Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 20:29
Ik blijf erbij dat je gewoon geen gebruik maakt van voorzieningen speciaal voor gehandicapten.
Staan we daar samen in :)
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 20:29
Ik blijf erbij dat je gewoon geen gebruik maakt van voorzieningen speciaal voor gehandicapten.

Ik heb het ook wel gedaan, twee kleine kinderen en tankstation. Dan vond ik het prettiger als ik de kinderen mee kon nemen in plaats van ze alleen buiten te laten staan.

Parkeren dan weer nooit, want dat vind ik aso.

Lekker krom typje ;-)
Star* schreef:
08-08-2017 20:30
Ik heb het ook wel gedaan, twee kleine kinderen en tankstation. Dan vond ik het prettiger als ik de kinderen mee kon nemen in plaats van ze alleen buiten te laten staan.

Parkeren dan weer nooit, want dat vind ik aso.

Lekker krom typje ;-)
Begrijp ik volkomen, echt. (Beiden :P )
En dat is nogal wat anders dan een dubbel invalidenparkeerplaats geparkeerde BMW 3-tupperware, of een, door een dronken m/v ondergekotst toilet, waar je met je handaangedreven wielen doorheen mag.
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 20:38
Begrijp ik volkomen, echt. (Beiden :P )
En dat is nogal wat anders dan een dubbel invalidenparkeerplaats geparkeerde BMW 3-tupperware, of een, door een dronken m/v ondergekotst toilet, waar je met je handaangedreven wielen doorheen mag.
BMW-3 Tupperware :rofl:
Baby verschonen is vaak in hetzelfde hok als de gehandicaptenplee.
Als ik mijn kind had verschoont, deed ik even zelf snel een plasje.
Mag dat ook niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
08-08-2017 20:42
Mag dat ook niet?
nee
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 20:43
nee
Tsss
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
08-08-2017 20:45
Tsss
Nee
calvijn1 schreef:
Mag dat ook niet?
nee joh, tuurlijk niet. Dan deponeer je de baby eerst maar ergens anders en dan doe je je eigen plasje maar gewoon op het damestoilet.

Ik plas ook op het invalidetoilet trouwens, als die niet bezet is. Er wordt nu net gedaan of iemand die invalide is niet even kan wachten.

en op het werk plas ik alleen maar op het invalidetoilet, die is altijd een stuk schoner dan de gewone toiletten :D
calvijn1 schreef:
Mag dat ook niet?
Wel natuurlijk als je het tijdens het verschonen deed, zodat het geen extra tijd kostte. Dan wel.
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 20:45
Nee
:HA:
Star* schreef:
08-08-2017 20:10
Doe ik vaak.
Ik ook.
En ik ga net zo makkelijk naar het invalidentoilet als dat vrij is.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 20:47
Wel natuurlijk als je het tijdens het verschonen deed, zodat het geen extra tijd kostte. Dan wel.
Afbeelding
friezinnetje2014 schreef:
08-08-2017 20:47
nee joh, tuurlijk niet. Dan deponeer je de baby eerst maar ergens anders en dan doe je je eigen plasje maar gewoon op het damestoilet.

Ik plas ook op het invalidetoilet trouwens, als die niet bezet is. Er wordt nu net gedaan of iemand die invalide is niet even kan wachten.

en op het werk plas ik alleen maar op het invalidetoilet, die is altijd een stuk schoner dan de gewone toiletten :D
Goh. Ik denk dan; 'Ja, dat komt dus omdat er minder mensen zoals jij naar dat toilet gaan.'
Er zijn immers nog genoeg mensen die zich daar niet op begeven, wegens niks te zoeken.

Ik heb geen idee waar de wachtende invalide last van heeft: overlopende stoma, incontinentie-issues, slecht ter been.......
Star* schreef:
08-08-2017 20:49
Afbeelding
;-D
Ik begrijp toch maar niet waarom het zo traumatisch is als een wildvreemde bezopen man lesbo tegen je zegt.
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 20:59
Ik begrijp toch maar niet waarom het zo traumatisch is als een wildvreemde bezopen man lesbo tegen je zegt.

En dat er dan een topic over geopend moet.

Acceptatie heeft nog een lange weg te gaan.
Star* schreef:
08-08-2017 20:59
En dat er dan een topic over geopend moet.
En dan zeggen dat ik vast niet weet hoe erg het is om uitgescholden te worden :rofl:
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 21:01
En dan zeggen dat ik vast niet weet hoe erg het is om uitgescholden te worden :rofl:

Kijk ff wie het zegt :bonk:
ThunderassMan schreef:
08-08-2017 20:52
Goh. Ik denk dan; 'Ja, dat komt dus omdat er minder mensen zoals jij naar dat toilet gaan.'
Er zijn immers nog genoeg mensen die zich daar niet op begeven, wegens niks te zoeken.

Ik heb geen idee waar de wachtende invalide last van heeft: overlopende stoma, incontinentie-issues, slecht ter been.......
nou ik weet dat er bij ons op het werk mss 1 keer per week iemand gebruik maakt van dat toilet en verder niemand. En als er in de andere toiletten niet zo hygiënisch gebruik gemaakt wordt van het toilet dan weet ik wel waar ik heen ga.
En iemand die last heeft van incontinentie hoeft niet perse meteen naar het toilet, die heeft daar vaak al hulpmiddelen voor.
Star* schreef:
08-08-2017 21:02
Kijk ff wie het zegt :bonk:
Ken ik niet geloof ik.
08-08-2017 21:03

En iemand die last heeft van incontinentie hoeft niet perse meteen naar het toilet, die heeft daar vaak al hulpmiddelen voor.

En dat bepaal jij? Wow.
MoirenPhae schreef:
08-08-2017 16:12
Omdat er niet overal invalidentoiletten zijn.
Omdat iemand in een rolstoel er al langer over doet om op een wc te komen.
Dus als iedereen vindt dat-ie wel op het invalidentoilet mag, moet degene die in de rolstoel zit veel langer wachten dan nodig.

Net als al die mensen die menen dat ze op een invalidenparkeerplaats mogen parkeren, want het is maar voor even.

Nee, dat is iets anders. Voor parkeren op een invalideplek zonder vergunning is verboden, dan krijg je een boete.

Een rij wachtende vrouwen met een leeg invalidentoilet is gewoon suf. Dan ga ik er ook op en dat is niet verboden. Het ergst wat kan gebeuren is dat er een invalide aankomt die even moet wachten op één persoon.
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 21:27
0.32% gewijzigd
08-08-2017 21:03
nou ik weet dat er bij ons op het werk mss 1 keer per week iemand gebruik maakt van dat toilet en verder niemand. En als er in de andere toiletten niet zo hygiënisch gebruik gemaakt wordt van het toilet dan weet ik wel waar ik heen ga.
Ik ben geen arts en kan niet door deuren heen kijken. Dus dan doe ik dat gewoon niet.
MarindaH schreef:
08-08-2017 21:27
Nee, dat is iets anders. Voor parkeren op een invalideplek zonder vergunning is verboden, dan krijg je een boete.

Een rij wachtende vrouwen met een leeg invalidentoilet is gewoon suf. Dan ga ik er ook op en dat is niet verboden. Het ergst wat kan gebeuren is dat er een invalide aankomt die even moet wachten op één persoon.
De betekenis van dat bordje 'invalidentoilet' zegt je niets?

Ik moet meteen denken aan de reactie van een vrouw die aangesproken wordt wegens het parkeren op een invaliden-parkeerplaats terwijl ze niet invalide is; 'Er staat toch niemand?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven