***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh, gister had Noah idd 38.1, hopelijk alleen reaktie geweest op ingreep, vanochtend 37.5, ok wat aan de hoge kant, maar geen koorts, hopelijk valt t dus mee. Zit alleen nog niet echt lekker in zijn vel.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wat voel ik me een waardeloose moeder. Ben met mijn griep echt door mijn reserves gegaan. Ik kan helemaal niets hebben. Nu presteert Koen het ook nog om echt enorm jengelig te zijn. En ik kan je vertellen deze combi brengt me menigmaal in tranen. Meneer wil wat ik niet wil en andersom.

Vriend was trouwens wel thuis hoor, maar Koen was dus ook niet helemaal fit en dan is het toch mamamamamamama (alles gaat in drievoud op dit moment of driefout voor draakje Zo ook het zeuren.

Maar goed we proberen het zonnige weer een beetje in te zien. Het gaat de goede kant op en het is straks vast allemaal weer over. En als ik weer energie heb voor gezellige dingen wordt alles weer leuker.

Draakje: spannend meisje, het gaat echt opschieten. Ga je trouwens thuis bevallen of wil je naar het zh?

En over de traktaties. Wij hebben bij de geboorte van Gijs voor op het kdv eierkoeken in 2-en gesneden. Het snijvlak ingesmeerd met boter en dat in de muisjes gedoopt. Zag er ook heel gezellig uit en op de creche vonden ze het een heel handige traktatie.

Drop: Electrische aparatuur moet het gewoon doen!!! Waardeloos als het stuk is.

Lekker dat je nu verlof hebt. Genieten hoor. Ook leuk dat je gisteren zo lekker verwend bent.

Muis: Wat heb jij toch knappe en slimme jongetjes.

Spannend en leuk om weer naar een huis gekeken te hebben. In D? Beetje jammer van de berging?

Lara: Schoonouders... pfff. En zeker als ze zoals in jouw geval nogal directief zijn. En het is duidelijk waar ze voor komen...

Layla: Fijn dat het weer beter gaat met Yasemin. Ik moet er ook aan wennen dat Gijs veel minder drinkt dan Koen., Koen wilde altijd aan de borst en altijd drinken. Gijs vertikt het gewoon regelmatig. Zo is hij gisterenavond ook zonder eten naar bed gegaan en heeft hij gewoon geslapen tot half 4. Rare jongen.

Lievelust: Knuffel voor jou! Ben je al over de helft? En is je vriend wel thuis in het weekend? Of is er een vriendin die je dan even komt ondersteunen?

Icke: Alles goed met de kleine Liselot? Heeft ze al iets meer ritme te pakken? En vindt Ruben zijn zusje leuk?

Koen vond Gijs echt helemaal niets de afgelopen dagen. Maar dat komt meer omdat hij zelf ook absoluut niet lekker in zijn peutervelletje zit.

Swiss: Wat een heel fijn nieuws van je dermatoloog. Lekker dat er nu een pva is. Weet jij in ieder geval waar je aan toe bent.

Fachat en Framboos: Mooie winkeltjes hebben jullie hoor!

Fachat: Lastig van Ole's gegooi met eten. Ik zou ook het eten weghalen en niet terug geven. Misschien met de lunch beginnen. Als hij met avondeten niet genoeg heeft en hij wil snachts heb je er ook weinig aan.

Esan: Jij weer een beetje fit?

Slaapt Vincent nog steeds door?

Mensen nog valentijnplannen? Hier ligt valentijn in het water Wij moeten maar eens een ander gezellig momentje prikken.

Ik ga hier maar ff proberen gezellig met mijn mannetjes te doen.
Vervelend he BM, ziek zijn en dan ook een jengelig mannetje, Dat hebben wij net achter de rug en vond t enorm vermoeiend, hier ook regelmatig tranen met tuiten. En dan heb ik er maar eentje, hoewel, een zieke man, telt die voor 2??

Sterkte, wij merken hier dat we allemaal een stuk beter in ons vel steken nu we aan t opknappen zijn!

Hier geen valentijn, hebben samen 2 bossen tulpen gekocht voor ons, vind t verder wel best.

En je bent absoluut geen waardeloze moeder!!!!! Integendeel!
BM, vervelend dat je ziek bent en dat Koen jengelig is! Ik neem zelf dan een time out door in mijn bed te gaan liggen en dvd's te kijken, zodat A. voor de kindjes kan zorgen. Ik ben ook een enorme hit thuis, vandaar dat ik me in zo'n situatie dan helemaal afzonder! (anders worden we gek van elkaar!)

Moppie, je bent helemaal geen waardeloze moeder! Integendeel: je bent zo lief en geduldig met je kindjes! Beterschap in ieder geval!

Fachie, ik was je net helemaal vergeten! (ik wist dat ik nog op iemand wilde reageren, maar ik wist niet meer wie!) Ik zou Oles bord wegzetten en hem geen eten meer geven als hij gaat gooien. Wij hebben hier de regel "klooien is klaar" en dat werkt doorgaans heel goed. Ik denk dat het vanzelf weer over gaat (dat hou ik me tenminste bij alle niet leuke dingen voor!) en dat een duidelijk "nee, mag niet!" en het bord wegzetten voldoende is. Op de gang/in de hoek zetten met eten doe ik eigenlijk nooit...

Mees is een lachebekkie! Zodra je tegen hem kletst, krijg je een stralende lach met een hoop geluidjes terug! Gevolg: ik klets me ongans tegen hem en hij lacht zich helemaal suf!
Draakje, kom op joh, ik wil de poule ook weleens winnen

Swiss fijn goed nieuws!!

BM, beterschap

Chance

Ben aan het koken, krijg vanavond vrienden te eten. Gezellig, heb ze Indisch eten beloofd, veel werk en ik heb geen zin meer...
Hallo schatjes,

Ik ben weer terug van vakantie. Had ik eigenlijk wel gemeld dat ik op vakantie ging? Volgens mij niet. Nou ja, ik ben in ieder geval weer terug!

Iemand nog een leuke valentijn? Ik niet. Boos op S. over uitslapen en taakverdeling. Had hem weggestuurd vanmiddag, maar daar schoot ik zelf natuurlijk niks mee op. Nu wacht ik heel koppig tot hij wat zegt, maar hij zegt natuurlijk niks, vindt het waarschijnlijk wel lekker rustig zo. Stom. Verder trouwens wel een leuke vakantie gehad hoor!

Fachat, ik heb een doekje bij je besteld! Heb je het al gezien?

Framboos, ben ontzettend blij met m'n nieuwe spullen! Vond het ook heel erg leuk om jou en je kindjes te zien, jullie zijn schatjes.

DN nog niet bevallen. Spannend hoor, morgen ben je aan de beurt!

Lievelust, toevallig las ik je post, wat moet jij het ontzettend zwaar hebben zeg. Zes weken in je eentje zorgen en fulltime werken, mijn hemel. Logisch dat je er helemaal doorheen zit, sterkte vrouw.

Even een poging tot bijlezen doen.
Ja MIcha, heb het gezien, heb hem zonet nog op de post gedaan! Leuk, dank je, hoop dat je hem leuk vindt (heb nog een nieuwe voor je gemaakt, want er zat een klein gaatje in!)!

Hier wel een leuke dag, maar niet zo valentijn ofzo, (alhoewel V. bracht een hartjeskoek mee van de bakker, was wel erg lief!).

Vanmorgen ware kinderivasie, het ene na het andere vriendje van Kaj belde aan om te komen spelen. Op het laatst waren er 6 vriendjes hier! 's Middags zijn we naar het bos gegaan (was echt superweer`!) Hebben hier een geweldig bos in de buurt bij Bakkum. Je hebt daar een huttenbouw gedeelte en heel vee klimbomen en je hebt er ook nog een bos/natuurmuseum helemaal gericht op kinderen, vond Ole echt te gek!

Micha, volgens mij had je het wel verteld hoor, je was naar Drenthe (toch?) en bent bij Framboos geweest om het Groningermuseum te bezoeken!

Over dat eten gooien had ik ook de hoop dat het vanzelf over zou gaan, maar hij doet het nu al een tijdje. Ga denk ik idd maar eens proberen met bordje weghalen en niet meer teruggeven (en ook geen alternatief dan). Bij de luch doet hij het trouwens eigenlijk nooit. Wat we vanavond ook hebben geprobeerd is een bakje naast zijn bordje zetten waarin hij eten kan stoppen wat hij niet wil. Dat werkt goed, maar we aten vanavond kip, patat en sla en dat gaat er wel in. Morgen paella, eens kijken hoe het dan gaat!

Fijn dat noah zijn shirtje leuk vindt Draakje! Ben ik blij mee!

Buitenmeisje, je bent geen slechte moeder hoor, integendeel en als jij jezelf niet lekker voelt en dan een jengelende peuter om je heen hebt is het helemaal niet gek dat dat wat tranen teweeg brengt! Beterschap!
Goedemorgen!

Wij gaan weer een frisse gezellige dag tegemoed (sprak zij zichzelf hoopvol toe). Koen zeurt iets minder makkelijk maar nog steeds wel snel.

Vanmiddag hebben wij een tweede verjaardagsfeestje van Koen zijn vriendje. Helemaal gezellig.

Mich: Lekker en gezellig dat je weer terug bent.

Mannen en valentijn is echt stom. EJ heeft nog een herkansing, want volgende week zijn we 10 jaar bij elkaar. Misschien moet ik toch maar alvast wat hints gaan geven anders hoor ik daar ook niets van.

Fijne dag meisjes
Goedenmorgen. Fijn dat je de dag in ieder geval positief aanvalt BM. Moeilijk van die kindjes in hun nee- en mama tijd. Hier ook een die het liefst de hele dag bij mama zit. Mama hebbi wordt hier veel gehoord (mama optillen).

Wij gaan zo lekker wandelen, het is hier schitterend. Er ligt nog veek sneeuw en de zon schijnt.

10 jaar ook al, ik help je hopen dat hij dan wel iets leuks doet.

Muis, ik mail je een deze dagen even, zouden jullie het leuk vinden als wij ook naar Grindelwald komen. Eerlijk zeggen natuurlijk. Maar dan kunnen we de kids samen ergens onderbrengen, kunnen ze leuk samen spelen.

Ik wil jullie ervaringen wel ff horen.

Micha welkom thuis. Heerlijk even vakantie gehad, super.

Lilien, he was het eten? Hoe voel jij je eigenlijk, gaat alles goed met je?

Drop, heb je al een nieuwe wasdroger? Zo irri als die dingen kapot gaan. Heerlijk genieten van je zwangerschapsverlof.

Muis, leuk dat Mees zo'n lachebekje is, ik hoop hem ook snel te mogen bewonderen. Vervelend trouwens een huis zonder berging, dat werkt gewoon echt niet.
DN check...
check, nog niks aan de hand
quote:draakjenoah schreef op 15 februari 2009 @ 09:51:

check, nog niks aan de hand
Goedemorgen...

Nieuwe wasdroger is besteld (via internet, het scheelt gewoon teveel met de winkels) Hoop hem deze week nog in huis te hebben.

Fleur net opgehaald van een nachtje logeren bij vrienden van ons. echt feest daar in huis met drie van die ukken. jee wat kunnen ze hard gillen samen!!! Mijn oren tuiten er nog van.

Alles nog rustig bij draakje dus. Het begint nu wel spannend te worden!
BM, ga trouwens in het ziekenhuis bevallen, maar wel gewoon met verloskundige. Dat is op advies van gynecoloog ivm medicatie die ik nu nog slik en effect op kleine zou kunnen hebben, moet dan 2 nachtjes blijven. Net met kleine naar kinderboerderij geweest. Was leuk. Doen jullie kindjes ook de meeste oudere mensen opa en oma noemen? Hier wel, is echt vertederend. Nu kleine naar b ed en ik op de bank. Kon vannacht helemaal niet slapen, en vriend ook nog snurken, dus om 3 uur ben ik beneden op de bank gaan liggen. En Noah was helaas ook al om 7 uur wakker, dus ben beetje moe. Zo schaatsen kijken en dan in slaap sukkelen.
Heerlijke dag gehad!

We zijn lekker gaan brunchen op de zuriberg en daarna hebben we daar heerlijk gewandeld en gespeeld. Finn had een vriendinnetje gevonden waar hij sneeuwballen mee ging gooien. Zal kijken of ik weer een paar foto's op hyves kan zetten.

We gaan vragen of schoonouders de eerste week van Maart komen oppassen. Dan kunnen we zondag lekker skieen (Finn met Opa en Oma in de bergen), kunnen schoonouders met Finn in bergen blijven, waar wij woensdagavond dan weer heengaan. Kan ik op een paar dagen lekker goed studeren (misschien neem ik zelfs wel vrij om te leren) en heeft Finn het ook naar zijn zin. Bovendien zien we dan die woning en kunnen we kijken hoe dat gaat met 4 volwassenen en Finn. Man is 5 Maart jarig, en vind het wel leuk dat in de bergen te vieren, Nou, wij vinden dat ook wel leuk.

Muis, hadden jullie de jongens in Grindelwald in die nursery overdag? Lijkt me wel leuk voor Finn.
DN misschien een indiscrete vraag, maar welke medicatie neem jij nog?
DN check!
Slik sertraline 50 mg 1dd1 witch.

Heb trouwens nu wat pijnlijke harde buiken, voorwerk? Of gaat t beginnen, spannend.

Nrt nog laatste buikfoto op hyves gezet.
Draakje spannend!!!!
Ik zwaai alleen even!
Ooh snel de tribune opbouwen!!! Ik zoek vast een comfortabel plekje op en ga met de voetjes omhoog zitten!
quote:draakjenoah schreef op 15 februari 2009 @ 19:31:

Slik sertraline 50 mg 1dd1 witch.

Heb trouwens nu wat pijnlijke harde buiken, voorwerk? Of gaat t beginnen, spannend.

Nrt nog laatste buikfoto op hyves gezet.

jaaaaa vast!!! Zo begon het bij mij ook met liv!

Zet um straks!
DN is je griepje ook over?? Want dan gaat het echt vast beginnen!!

Bij deze:

Daar ist ie weer!!
DN, spannend, ik ren heen en weer tussen de tribune en mijn bed. Moet er morgen om 5 uur uit, moet naar Lugano. Heel veel succes alvast als het echt doorzet.

Dat zal trouwens wel want je hebt zelf op morgen ingezet!
Oeh ik schuif ook aan, neem wel mijn dekentje mee want ik ben een beetje ziekjes! Zet hem op Draakje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven