Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Ach, al hebben onze mannen niks aan ons gelukkig hebben we nog wat aan elkaar!

Ga je morgen ook mee bright eyes, maken we er feestje van hahahhah......Wedden als we voor de grote kloosterdeur staan dan al onze 3 telefoons beginnen te rinkelen en oh wat willen we dan weer graag terug naar de ellende dat liefde heet hahahahah
euh, even uitslapen, 11 uur?
uispraak van Loesje""

Liefde,

Is dat nietdat spelletje waar je blind van wordt?

Ik heb morgen weer date, daarna kijk ik of ik meega het klooster in, Als ze daar maar wel internet hebben, wil de verhalen wel blijven volgen, haha
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
aan mijn dating verhalen heb je genoeg hoor.....kan een boek schrijven......... en nu slapen, hik
Glroia en Bright eyes, hebben jullie mijn topic al gelezen Is he in to me? Weten jullie gelijk hoe het voor de zoveelste keer er bij mij voor staat....
Ladies, wat was er aan de hand? Ik zie klooster, geen liefde meer, morgen al vertrekken?... Gaan we niet meer daten dan? Het kan ook mooi zijn..

@ Gio; wat jammer dat het niet zo geweldig is verlopen.. Maar ik ben het met de rest eens, luister naar je gevoel! Ik vind het ook wel raar dat hij liegt over zijn kinderen, maar wat ik me afvroeg; heeft hij nog steeds een vrouw? Of ligt hij in een scheiding?

@ Bright; heel veel plezier vanavond! Is het je eerste date met deze man?

Nou gister weer flink lopen zweten, maar zonder mijn "flirt".. Heb hem niet gezien, maar we geven de moed niet op want vrijdag sta ik er weer...
@citycop

Mijn tweede date, na eerste date die vreselijk leuk was ook niks gehoord. Na een week een paar keer gechat en vanavond maar zien hoe het loopt.

Krijg nu al de zenuwen.

Het afgelopen jaar best vaak gedate, dit is anders en geen idee wat ik er van moet denken.

De andere dates waren gewoon voor de fun en dit lijkt serieuzer, ik kijk er anders tegenaan in iedergeval.

Jullie horen het morgen wel.
Sorry meiden, maar ik ga niet met jullie mee naar het klooster... vind mannen toch wel leuk hahaha

@Bright eyes - heel veel plezier vanavond !!!

@Citypop - jammer dat je gisteren niet hebt kunnen flirten, hopelijk morgen weer wel. En het is natuurlijk wel een goede reden om naar de sportschool te blijven gaan...

@Gioia - snel vergeten deze man....

@Prinses - al iets gehoord? Of toch zelf maar iets verstuurd? Uit je andere topic begrijp ik dat je hem waarschijnlijk toch nog wel gaat zien, ook al reageert hij nu niet op de date. Ben benieuwd hoe het zal zijn als je hem de eerste keer na je date zomaar tegenkomt.
@bright eyes............spannend!! Laat je wat horen///

@Jola...ja, helaas kan ik ook niet zonder mannen, maar helaas ook niet met hahah

@Gioia....nog een beetje lekker geslapen...

Ga erover nadenknen maar misschien ga ik ook wel sms-en naar hem niet zoveel te verliezen meer, maar gewoon iets luchtigst
@ Bright.. Ik ben benieuwd.. Kan niet wachten om morgen je verhaal te lezen...

@ Jola.. Ik heb nu twee redenen om morgen te gaan ;) Dadelijk ga ik RPM nog leuk vinden... ha ha

@PzP.. Ik heb je topic ook gelezen, maar ik denk dat er zo wie zo veel tijd overheen gegaan is. We praten nu bijna over een week na jullie date.. Sms hem gewoon en vraag hoe het gaat en misschien of dat hij nog plannen heeft voor het weekend.. Ik weet niet hoe jij er tegenover staat, maar bij mij zou de spanning nu er wel vanaf zijn..
@citycop je hebt helemaal gelijk..... Spanning is er wel af aan het gaan, en dat vind ik dan zo jammer, dat zou hij natuurlijk ook wel hebben dus ik ga straks maar een sms sturen....
Ik heb heerlijk geslapen......en me heerlijk verslapen met dank aan de wijn......

tja, ik ga stoppen met deze man, los van het onderbuikgevoel vind ik het heel erg dat hij eerst zei 2 kids te hebben en nu blijken het er 3 te zijn, hoe kan je daar nu over liegen zeg!
@Gloia heeeeel goed van je! Valse start.... Nu nog je ex uit je hoofd werken....

Ik merk als het bij mij weer fout dreigt te gaan dat ik ook weer aan mijn ex ga denken....maar dat moeten we echt los laten!

Wel heb ik vandaag de stoute schoenen aangetrokken, en mijn date sms gestuurd! We hebben wat heel en weer gesmst, en voelt wel goed, ging leuk althans.....maar het blijft even onzeker omdat ik dus ben begonnen met sms-en, vandaar dat ik niet de eerste wilde zijn.....dus nu maar weer afwachten

@ Bright eyes, ben benieuwd hoe je date was....
@ PzP wat goed van je! :D... Dus hij heeft wel gereageerd.. Hebben jullie nog wat afgesproken? Je hebt de eerste stap genomen en ik denk dat je daar best trots op mag zijn!

@ Gloia Is vind het ook erg goed van je.. Ik vind dat je daar echt niet over mag/ kan liegen..

@ Bright ik ben ook erg benieuwd... :D

Vanavond mag ik weer gaan sporten, dus ben benieuwd of ik hem tegen kom! :D...
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Heftig,

Eerst gezellig glaasje wijn, toen gegeten.

Wat muziek geluisterd, kopje koffie.

Zo gelachen, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zoooo gelachen heb.

En toen..........

Die zoen.................................... wow!!!!!!!

Geen lust of verliefde zoen maar een afstemming van dezelfde frequentie, kwam geen eind aan, niet te beschrijven, geen verkennen maar herkennen. Onvoorstelbaar.

Weet niet of ik hem als persoon leuk genoeg vind, (daar komen we nog wel achter) maar de lichaamstaal, ik weet niet wat me gebeurt.

Afgelopen dates was voor fun, sex, avondje lol. Wat dit is........... ik ben er even van ondersteboven.

Ik ben een puber!!!!!!!!

HAhahahaha.
@Gioia Goed zo, mensen die liegen wil jij echt niet hebben. Je verdient beter!

PZP ook al zo goed bezig! Zou bijna denken dat de lente er aan komt. Lekker sms'en. Je ziet vanzelf wel wat er gebeurd. Geniet er van.

@BE oelalaaaa dat klinkt goooeeeed. Heerlijk zeg. En nu maar afwachten hoe het verder gaat of is er al een vervolg?

@CC dat wordt dus in je mooiste sportoutfit naar de sportschool. Volgens mij heb je het nog nooit zo leuk gevonden om heen te gaan hihi.

Ik heb vanavond een vervolgdate. Ben benieuwd of er nu wel iets gaat gebeuren, zou leuk zijn. Als ik dat dan zo lees van BE dan denk ik...dat wil ik oooooooook.
Oh Bright Eyes, wat leuk!!!!!! geniet ervan meid!

En Yskonyn, veel plezier joh........wordt vast een leuke avond!

Ik ga vanavond niet daten, heb een dvdtje gekocht en ga met wijn en chips lekker kijken, vind het wel even goed zo...... er begint zich nl al weer een wachtrij te vormen op rp, dus denk dat er binnenkort weer veel etentjes aankomen, joepie!
Niet direkt afgesproken maar denk wel dat er zaterdagavond een vervolg komt.

Ik stuiter helemaal............. tis dat ik geen 36 jaar meer ben maar wel trillend op mijn benen..

oelalalalalala..

Doe mij maar lentekriebels, ik ben er klaar voor.
Ik wil ook!!!!!

mmmm..........heb wel een heel leuk nieuw contact op rp.......maar woont wel 2 uur rijden hiervandaan....... nouja, dan moet hij maar hier komen hè, hahaha!
@brighteyes, ik ben jaloers man.....pfoehhh wat een heerlijk gevoel....fijn....maar niet te veel verwachtingen hebben zoals wij vrouwen altijd hebben dat loopt het het beste...

@gloria, ik ook lekker op de bank vanavond.....zaterdag maar weer eens in de stad de boel bekijken.....

@yskonyng ben ook jaloers op jou hahhaha....

Ikke wel leuk gevoel over gehouden, gisteren met het sms-en met date! Maar nu heb ik gehoord dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft, dus het lentekriebel gevoel van mijn date wordt daardoor wel afgenomen! Nu heb ik dus ik wil NU ook een vriend, kennen jullie dat gevoel, of is dat heel stom.....heb het gevoel me dus helemaal op mijn date te storten, maar dan ga ik de boel forceren en wat ik bij Bright eyes schrijf geen verwachtingen te hebben, ga ik dus wel heel sterk doen.....oh oh wat erg allemaal......
hey Bright eyes, ik kreeg je vriendenverzoek, leuk!!! maar via de link krijg ik m niet bevestigd, wat nu?
@ Bright; wat super gaaf! ik zou een moord doen om me weer zo te voelen en dat mee te maken.. .. Geniet ervan...

@ Yskonyn; Spannend hoor.. Have fun 2night..

Ik ben vanavond weer wezen sporten en mijn flirt was er ook, maar wat een EIKEL! Er kon niet eens een "hallo" af.Maar goed het ergste was nog wel dat hij zich gedroeg als een puber op de mavo.. Ik dacht dat we die tijd wel voorbij waren, dus meneer is in mijn ogen afgeschreven.. Jammer hoor, want nu moet ik weer op "Karakter" naar de sportschool..

Gio ik ga lekker met je mee doen. Dvdtje aan, drankje erbij en lekker genieten van mijn vrijdagavond..
gioia ik heb t nog maar eens geprobeerd, weet oook niet hoe dat werkt.

Geloof dat de date helemaal ondersteboven is, daar hoef ik niet over in te zitten. Gaat me even veel te snel................

Riep een maand geleden dat ik nooit weer een kerel hoefde, beetje daten en fun ok maar niets serieus.

En nu, jeetjemieneetje poeh he, ASJEMENOU kweetniemeer.
h
anoniem_13539 wijzigde dit bericht op 20-02-2009 22:44
Reden: 2x
% gewijzigd
.
anoniem_13539 wijzigde dit bericht op 20-02-2009 22:25
Reden: 3x
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven