Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Oh Gioia wat erg om zo'n uitnodiging te krijgen na een 1e date... snap het helemaal dat je daarvoor bedankt. En dan vandaag een 2e date met een andere man??? Leuk, ben benieuwd naar de verhalen....

Vanavond heb ik ook mijn 2e date en ben eigenlijk zenuwachtiger dan voor mijn 1e date...

Ik had toch wel een lijstje met criteria hoor hahaha... als je dan toch zelf uit mag kiezen... en anders krijg je zoveel mannen te zien. Maar idd foto en lengte (groter) waren toch wel het belangrijkst en ook leeftijd en de regio... eerst maar eens in mijn eigen regio zoeken ipv 150km verderop.
Ik had me gisteren bijna ingeschreven...toch niet volledig gedaan. Misschien zo maar weer even kijken hoe en wat. Ik zat dus met dat oproep-stukje in gedachten en wat ik dus moest schrijven...

Ik ben benieuwd naar jullie date's van vanavond! Veel plezier!
het is echt een schatje......... en het was erg gezellig en prettig

Maar volgens mij kan ik gewoon niet meer verliefd worden hoor....wil eigenlijk gewoon weer vlinders in mijn buik..........ben ik afgestompt door dat kut rp? Of mis ik misschien nog iemand te erg.......?

Ach, neem nog maar een een wijntje, moet toch werken morgen, hahaha!
Leuk om dit topic te lezen. Anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met internet daten en heb daar vrij snel mijn vriend leren kennen. Waar ik op lette: leeftijd, lengte, muzieksmaak, politieke overtuiging, hobbies, kinderen. Wat mij opviel is dat heel veel mensen mijn profiel niet hadden gelezen. Gaf ik aan dat ik iemand zocht in de buurt van ..., tussen de 30 en 40, langer dan 1,78 dan reageerden veel kleine jonge mannen die helemaal niet in de buurt woonden. Delete

Toen mijn vriend reageerde vond ik het echt leuk dat hij op mijn profiel reageerde.

Geniet ervan
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Goia, herkenbaar, maar is het niet logisch dat je niet zomaar weer verliefd wordt?

Ik heb toch ook wel de nodige reserves opgebouwd, al lijkt het me heerlijk maar onbevangen kan dat nog als je (ga er vanuit dat je van 71 bent) onze leeftijd hebt?

Ik heb niks meer gehoord overigens, we hebben ook niks afgeproken, zit nu stiekem wel een beetje te wachten.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
ach ja, het is natuurlijk niet meer zoals vroeger...... hoe dan ook, ik ga dit gewoon lekker een kans geven! Ik zie hem morgenavond weer........!!!
Goeie berichten Gioia! En goed dat je het een kans geeft! Liefde kan ook groeien, gebeurd zelfs veel vaker dan liefde op het eerste gezicht. En anders heb je gewoon een leuke tijd.

Ik herken het wel hoor, dat je toch meteen soort van wilt weten, is dit em of niet. Maar als ik kijk naar de mannen waar ik de afgelopen paar jaar verliefd op ben geworden is dat allemaal gebeurd nadat ik ze al langer kende. In eerste instantie waren het niet mijn types.
Tuurlijk heb je je reserves, die heb ik zeker ook... ik merk dat ik toch een beetje de kat uit de boom kijk alleen tref ik nu een man die helemaal meteen voor alles wil gaan hahaha....

Is nogal overweldigend allemaal, wel leuk natuurlijk, maar ik durf me daar nog niet helemaal in mee te laten slepen. Alhoewel ik zie hem wel weer zie vanavond hahaha...dus 3 dates in een week!!!

@Bright eyes... niet te lang wachten hoor, gewoon zelf iets van je laten horen als je daar zin in hebt.

@Dromer... een kort stukje tekst moet toch wel lukken?? Gewoon eerst wat andere profielen lezen en dan komt de inspiratie vanzelf.
Jola , ik heb berichtje gestuurd maar hoor niks.

Muts, hoe gaat het nu bij jou?

Ik heb gewoon ook zin om te daten, dacht toch werkelijk dat het leuk was van twee kanten. Nou ja maar ff afwachten dan.

Dromer, sta je al ingeschreven???
@ Bright Eyes: Hier niet echt nieuws. Nog wel contact, maar voornamelijk via mail/sms/msn, maar vrij weinig. Vind het ook wel even goed zo geloof ik. Ben op de een of andere manier toch wat afgeknapt door bepaalde gedragingen. Maar ergens vind ik hem wel boeiend. Dus waarschijnlijk wordt het een leuke vriendschap. Ach voorlopig gewoon rustig aan.

Hoe staat het er bij jou voor? En de andere dames? Nog updates?
nah ja...........hij komt gewoon niet opdagen, had hier een uur geleden zullen zijn........vanmorgen nog een lief smsje en nu dit! Heb m gesmst waar hij is, telefoon neemt hij niet op.........het zijn ook allemaal eikels!!!!!
Haha, ik kan me bij jullie aansluiten, heb sms gestuurd, geen reactie.

Hij was online en ik heb paar dingen gezegd en hij zegt nikssssssssssssssss........... kerels.
Hey.....mannen!!!

Wat is dat toch met die kerels, dat ze niet reageren, ene moment doen alsof je de leukste in de hele wereld bent en andere moment besta je ineens niet meer..bizar!

"mijn date-afspraak" van as zaterdagavond heeft vanavond afgezegd, was nogal vage afspraak en wel netjes dat hij in elk geval tijdig heeft afgezegd..maar goed, als hij nog keer wil afspreken merk ik het wel en kijk wel of ik dan nog zin heb...

Pfff....mannen!!
ok, hij heeft net gebeld, zat in een zwaar gesprek en kon niet smsen..............reed nu vlak langs mijn stadje en wilde nog even langskomen....maar ik heb gezegd dat hij dat maar een andere keer moet doen...

Mmmm....hij klonk wel berouwvol en lief....zucht
@Bright eyes, vergeet hem en zoek een andere leuke vent om te daten. Hij is dan mss wel zo netjes om de vage date afspraak van zaterdag op tijd af te zeggen, maar ik ben bang dat je daarna niets meer van 'm hoort.

@Muts, een leuke vriendschap kan ook toch? Als je je nu al irriteert aan bepaalde dingen, gaat het volgens mij niet werken.

@Giola, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor. Hij had toch ook vooraf kunnen sms-en dat hij een 'zwaar' gesprek had en dat het eventueel later kon worden? Of kunnen aangeven dat hij nog een afspraak had en die even af moest zeggen, bijvoorbeeld met een smoesje van 'ik moet even naar de wc' en dan daar ff bellen? En weet je ook waar het 'zware' gesprek over ging? Werk of .....

Mijn avondje gisteren was leuk en de nacht en ochtend ook hahaha. Hij baalt er alleen een beetje van dat ik het nu nog niet ver vooruit wil kijken en een beetje afwachtend ben. Heb hem uitgelegd dat ik gewoon rustig aan wil kijken wat dit is. Hij is leuk, maar wil ik me wel binden???
Echt een leuk topic dit

Ik herken er veel in, vooral dat laatste dat jij nu schrijft Jola. Ik heb zaterdag een 1e date. Heb hem wel al 2x irl gesproken maar dat was gewoon als oude bekenden. Maar zaterdag is toch opeens wel een échte date. Hij is leuk maar .......ik wordt nu al onzeker, waarom dit waarom dat. Ik heb hier eigenlijk geen zin in, wil lekker vrijgezel blijven. Maarja hij is zoooo leuk!
@Goiai....een man die jou gewoon een uur ( ) laat wachten zonder iets te horen, is jou niet waard. Tenzij hij een auto ongeluk heeft gehad en nu in het ziekenhuis ligt en daarom niet kon bellen. Andere excusses zijn allemaal smoesjes.
Ja, ik weet ook nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet denken, kreeg vanmorgen wel weer een lief smsje van hem. Ik ken hem natuurlijk nog nauwelijks, weet niet hoe hij in het dagelijks gebruik is enzo.......moeilijk dit want ik vind hem wel leuk................
@Yskonyn, erg hè dat je dit eigenlijk wel en ook weer niet wil. Ik zit mezelf ook af te vragen van 'hij is leuk, maar....' Wil wel de lusten en niet de lasten ofzo hahaha

Mijn vriendinnen zeggen allemaal 'lekker genieten' en dat doe ik dan ook maar, maar toch dat stemmetje 'wil ik dit wel?'... We zien wel hoe het loopt.

@Gioia, dat is ook waar... je kent zijn gebruiksaanwijzing nog niet hahaha. Maar als je hem echt leuk vind, gewoon een nieuwe afspraak maken, toch? Dan kan je dat uitzoeken...
quote:gioia71 schreef op 13 februari 2009 @ 10:40:

Ja, ik weet ook nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet denken, kreeg vanmorgen wel weer een lief smsje van hem. Ik ken hem natuurlijk nog nauwelijks, weet niet hoe hij in het dagelijks gebruik is enzo.......moeilijk dit want ik vind hem wel leuk................

Dat weet je toch nog niet, of je hem leuk vind? Hij lijkt je leuk, dat is wat anders. Ik vind het nogal wat als iemand je zo snel al laat zitten en achteraf aankomt met de reden. Niet netjes iig. En vrij respectloos.

Zelf was ik hier vrij rigoreus in. Ik belde nergens meer achteraan. Ik smste ook nergens achteraan. Dat geeft namelijk een opening voor die ander om zo achteloos met je om te gaan. Maar nu heb ik een leuke relatie, dus speelt dit helemaal niet. Maar ik lees af en toe hier, en dit moest ik even kwijt hoor
Ik vind het ook absoluut niet netjes van hem, Madhe en ben nu wel wat meer argwanend naar hem toe........ maar ik geef mensen altijd wel een 2e kans, zo zit ik nou eenmaal in elkaar
Hoi hoi,

@Gioia, wat irritant dat je een uur op je date hebt moeten wachten, vind zoiets wel schandalig eigenlijk...!

@ bright eyes: ik had me half ingeschreven en toen weer alles gewist, super stom Weet ook niet waarom, misschien omdat ik er niet helemaal achter stond. Ik heb het er later nog met een collega over gehad die al jaren via internet aan het daten is en dat was wel een leuk gesprekje...Ik heb er nog over nagedacht maar kwam uiteindelijk ook met de vraag, bij welke site zou ik me dan écht willen inschrijven en willen betalen? Want als je betaald is het misschien wat serieuzer..? Of denk ik dat alleen maar? Aangezien je dan ook foto's kunt zien etc toch? (ben dr echt niet in thuis haha)

Maar wat voor sites adviseren jullie?

@ yskonyn: Je hebt dus vandaag je date als ik t goed lees? Hou je ons op de hoogte?
Hi, Vandaag toch weer heel leuk gechat met mijn date van vorige weer, who knows een vervolg....... en anders maar niet.

Dromer, knuz is gratis en wat minder formeel allemaal, je kan dan wel reageren, ik vind het leuker dan relatieplanet.

Hoe is het met de dates?????
@Bright Eyes: Dat klinkt leuk... Hou ons op de hoogte...

Hier weinig nieuws. Meneer is met een andere dame aan het daten. Aan de ene kant vind ik het heel leuk voor hem (en ik ben al helemaal blij dat ie het vertelt), aan de andere kant voelt het toch een heeeeeel klein beetje als een blauwtje lopen. Terwijl ik zelf ook niet het idee heb dat het iets kan worden tussen hem en mij. Ik zit vreemd in elkaar, dat blijkt maar weer . We blijven elkaar in ieder geval wel zien, dus dat is dan wel weer leuk.

En hoe staat het ervoor met de andere dames?
Mede door jullie verhalen heb ik me ook weer ingeschreven op een datingsite. Eerst maar ff gratis, ff weer rondneuzen. Vooralsnog alleen berichtjes van die hopelozen, die overal op reageren. Ik stond vorig jaar op dezelde site ingeschreven en kreeg toen van diezelfde mannen regelmatig berichtjes. Je kent ze wel: ik interese heb, mijn telvoonnummer is..........

Of mannen die 20 jaar ouder zijn. Nou nee, dank je.

Maar ach, het is wel weer leuk om rond te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven