Seksklets, deel 60

donderdag 3 augustus 2017 om 22:42
Dit is inderdaad een bevochten topic, Shifty, jarenlang mocht hier niet gesekskletst worden wegens verregaande hengelarij. De Doorgeefvraag barstte toentertijd uit zijn voegen want die werd bedekt als seksklets gebruikt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit topic zeer wisselend succesvol is. Of er schrijft een kliek, of niemand. Er lijkt bijna geen tussenweg te zijn. Of... er is gewoon niet zo heel veel behoefte aan random kletsen over seks. Kan ook

.
donderdag 3 augustus 2017 om 23:14
Ik ben nog van de oude visvijvergarde.Rooss4.0 schreef: ↑03-08-2017 22:42Dit is inderdaad een bevochten topic, Shifty, jarenlang mocht hier niet gesekskletst worden wegens verregaande hengelarij. De Doorgeefvraag barstte toentertijd uit zijn voegen want die werd bedekt als seksklets gebruikt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit topic zeer wisselend succesvol is. Of er schrijft een kliek, of niemand. Er lijkt bijna geen tussenweg te zijn. Of... er is gewoon niet zo heel veel behoefte aan random kletsen over seks. Kan ook![]()
Dat was nog eens een seksklets.
Er mocht openbaar gehengeld worden en we zaten er soms tot diep in de nacht te kletsen.
Heel drukbezocht topic.
En toen ineens mocht het niet meer omdat er mensen die er nooit kwamen gingen klagen dat het te ver ging.
Zo jammer.
donderdag 3 augustus 2017 om 23:15

vrijdag 4 augustus 2017 om 18:10
Rooss4.0 schreef: ↑03-08-2017 22:42Dit is inderdaad een bevochten topic, Shifty, jarenlang mocht hier niet gesekskletst worden wegens verregaande hengelarij. De Doorgeefvraag barstte toentertijd uit zijn voegen want die werd bedekt als seksklets gebruikt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit topic zeer wisselend succesvol is. Of er schrijft een kliek, of niemand. Er lijkt bijna geen tussenweg te zijn. Of... er is gewoon niet zo heel veel behoefte aan random kletsen over seks. Kan ook![]()
Tsja, eerlijk is eerlijk, ik heb ook niet eens zo'n behoefte om het over seks te hebben. Voor mij zit de aantrekkingskracht er vooral in dat er hier mensen zitten die vrij zijn in hun seksualiteit en daar niet zo moeilijk over doen. En een beetje flirten, teasen, of het wel over seks hebben als het zo uit komt is ook leuk. Maar daarom snap ik die 'kliek'-vorming ook wel. Het gaat denk ik ook vooral om te kunnen kletsen met gelijkgestemden. Als hier iemand binnenloopt en z'n lul op tafel legt omdat het een sekstopic is wordt ie toch een beetje vreemd aangekeken.
vrijdag 4 augustus 2017 om 18:16
vrijdag 4 augustus 2017 om 18:17
Ik snap het ook helemaal hoor, Shifty, ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat "random" geklets over seks eigenlijk niet echt ergens op slaat. Meestal gebruik ik dit topic zelf om een avond enorrem slap te ouwehoeren met mijn "oude" vriendinnetjes, serieuze onderbroekenlol die werkelijk helemaal nergens over gaat en de volgende morgen waarschijnlijk rete irritant is om te lezen voor de mensen die aan hun bakkie koffie zitten en aan een werkdagje moeten gaan beginnen.
Als er al iemand met een "waar fantaseren jullie over" of "nog spannende plannen dit weekend?" komt wordt dat vaak genegeerd zie ik. Vind ik zelf ook heel onboeiend. Maar af en toe gaat het toch wel echt ergens over en dat is waardevol. En verder is dit topic bedoelt imo als bonding. (neehee, ik heb het niet over scheepstouw).
Als er al iemand met een "waar fantaseren jullie over" of "nog spannende plannen dit weekend?" komt wordt dat vaak genegeerd zie ik. Vind ik zelf ook heel onboeiend. Maar af en toe gaat het toch wel echt ergens over en dat is waardevol. En verder is dit topic bedoelt imo als bonding. (neehee, ik heb het niet over scheepstouw).
.