net voor je weekend. ben zooooo blij voor je!!!!

Sterkte Lara!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven