Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
calvijn1 schreef:
07-08-2017 14:09
Wat een sensatiezoekers.
Nu oppert er een dat zus misschien wel door broer gedwongen is
nee hoor , geen sensatie, wel ervaring
Pretzel66 schreef:
07-08-2017 18:31
Maar to heeft wel een vakantiegevoel dus dat is in elk geval fijn, schiet mij maar lek !

Maar vergeleken met een week eerder is de grootste stress ook weg.
Ginerva schreef:
07-08-2017 21:25
Ja wellicht, iedereen reageert anders op een stressvolle situatie.

Ik neig ernaar het te geloven, iemand moet anders wel een hele dikke duim hebben om dit allemaal te kunnen verzinnen
En te kunnen onthouden
Alle feiten kloppen tot nu toe
Frankly my dear, I don"t give a damn
chrys schreef:
07-08-2017 21:35
nee hoor , geen sensatie, wel ervaring
Nergens, maar dan ook nergens heeft to het er over dat broer zijn zus heeft gedwongen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
S-Meds schreef:
05-08-2017 18:52
ik ga altijd naar het invalidentoilet. dat is vaak schoon en geen wachtrij
+1
calvijn1 schreef:
07-08-2017 22:50
En te kunnen onthouden
Alle feiten kloppen tot nu toe
Ik las de OP nog eens terug. Daarin staat op het eind dat zij en zwager (man van zus) de enigen waren die raar opkeken van gedrag broer en zus. Terwijl hij er dus wel vanaf wist bleek later. Of hij speelde toneel of TO interpreteerde het anders. Maar dat vond ik toch gek toen ik het terug las.

Dat is het enige wat een vraagteken oproept. De rest klopt inderdaad.
Saaie boel hier zeg.
Lampie1986 schreef:
08-08-2017 02:36
+1
Dat vind ik asociaal.
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 16:01
Dat vind ik asociaal.
Waarom?
Een leeg toilet naast een rij wiebelende vrouwen is pas asociaal.
Snarky schreef:
08-08-2017 16:07
Waarom?
Een leeg toilet naast een rij wiebelende vrouwen is pas asociaal.
Omdat er niet overal invalidentoiletten zijn.
Omdat iemand in een rolstoel er al langer over doet om op een wc te komen.
Dus als iedereen vindt dat-ie wel op het invalidentoilet mag, moet degene die in de rolstoel zit veel langer wachten dan nodig.

Net als al die mensen die menen dat ze op een invalidenparkeerplaats mogen parkeren, want het is maar voor even.
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 16:12
Omdat er niet overal invalidentoiletten zijn.
Omdat iemand in een rolstoel er al langer over doet om op een wc te komen.
Dus als iedereen vindt dat-ie wel op het invalidentoilet mag, moet degene die in de rolstoel zit veel langer wachten dan nodig.

Net als al die mensen die menen dat ze op een invalidenparkeerplaats mogen parkeren, want het is maar voor even.
Onzin.
Invalidentoiletten zijn er zodat invaliden ook naar de wc kunnen, niet om ze te garanderen dat ze altijd per direct de beschikking hebben over een vrij toilet. De vergelijking met een parkeerplaats slaat nergens op, dat iemand niet kan lopen betekent niet dat hij niet even kan wachten tot het toilet weer vrij is.
Het kan wel dagen duren voor er weer eens een gehandicapte komt opdagen, geen enkele reden om dat toilet nooit te gebruiken.
als er geen rolstoeler is dan leg ik niemand een strobreed in de weg
Ik ga lekker thuis naar de wc.
S-Meds schreef:
08-08-2017 16:21
als er geen rolstoeler is dan leg ik niemand een strobreed in de weg
Als er wel een rolstoeler is ook niet. Dan moet ie even wachten tot je klaar bent, ook erg.
Gebruik maken van een invalidentoilet, vind ik net zoiets als parkeren op een invalidenplek.
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 19:12
Gebruik maken van een invalidentoilet, vind ik net zoiets als parkeren op een invalidenplek.
En als vrouw gebruik maken van het herentoilet?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-08-2017 19:58
Zal mij een worst zijn.
Tenzij 'hij' al kopjes geeft in mijn onderbroek, en zij de enige zitplek bezet houdt.
Oh ja, en gezeur over ruftende en seksistische mannen ondermekaar bij de urinoirs wordt meestal ook niet zo op prijs gesteld.
Ons toilet, onze regels.

Verder; wees welkom.
Wie zou nou die altijd hitsige, ons bekende, mannelijke forummer zijn die er niet meer tegen kan? Ik vertrouw gelijk niemand meer. Zometeen wordt mijn onschuldige geklets over broekjes tegen schurende dijen ergens misbruikt.
Solomio schreef:
08-08-2017 19:58

Doe ik vaak.
Het-groepje schreef:
08-08-2017 20:04
Wie zou nou die altijd hitsige, ons bekende, mannelijke forummer zijn die er niet meer tegen kan? Ik vertrouw gelijk niemand meer. Zometeen wordt mijn onschuldige geklets over broekjes tegen schurende dijen ergens misbruikt.

Whahahaha mijn hoofd draaide ook al overuren ;-)
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 19:12
Ik vind er wel een verschil in. Invalidenparkeerplek is zodat de persoon niet ver hoeft te lopen en ze zijn wat breder. Invalidetoilet heeft handvaten en is wat groter. Betekent alleen bij de wc dat de invalide persoon even twee minuutjes moet wachten als deze bezet is (wat net zo goed door een ander invalide persoon kan zijn). Bij een bezette invalidenparkeerplek kan het zo zijn dat deze persoon de hele parkeerplaats over moet en misschien de rolstoel er niet goed uit krijgt. En die plekken zijn wel langer bezet dan een wc.
Lady_Voldemort schreef:
08-08-2017 17:44
Als er wel een rolstoeler is ook niet. Dan moet ie even wachten tot je klaar bent, ook erg.
ik ben altijd heel snel, dus dat valt reuze mee. maar ik kan ook wel in de wasbak plassen als jullie dat beter vinden
Falathiel schreef:
08-08-2017 20:22
Ik vind er wel een verschil in. Invalidenparkeerplek is zodat de persoon niet ver hoeft te lopen en ze zijn wat breder. Invalidetoilet heeft handvaten en is wat groter. Betekent alleen bij de wc dat de invalide persoon even twee minuutjes moet wachten als deze bezet is (wat net zo goed door een ander invalide persoon kan zijn). Bij een bezette invalidenparkeerplek kan het zo zijn dat deze persoon de hele parkeerplaats over moet en misschien de rolstoel er niet goed uit krijgt. En die plekken zijn wel langer bezet dan een wc.
Ik blijf erbij dat je gewoon geen gebruik maakt van voorzieningen speciaal voor gehandicapten.
S-Meds schreef:
08-08-2017 20:24
ik ben altijd heel snel, dus dat valt reuze mee. maar ik kan ook wel in de wasbak plassen als jullie dat beter vinden
Geen moeite mee, raak ik toch niet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven