Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...

zaterdag 5 augustus 2017 om 20:23
•Geen slordig uitziende, deels hard geworden, half uitgeknepen tandpasta tubes overal in je badkamer.
•Prachtig design uitgevoerd in ABS kunststof.
•Eenvoudig te monteren op ieder oppervlak inclusief spiegels en glad tegelwerk.
•Zuigt de tube geheel leeg waardoor verspillen tot het verleden behoort en je bespaart op je tandpasta kosten.
•Werkt zonder stroom of batterijen.
•Één eenvoudige druk met uw tandenborstel geeft exact de hoeveelheid tandpasta die je nodig hebt.
•Stimuleert kinderen om te gaan poetsen.
•Speciaal voor 1-handig gebruik.
Dat zouden de redenen kunnen zijn.
•Zuigt de tube geheel leeg waardoor verspillen tot het verleden behoort en je bespaart op je tandpasta kosten.
•Één eenvoudige druk met uw tandenborstel geeft exact de hoeveelheid tandpasta die je nodig hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:30
Leuk verkooppraatje hoor, maar ik heb helemaal geen halfuitgeknepen aangekoekte tandpasta tubes liggen.blijfgewoonbianca schreef: ↑05-08-2017 20:23•Geen slordig uitziende, deels hard geworden, half uitgeknepen tandpasta tubes overal in je badkamer.
Ik heb er geen moeite mee om ze uit te knijpen.
En jonge kinderen moeten weer andere tandpasta gebruiken.
Here I am - now what are your other two wishes...

zaterdag 5 augustus 2017 om 20:32
Ik vind het wel wat hebben, in ieder geval.

zaterdag 5 augustus 2017 om 20:33
Hoho Gorey, hebben we het over DE ananassnijder? Die waarmee je je hele ananas er in 1 keer als een spiraal uitsnijdt? Top en bodem er af snijden, ding er op en dan draaien maar? Die heb ik, en ik kan me mijn leven niet meer voorstellen zonder ananassnijder!
Vroeger: ananas ligt decoratief weg te rotten op de fruitschaal.
Nu: blijde, ananasetende, kinderen.....
Ik bedoel maar.
Wat ik me dan wel weer afvraag, waarom koop je zo'n appelsnijding. Waarmee je dus een appel in partjes èn klokhuis verdeeelt dmv 1 ferme duw? Daarna moet je alle partjes nog eens bij langs, want stukjes klokhuis en meer afwas....
Ik bedoel maar.
Wat ik me dan wel weer afvraag, waarom koop je zo'n appelsnijding. Waarmee je dus een appel in partjes èn klokhuis verdeeelt dmv 1 ferme duw? Daarna moet je alle partjes nog eens bij langs, want stukjes klokhuis en meer afwas....
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:34

Ik heb overigens ook een ananassnijder (en gebruik 'm ook)! Zag laatst bij AH een meloensnijder, en daar zag ik het nut dan weer niet zo van in.
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:39
https://froot.nl/posttype/froot/16-vree ... dig-heeft/

zaterdag 5 augustus 2017 om 20:39
Die zijn er denk ik voor mensen zoals ik, de meloenverminkers

Op zich vind ik zo'n appelsnijder best handig, alleen jammer dat je 'm nooit in het midden krijgt.

zaterdag 5 augustus 2017 om 20:41
Verdomde handig op een nudistencamping!
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:42
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:46
Mijn kind wil altijd appel in partjes mee naar school. Appelsnijding centreren en met een ferme duw door de appel jassen en dan acht partjes af om de schil eraf te halen kost me aanzienlijk minder pijn en energie (chronisch ziek) dan rondschillen en dan ook nog snijden2reebruineogen schreef: ↑05-08-2017 20:33Hoho Gorey, hebben we het over DE ananassnijder? Die waarmee je je hele ananas er in 1 keer als een spiraal uitsnijdt? Top en bodem er af snijden, ding er op en dan draaien maar? Die heb ik, en ik kan me mijn leven niet meer voorstellen zonder ananassnijder!
Ik bedoel maar.

Zo'n tandpastading zou ook wel wat zijn, nu gooi ik vaak tubes waar de BTW nog inzit weg, omdat ik niet meer kracht kan zetten xD