Seksklets, deel 60

zaterdag 5 augustus 2017 om 01:17
Even omdat er toch niemand meer wakker is en ik dat dus als excuus gebruik omdat ik er nog even over door wil tetteren:
Op het andere forum zijn er nadelen .. maar naar aanleiding van de ophef over het sekstopic hebben ze vandaag toch even een staaltje van keurig moderatorschap laten zien. Er was geklaagd op het mod-topic over mijn 'aanspreken van een persoon op haar gedrag'. En dit was de reactie:
We hebben deze 'discussie' braaf meegelezen (en die over seks ook) en we zien geen redenen om posts te verwijderen. Wel willen we jullie graag wijzen op jullie eigen verantwoordelijkheid tav je manier van forummen. Als je iemand vervelend vindt kun je twee dingen doen: ruzie maken of negeren. Als je kiest voor het eerste moet je niet zeuren als je ook ruzie krijgt, en als je kiest voor het tweede kun je zelfs gebruik maken van een speciaal daartoe ingerichte knop.
Op het andere forum zijn er nadelen .. maar naar aanleiding van de ophef over het sekstopic hebben ze vandaag toch even een staaltje van keurig moderatorschap laten zien. Er was geklaagd op het mod-topic over mijn 'aanspreken van een persoon op haar gedrag'. En dit was de reactie:
We hebben deze 'discussie' braaf meegelezen (en die over seks ook) en we zien geen redenen om posts te verwijderen. Wel willen we jullie graag wijzen op jullie eigen verantwoordelijkheid tav je manier van forummen. Als je iemand vervelend vindt kun je twee dingen doen: ruzie maken of negeren. Als je kiest voor het eerste moet je niet zeuren als je ook ruzie krijgt, en als je kiest voor het tweede kun je zelfs gebruik maken van een speciaal daartoe ingerichte knop.

zaterdag 5 augustus 2017 om 08:54
Lijkt mij logisch, dat zie je hier op Viva ook niet als je niet bent ingelogdLeefvandaag schreef: ↑05-08-2017 08:34Goed antwoord Shifty. En zie je als je lid bent andere dingen dan als je zo meeleest? Ik bedoel ik zie geen ruzieknoppen of vriendschapsknoppen.
Twee fora vind ik wat té, het vorige schaduwforum heb ik overgeslagen en op vivaviola kwam ik alleen als het Viva forum langere tijd down was. En als het nu was om bepaalde forummers te mijden, die komen daar vast ook

anoniem_322455 wijzigde dit bericht op 05-08-2017 09:09
0.19% gewijzigd

zaterdag 5 augustus 2017 om 11:17
Leefvandaag schreef: ↑05-08-2017 08:34Goed antwoord Shifty. En zie je als je lid bent andere dingen dan als je zo meeleest? Ik bedoel ik zie geen ruzieknoppen of vriendschapsknoppen.
Ja dan heb je extra functies zoals negeer en ga-naar-laatst-ongelezen-bericht enzo. En je kan vriendjes worden.

zaterdag 5 augustus 2017 om 12:08
Klopt, daarom kom ik al minder op sommige topics en reageer ik al helemaal niet op sommige posts. Verschillende opvattingen oké, maar voor sommigen is de facepalm emo precies uitgevonden en die zou ik inderdaad het liefst mijden.Leefvandaag schreef: ↑05-08-2017 11:10Waarom zou je forummers willen mijden...je hoeft niet op ze te reageren natuurlijk..en verschillende opvattingen houd je gelukkig altijd.

zondag 6 augustus 2017 om 12:48
Ik ben echt niet van de afkortingen, krijg er zo'n jeuk van. Dat hele PAK en OG en NG. Geef die mannen toch gewoon een leuke naam en zeg dat je over drie dagen gaat neuken... Ik vind het altijd zo'n incrowd-tintje hebben en daar ben ik echt allergisch voor.
*zuurpruimmodus weer uit*
*zuurpruimmodus weer uit*
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zondag 6 augustus 2017 om 15:03
zondag 6 augustus 2017 om 15:16
Maar Vlam, met al die afkortingen eren we onze voorgangers die ooit actief waren op deel 1. Historisch besef enz.. blablabla.
Baal ik alleen dat er zelfs een incrowd lijkt te zijn waar ik niet van afweet. Ik had verwacht dat ik daar na 18 delen dan ook wel eens toe zou gaan horen, maar ik merk er niks van....
Baal ik alleen dat er zelfs een incrowd lijkt te zijn waar ik niet van afweet. Ik had verwacht dat ik daar na 18 delen dan ook wel eens toe zou gaan horen, maar ik merk er niks van....
zondag 6 augustus 2017 om 17:42
Dat zal het zijn, ik heb dat gevoel niet en schrijf sporadisch mee. Daarom kan ik er ook niet echt wakker van liggen, ik haak wel aan en af.
Pff... zit vandaag te appen met iemand waar ik heeeeel snel eens gebruik van ga maken.

Pff... zit vandaag te appen met iemand waar ik heeeeel snel eens gebruik van ga maken.

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
zondag 6 augustus 2017 om 19:03
Het moment waarop, door zeb, het BDDN er ingeknald werd kan ik me nog heel goed herinneren....Hilarisch hoe lang het duurde voordat iemand (ja mss Roos?) door had wat hij bedoelde. En zeg nou zelf? Koffie of koffie....ik blijf 'm leuk vinden.
Schrijf niet op minnaar maar die vief afkortingen? JA leuk
Schrijf niet op minnaar maar die vief afkortingen? JA leuk