Ex terug ervaringen?
woensdag 9 augustus 2017 om 12:08
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om na maanden weer terug te komen bij een ex.
Mijn eigen situatie: het is sinds kort uit met mijn ex waarmee ik rond de 2 jaar een relatie mee heb gehad.
Dit omdat ze door onnodige ruzies ongelukkig was geworden.
Ze geeft wel te kennen dat ze nog veel van mij houd, ze het erg jammer vind dat het uit is en dat ze zeker niet uitsluit dat het later weer wat kan worden. Overgens ben ik haar eerste grote liefde.
Heeft iemand ervaring met het terugkrijgen van zijn/haar ex?
Is het mogelijk dat mensen na een break na maanden/jaren weer terug komen?
Hoelang duurde het voor jullie weer samen kwamen?
Hoe gingen jullie met elkaar om tijdens de breuk (wel of geen contact?)
Mijn eigen situatie: het is sinds kort uit met mijn ex waarmee ik rond de 2 jaar een relatie mee heb gehad.
Dit omdat ze door onnodige ruzies ongelukkig was geworden.
Ze geeft wel te kennen dat ze nog veel van mij houd, ze het erg jammer vind dat het uit is en dat ze zeker niet uitsluit dat het later weer wat kan worden. Overgens ben ik haar eerste grote liefde.
Heeft iemand ervaring met het terugkrijgen van zijn/haar ex?
Is het mogelijk dat mensen na een break na maanden/jaren weer terug komen?
Hoelang duurde het voor jullie weer samen kwamen?
Hoe gingen jullie met elkaar om tijdens de breuk (wel of geen contact?)
woensdag 9 augustus 2017 om 12:16
woensdag 9 augustus 2017 om 12:22
Nee zo is mijn ex niet, geloof me, zij zegt alleen iets als ze het ECHT meent.
woensdag 9 augustus 2017 om 12:27
Het kan.
Ik kwam na 5 jaar weer terug bij mijn ex, maar we liepen helaas weer tegen dezelfde dingen aan.
Beter geen valse hoop koesteren en de breuk verwerken.
Maar iedereen is anders en situaties zijn verschillend.
Ik denk dat je in de ontkenningsfase zit op dit moment:
https://sochicken.nl/5-fases-van-liefdesverdriet
Ik kwam na 5 jaar weer terug bij mijn ex, maar we liepen helaas weer tegen dezelfde dingen aan.
woensdag 9 augustus 2017 om 12:42
Jep, na 2 jaar samen uit elkaar, o.a. omdat hij vreemd was gegaan. Na 3 maand toch weer geprobeerd en daarna nog 8 jaar samen geweest. Helaas toch weer dezelfde problemen als de eerste keer. Ook zeker mooie jaren geweest, maar achteraf denk ik wel was ik er maar mee gekapt en had ik iemand gezocht die beter bij me past.
woensdag 9 augustus 2017 om 12:49
Natuurlijk kan dat maar zoals je leest. Vaak na een hele tijd werkt het toch niet. Voor mij geen ex meer. Het is niet voor niks uit. Dus vertrouwen is (even) weg of het gevoel. Oorzaken kunnen ruzies oid zijn. Dat zijn wel de dingen waar ik het meest aan hecht.
En er is iemand die dat wel doet. Maar niet je ex. Maar dat is mijn mening.
En er is iemand die dat wel doet. Maar niet je ex. Maar dat is mijn mening.
Bam!!!!
woensdag 9 augustus 2017 om 17:10
Het kan. Wanneer beide partijen gegroeid zijn en geleerd hebben van de fouten in het verleden waardoor de relatie in eerste instantie mis liep. Daar gaat meestal jaren overheen en wanneer ze elkaar dan weer tegenkomen dan zijn het eigenlijk twee totaal andere personages geworden die dan eigenlijk opnieuw weer moeten klikken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 9 augustus 2017 om 17:14
Bij mij persoonlijk liep het niet goed af, dezelfde irritaties en problemen in Relatie deel 2: Het vervolg. Maar eerlijk gezegd wel blij dat we weer bij elkaar waren gekomen, ik miste hem erg en had veel liefdesverdriet. Toen we weer bij elkaar kwamen kon ik hem juist heel makkelijk loslaten. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk helemaal niet meer zoveel van hem hield en het nooit zou werken. Daardoor goed kunnen afsluiten.
woensdag 9 augustus 2017 om 22:28
Maar als je in de aankomende maanden al groeit door te leren van de fouten die de eerste keer gemaakt zijn?jaw schreef: ↑09-08-2017 17:10Het kan. Wanneer beide partijen gegroeid zijn en geleerd hebben van de fouten in het verleden waardoor de relatie in eerste instantie mis liep. Daar gaat meestal jaren overheen en wanneer ze elkaar dan weer tegenkomen dan zijn het eigenlijk twee totaal andere personages geworden die dan eigenlijk opnieuw weer moeten klikken.
woensdag 9 augustus 2017 om 22:29
Hoelang deden jullie erover om weer samen te komen? En was jij de gene die eerst gedumpt werd?Sereia schreef: ↑09-08-2017 17:14Bij mij persoonlijk liep het niet goed af, dezelfde irritaties en problemen in Relatie deel 2: Het vervolg. Maar eerlijk gezegd wel blij dat we weer bij elkaar waren gekomen, ik miste hem erg en had veel liefdesverdriet. Toen we weer bij elkaar kwamen kon ik hem juist heel makkelijk loslaten. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk helemaal niet meer zoveel van hem hield en het nooit zou werken. Daardoor goed kunnen afsluiten.
woensdag 9 augustus 2017 om 22:43
Ja, ervaring mee. We zijn 1,5 jaar samen geweest. Gingen uit elkaar. Daarna na een paar jaar nog eens 3,5 jaar samen geweest en ook dat ging uit. We hebben het echt geprobeerd, het werkte gewoon niet, hoe graag we het ook wilde .
Ik heb nu, jaren later, al ruim zes jaar een relatie met iemand met wie ik zelden ruzie heb. Ex en ik vochten elkaar de tent uit. Mijn ex is een lief en leuk persoon, maar we haalden gewoon niet het beste in elkaar naar boven. Gelukkig is hij nu ook heel gelukkig met iemand anders.
Ik heb nu, jaren later, al ruim zes jaar een relatie met iemand met wie ik zelden ruzie heb. Ex en ik vochten elkaar de tent uit. Mijn ex is een lief en leuk persoon, maar we haalden gewoon niet het beste in elkaar naar boven. Gelukkig is hij nu ook heel gelukkig met iemand anders.
woensdag 9 augustus 2017 om 22:51
Mijn man en ik zijn ooit ooit kort uit elkaar geweest en nu alweer jaren samen. Bij ons ging het echter niet uit doordat we vaak ruzie hadden, maar doordat we nog vrij jong waren en het man allemaal even te serieus werd en hij niet wist of hij daar klaar voor was. Wel dus en nu zijn we ruim 20 jaar samen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 9 augustus 2017 om 22:57
Eerste keer dumpte hij mij, we bleven contact houden en na een paar weken kwam hij weer bij mij slapen en waren we weer officieel samen. Ik had toen heel erg mijn best gedaan de boel te lijmen en ik begon op te merken dat de verhoudingen niet goed zaten wat dat betreft. Eigenlijk dacht ik na 2 weken weer samen te zijn: waarom had ik nou zoveel liefdesverdriet van deze man? Ik begon bepaald gedrag te doorzien en het werd nooit meer zoals eerst. Teveel gebeurd en de liefde nam af.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:19
Dat is ook 1 van de redenen dat mijn ex het uit wilde maken. Ze wilde nog even een paar meer flink los om zich daarna aan iemand te kunnen hechten.Juultje schreef: ↑09-08-2017 22:51Mijn man en ik zijn ooit ooit kort uit elkaar geweest en nu alweer jaren samen. Bij ons ging het echter niet uit doordat we vaak ruzie hadden, maar doordat we nog vrij jong waren en het man allemaal even te serieus werd en hij niet wist of hij daar klaar voor was. Wel dus en nu zijn we ruim 20 jaar samen.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:20
Hhmm dankjewel, dit is wel een goed iets om te horen waar ik wat mee kan!
woensdag 9 augustus 2017 om 23:22
Ga ik zeker doen. Eerst aan mijzelf werken en weer mijn leven op de rails krijgen. Ik heb net een nieuwe (goede) baan gevonden, dus dat is iets waar ik me op kan richten! Misschien over wat maanden...
woensdag 9 augustus 2017 om 23:29
Is dat dan wat je wil? Of hoopt? Dat je vriendin ff lekker met een paar man tekeer gaat en dan voor het 'hechten' bij je terug komt? Als je daar echt op gaat wachten, komt het niet goed hoor. Ga je eigen leven leiden en probeer, zoals meerderen al hebben aangegeven, te groeien tot een betere versie van jezelf. En laat die vrouw los.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:45
Ik ga ook zeker niet wachten op mijn ex en verder groeien in de dingen waarvan ik vind dat ik moet groeien, maar op dit moment mijn ex los kunnen laten na 2 jaar en met alles dat ik nog voor haar voel gaat wat lastiger worden komende periodeWilhetnietweten schreef: ↑09-08-2017 23:29Is dat dan wat je wil? Of hoopt? Dat je vriendin ff lekker met een paar man tekeer gaat en dan voor het 'hechten' bij je terug komt? Als je daar echt op gaat wachten, komt het niet goed hoor. Ga je eigen leven leiden en probeer, zoals meerderen al hebben aangegeven, te groeien tot een betere versie van jezelf. En laat die vrouw los.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:52
Voor mijzelf liep het uit op een enorm drama. Hij had niet bepaald de zuiverste intenties om mij terug te willen en voor mij.. ik was in die periode mezelf compleet kwijt en handelde uit wanhoop haast. Toch denk ik dat als je compleet eerlijk naar elkaar bent en alles op tafel gooit én de liefde en het respect er voor elkaar nog is dat het zeker een kans van slagen heeft. Liefde is een gek iets
woensdag 9 augustus 2017 om 23:56
Zelfde verhaal hier na 5 jaar ook weer samen gekomen,shisha schreef: ↑09-08-2017 12:27Het kan.
inmiddels nog wel samen maar lopen ook beetje tegen dezelfde dingen aan en wel wat problemen zoals het vroeger was.
het kan werken maar ik zou het niet aanraden en las in je vorige topics dat het op seks gebied ook niet goed zit..
waarom zou je dat terug willen? ( hier hetzelfde trouwens op dat gebied)