Klant vs. medewerker

07-08-2017 13:52 39 berichten
Ik heb een oogje op een man die in een autogarage werkt. De laatste weken ben ik er meerdere keren geweest omdat mijn auto een aantal mankementen had. We hadden ondertussen ook app-contact en daarop deed hij al meteen heel persoonlijk. Toen ik daar was hebben we verder leuke gesprekken gehad en had hij veel interesse in wat voor werk ik deed en dat soort dingen. Ook hadden we een apart oogcontact. Maar goed, dat kan ook gewoon zijn karakter zijn of een soort klantvriendelijkheid.

Uiteindelijk bleek dat ik iets vergeten was in de garage en zei hij dat hij het wel bij me thuis kwam brengen. Dit duurde wat lang en uiteindelijk kwam hij 4 uur later pas. Hij deed ineens heel geirriteerd en zei dat hij het heel druk had. Beetje vreemd, want hij bood zelf aan om langs te komen (best een stukje rijden).
Toen ik een beetje geschrokken reageerde zei hij zoiets als: ik doe dit niet voor iedereen hoor, maar jou mag ik wel (met een big smile).

Nu, een aantal dagen later, weet ik niet zo goed of ik nog wat moet zeggen en al helemaal niet wat precies na het vreemde voorval vrijdag. Wat zouden jullie doen?
Persoonlijk?
Niet meer aan denken...

Tenzij je nog iets hoort.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
07-08-2017 14:06
Had je geen lingerie aan en een openvallende peignoir toen je de deur opendeed dan?
Precies. Een gemiste kans noemen we dit in vaktaal, TO.
Heb je een speciaal soort auto dat je perse bij die garage wilt blijven?
Klaar mee
badmeester schreef:
07-08-2017 15:14
Vragen of zijn versnellingspook goed werkt.
:applause:
Deze man deed wat hem door zijn werkgever werd opgedragen.
Heb je een PB gestuurd
20062016 schreef:
07-08-2017 19:20
Heb je een PB gestuurd
Want?
ik zou hem vragen hoe een kruis-koppeling werkt
En ik mij maar altijd afvragen of dat opzichtige geflirt van automonteurs en aannemers OOIT werkt?! Blijkt er toch vraag naar te zijn.
En ondertussen zit hij thuis te piekeren over het feit dat zijn versnellingsbak onderweg naar jou toe kapot is gegaan, zijn oma haar heup gebroken is en zijn deodorant op was.

Weet jij veel. Wat een drama.
Ik snap eigenlijk niks van zo'n topic. Misschien was hij nog even geïrriteerd, omdat het verder rijden was dan hij dacht en hij dat verkeerd had ingeschat, of er zat iets tegen en nu was hij laat en baalde hij daar zelf van. Hij zei daarna toch vrolijk dat hij jou mocht en het daarom voor jou deed, nadat jij geschrokken reageerde. Misschien wilde hij je dus gerust stellen dat zijn geïrriteerde uiting niet voor jou bedoeld was.

Of misschien is het een mafklapper.

Wij weten het niet hè? Maar ik denk niet dat het helpt om alles in te vullen. Wie niet waagt, die niet wint. En daarbij is ook kans op afwijzing, ja.
tampontouwtje schreef:
09-08-2017 10:51
Want?
Dit is de monteur en het verhaal komt hem bekent voor.
Lampie1986 schreef:
09-08-2017 17:51
Dit is de monteur en het verhaal komt hem bekent voor.
:popcorn:
Tja ik zou er niet veel achterzoeken. Niet in het gegeven dat hij geïrriteerd reageerde. Iedereen reageert wel eens wat vreemd door wat factoren. En niet in wat je waarschijnlijk als "commerciële" geflirt moet beschouwen. Wil je dan toch nog weten of er iets in zit, rij dan weer eens langs. En breng een bloemetje. Doe dat dan wel met het verhaal dat dit bedrijf je zo goed geholpen heeft. Maak je ook nog eens goede sier en creëer je sowieso goodwill voor wanneer er weer eens iets is met je auto. En het lokt misschien een praatje uit waardoor je kunt achterhalen of je daadwerkelijk met een geïnteresseerde vrijgezel te doen hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven