Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 augustus 2017 om 22:12
Hier hetzelfde, en mijn telefoon loopt dan helemaal vast.MoirenPhae schreef: ↑09-08-2017 14:27IK ook, zodra ik van de wifi af ben.
Maar er leest niemand mee zo te zien, dus eigenlijk melden we alles weer eens voor Jan Lul.
woensdag 9 augustus 2017 om 23:58
Dit is de productie/test omgeving van de ontwikkelaar van de website. Per abuis toegevoegd als linkje aan het viva logo waarmee je naar home gaat.MoirenPhae schreef: ↑09-08-2017 14:27IK ook, zodra ik van de wifi af ben.
Maar er leest niemand mee zo te zien, dus eigenlijk melden we alles weer eens voor Jan Lul.
Is er nog een andere plek om dit te melden? Ik weet niet hoeveel hier word gelezen maar dit lijkt me niet wenselijk...
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
donderdag 10 augustus 2017 om 00:01
Ze weten het. Een reactie geven is beneden hun stand.
donderdag 10 augustus 2017 om 00:25
donderdag 10 augustus 2017 om 10:58
donderdag 10 augustus 2017 om 14:11
Het plaatsen van andere bestanden dan .png zou ook moeten kunnen.Gele_Suikerspin schreef: ↑06-08-2017 00:08Oow, een png link lukte net wel.
Klopt het dat alleen png. werkt en niet bmp en jpg links?
Graag wat toelichting en uitleg.
Of moet ik dit in een ander topic of via mail vragen?
Kun je ons per mail een screenshot sturen van wat je te zien krijgt als je bijvoorbeeld een .jpg bestand plaatst?
We hebben meerdere meldingen m.b.t. plaatjesplakken maar het lijkt er op dat jouw probleem hier niets mee te maken heeft.
donderdag 10 augustus 2017 om 14:18
Bedankt voor je melding! We zetten dit op onze buglijst.
donderdag 10 augustus 2017 om 14:22
Gebruik je je laptop/pc thuis of ben je onderweg?
donderdag 10 augustus 2017 om 14:24
ik zit thuis op laptop en eens in de week of zo moet ik opeens weer inloggen. Hoefde voorheen nooit
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:59
zondag 13 augustus 2017 om 09:25
Een probleem waar ik last van heb is gefixt, waarvoor dank. Ik zie nu gewoon weer al mijn favoriete topics.
Maar..... er is nog een probleem over, bij de privéberichten. Ik kan alle berichten aanklikken en in de prullenbak zetten, maar in de prullenbak heb ik alleen maar de knop terugzetten. Ik zou de prullenbak graag ook leeg willen maken en dus een verwijderen knop in de prullenbak verwachten.
Ik forum op de pc > chrome.
Maar..... er is nog een probleem over, bij de privéberichten. Ik kan alle berichten aanklikken en in de prullenbak zetten, maar in de prullenbak heb ik alleen maar de knop terugzetten. Ik zou de prullenbak graag ook leeg willen maken en dus een verwijderen knop in de prullenbak verwachten.
Ik forum op de pc > chrome.
zondag 13 augustus 2017 om 09:53
Als je in een topic bent zie je naast de pijler waarin je bent het linkje 'ALLE PIJLERS'.
Voorbeeld:
Home Relaties Mijn man wil/gaat op reis met mn be...
Relaties ALLE PIJLERS
Deze link werkt niet in Firefox (versie 55 op zowel Mac als Android).
Voor de webdesigner:
Het is een javascript error :
Voorbeeld:
Home Relaties Mijn man wil/gaat op reis met mn be...
Relaties ALLE PIJLERS
Deze link werkt niet in Firefox (versie 55 op zowel Mac als Android).
Voor de webdesigner:
Het is een javascript error :
Code: Selecteer alles
expandForums https://forum.viva.nl/styles/viva/theme/js/class.viewtopic.js:31:7
dispatch https://forum.viva.nl/styles/viva/public/vendor/js/vendor.min.js:3:12346
add/v.handle https://forum.viva.nl/styles/viva/public/vendor/js/vendor.min.js:3:10390
ReferenceError: event is not defined[Learn More]
zondag 13 augustus 2017 om 17:27
Als ik naar topics/new ga zijn de ballonnetjes van de topics waar ik alle reacties al gelezen heb niet meer grijs. Dit is bij index.php wel zo, maar daar zijn de lijsten veel te kort...