Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
dinsdag 8 augustus 2017 om 23:19
Wat is het voordeel dan tov een hemd?reizigster2004 schreef: ↑08-08-2017 23:18Die heb ik onlangs gekocht via groupon. Ik vind ze best handig eigenlijk.
woensdag 9 augustus 2017 om 13:12
Heb ik nog nooit gezien. Waar koop je dat?KalindaSharma schreef: ↑09-08-2017 00:19Ik kan me voorstellen dat zo'n decolleté-bedekken wel weer minder warm is dan een hemdje onder je blouse of shirt. Dat is dan best handig. Ik heb een paar bh's met een stuk kant eroverheen, zelfde idee.
That's just me though...
woensdag 9 augustus 2017 om 16:49
woensdag 9 augustus 2017 om 18:58
Ik heb voor zoontje verschillende opvulbare flesjes gekocht maar ze lekken allemaal. Dus nu koop ik toch van die kleintjes.vera78 schreef: ↑08-08-2017 11:39Dat heb ik altijd met producten als knijpfruit (fruitsmurrie in een zakje) Pak gewoon een kiwi of appel!
En (kinder)watertjes in miniverpakkingen, wat een verspilling van papier/karton/drukinkt/energie, neem gewoon een hervulbaar flesje mee. Ik zal dat echt nooit kopen.
Die boterstick vind ik wel grappig![]()
Die tandpasta verdeler lijkt me juist handig. Zoontje heeft problemen om te weten hoeveel zeep oid hij moet nemen en dan is zo'n pompje wel makkelijk.
Die wc-deksel overtrek is herkenbaar, thuis hebben we dat jaren gehad. Met een bijpassend tapijt om voor de wc te leggen. Is toch totaal niet hygiënisch? En rond het stuur van de auto zo'n wollen ding, en overtrekken over de autozetels. Mijn ma legt nog altijd een deken over de autostoelen en over de zetel, om op te zitten. Bestuurdersstoel is compleet kapot gezeten maar hé, de stof ziet er tenminste nog goed uit!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
woensdag 9 augustus 2017 om 19:08
woensdag 9 augustus 2017 om 19:31
Je hoeft hem ook geen kwartslag te draaien. Na het snijden van de plakjes, snijdt je van buiten naar binnen de ui verder klein. Dan draai je hem om en doe je hetzelfde. Dan blijven de laatste stukjes, inmiddels ook fijngesneden, tussen de tanden over en die schuif je er zo af.attribuutje schreef: ↑09-08-2017 19:08Whomi, je kunt alleen maar plakjes maken met dat uiending, ga maar na, een kwartslag draaien, zul je eerst dat ding uit je in plakjes gesneden ui moeten halen en het dan een kwartslag draaien, veel succes om ze in je net gesneden plakjes te steken...
Ik gebruik hem regelmatig
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor!
woensdag 9 augustus 2017 om 19:35
Dat, met grote borsten zit zo'n hemdje snel te laag.reizigster2004 schreef: ↑08-08-2017 23:21Ik heb bij hemdjes vaak dat je toch wel teveel decolleté blijft zien naar mijn smaak. Ik loop ze altijd op te hijsen. Deze dingen zitten hoger en zakken ook niet weg.
Ze lijken me ook wel handig als je borstvoeding geeft. Als een soort instant-voedingsshirt.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:09
Wat leuk! Ik zag die reclame dus ook (terwijl ik nooit reclame kijk dus was een ongelukje) en zag de zelfde problemen hier in als jij en had het hier met partner over. Dus moest echt even lachen om dit topic.ShamRock schreef: ↑05-08-2017 20:19Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Wie koopt dit nu?
Daarbij krijg je ook een ding waar je de tandenborstels aan op kunt hangen (gatver!) Lekker fris...
woensdag 9 augustus 2017 om 23:22
Snoesje666 schreef: ↑08-08-2017 09:37Ik begreep nooit hoe die uiensnijder moest werken, maar het is dus een uienvasthouder. Mijn dank dat je me dit inzicht hebt geschonken !!! :flower:
Ja! Hier ook een 'Ahaaaaaaaa' moment!
donderdag 10 augustus 2017 om 22:07
Nou, dat weet ik niet...het lijkt me niet zo praktisch, maar als je googlet op thongies, zie je toch veel foto's;-)Snoesje666 schreef: ↑10-08-2017 21:39Dit is een geintje, toch?
Zeg dat het een geintje is, please.......