Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:30
Staan we daar samen inThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 20:29Ik blijf erbij dat je gewoon geen gebruik maakt van voorzieningen speciaal voor gehandicapten.
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:30
ThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 20:29Ik blijf erbij dat je gewoon geen gebruik maakt van voorzieningen speciaal voor gehandicapten.
Ik heb het ook wel gedaan, twee kleine kinderen en tankstation. Dan vond ik het prettiger als ik de kinderen mee kon nemen in plaats van ze alleen buiten te laten staan.
Parkeren dan weer nooit, want dat vind ik aso.
Lekker krom typje
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:38
Begrijp ik volkomen, echt. (Beiden
En dat is nogal wat anders dan een dubbel invalidenparkeerplaats geparkeerde BMW 3-tupperware, of een, door een dronken m/v ondergekotst toilet, waar je met je handaangedreven wielen doorheen mag.
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:40
BMW-3 TupperwareThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 20:38Begrijp ik volkomen, echt. (Beiden)
En dat is nogal wat anders dan een dubbel invalidenparkeerplaats geparkeerde BMW 3-tupperware, of een, door een dronken m/v ondergekotst toilet, waar je met je handaangedreven wielen doorheen mag.
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:45
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:47
nee joh, tuurlijk niet. Dan deponeer je de baby eerst maar ergens anders en dan doe je je eigen plasje maar gewoon op het damestoilet.
Ik plas ook op het invalidetoilet trouwens, als die niet bezet is. Er wordt nu net gedaan of iemand die invalide is niet even kan wachten.
en op het werk plas ik alleen maar op het invalidetoilet, die is altijd een stuk schoner dan de gewone toiletten
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:47
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:48
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:49
ThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 20:47Wel natuurlijk als je het tijdens het verschonen deed, zodat het geen extra tijd kostte. Dan wel.
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:52
Goh. Ik denk dan; 'Ja, dat komt dus omdat er minder mensen zoals jij naar dat toilet gaan.'friezinnetje2014 schreef: ↑08-08-2017 20:47nee joh, tuurlijk niet. Dan deponeer je de baby eerst maar ergens anders en dan doe je je eigen plasje maar gewoon op het damestoilet.
Ik plas ook op het invalidetoilet trouwens, als die niet bezet is. Er wordt nu net gedaan of iemand die invalide is niet even kan wachten.
en op het werk plas ik alleen maar op het invalidetoilet, die is altijd een stuk schoner dan de gewone toiletten![]()
Er zijn immers nog genoeg mensen die zich daar niet op begeven, wegens niks te zoeken.
Ik heb geen idee waar de wachtende invalide last van heeft: overlopende stoma, incontinentie-issues, slecht ter been.......
dinsdag 8 augustus 2017 om 20:59
MoirenPhae schreef: ↑08-08-2017 20:59Ik begrijp toch maar niet waarom het zo traumatisch is als een wildvreemde bezopen man lesbo tegen je zegt.
En dat er dan een topic over geopend moet.
Acceptatie heeft nog een lange weg te gaan.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:02
MoirenPhae schreef: ↑08-08-2017 21:01En dan zeggen dat ik vast niet weet hoe erg het is om uitgescholden te worden![]()
Kijk ff wie het zegt
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:03
nou ik weet dat er bij ons op het werk mss 1 keer per week iemand gebruik maakt van dat toilet en verder niemand. En als er in de andere toiletten niet zo hygiënisch gebruik gemaakt wordt van het toilet dan weet ik wel waar ik heen ga.ThunderassMan schreef: ↑08-08-2017 20:52Goh. Ik denk dan; 'Ja, dat komt dus omdat er minder mensen zoals jij naar dat toilet gaan.'
Er zijn immers nog genoeg mensen die zich daar niet op begeven, wegens niks te zoeken.
Ik heb geen idee waar de wachtende invalide last van heeft: overlopende stoma, incontinentie-issues, slecht ter been.......
En iemand die last heeft van incontinentie hoeft niet perse meteen naar het toilet, die heeft daar vaak al hulpmiddelen voor.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:08
friezinnetje2014 schreef: ↑08-08-2017 21:03
En iemand die last heeft van incontinentie hoeft niet perse meteen naar het toilet, die heeft daar vaak al hulpmiddelen voor.
En dat bepaal jij? Wow.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:27
MoirenPhae schreef: ↑08-08-2017 16:12Omdat er niet overal invalidentoiletten zijn.
Omdat iemand in een rolstoel er al langer over doet om op een wc te komen.
Dus als iedereen vindt dat-ie wel op het invalidentoilet mag, moet degene die in de rolstoel zit veel langer wachten dan nodig.
Net als al die mensen die menen dat ze op een invalidenparkeerplaats mogen parkeren, want het is maar voor even.
Nee, dat is iets anders. Voor parkeren op een invalideplek zonder vergunning is verboden, dan krijg je een boete.
Een rij wachtende vrouwen met een leeg invalidentoilet is gewoon suf. Dan ga ik er ook op en dat is niet verboden. Het ergst wat kan gebeuren is dat er een invalide aankomt die even moet wachten op één persoon.
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 21:27
0.32% gewijzigd
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:27
Ik ben geen arts en kan niet door deuren heen kijken. Dus dan doe ik dat gewoon niet.friezinnetje2014 schreef: ↑08-08-2017 21:03nou ik weet dat er bij ons op het werk mss 1 keer per week iemand gebruik maakt van dat toilet en verder niemand. En als er in de andere toiletten niet zo hygiënisch gebruik gemaakt wordt van het toilet dan weet ik wel waar ik heen ga.
dinsdag 8 augustus 2017 om 21:35
De betekenis van dat bordje 'invalidentoilet' zegt je niets?MarindaH schreef: ↑08-08-2017 21:27Nee, dat is iets anders. Voor parkeren op een invalideplek zonder vergunning is verboden, dan krijg je een boete.
Een rij wachtende vrouwen met een leeg invalidentoilet is gewoon suf. Dan ga ik er ook op en dat is niet verboden. Het ergst wat kan gebeuren is dat er een invalide aankomt die even moet wachten op één persoon.
Ik moet meteen denken aan de reactie van een vrouw die aangesproken wordt wegens het parkeren op een invaliden-parkeerplaats terwijl ze niet invalide is; 'Er staat toch niemand?'