Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had ik al verteld dat lief nu ineens ook een triptrap wil?? Ik wil er al tijden mee, maar hij vond hem niet mooi. Tot hij hem ineens bij vrienden zag staan en hem toch wel praktisch vond. GRRRR.

@pebbs. Mooi dat je het als uitdaging ziet. Ik vind een stukje begeleiding in het begin altijd wel prettig. Gelukkig bleek dat bij mij ook zo te zijn.

@mmoi, lekker zeg. Verlof. Hoop dat je echt nog even uit kunt rusten. Het lijkt me erg druk met 2 kindjes.

@ringel, zal ik met een week of 2 een keer je kant opkomen? Ben wel erg benieuwd naar Fenna!

@ris, gaat ook snel zeg. Hopelijk word je aangenomen. Lekker een nieuwe start.

@annie, leuke nieuwe coupe heb je. Heb even op hyves gespiekt.

Hier alles oke. Roan dikke boef als altijd. Gisteren een beetje rare overdracht van de creche. Roan zou een baby aangevallen hebben (woorden van de leidster) en toen een leidster hem van de baby afhaalde, zou hij baby een trap nagegeven hebben. Lief haalde hem op en was dusdanig geschrokken dat hij eigenlijk niet verder gevraagd heeft.

Vind het gewoon heel raar klinken. Roan is onbesuisd, druk, kent z'n grenzen niet. Hij is echter allesbehalve gemeen. Heb de creche nog gebeld. De eigenaresse had nog niet van het voorval gehoord. Ze kent Roan goed en gaf ook aan dat ze zoiets niets voor hem vond. Daarbij past het ook niet bij de leeftijd. Ik hoop zelf dat de leidster het ietwat overdreven verteld heeft. Daar ga ik eigenlijk maar vanuit. Ze is heel druk, vrij luide stem en praat snel. Eigenaresse gaf aan dat ze uitging van een miscommunicatie omdat het ook niet bij haar gemeld was. "Erge" dingen worden meteen gemeld. Vervelend gevoel heb ik ervan.
@mmmoi: lekker zeg dat je zo'n rustige dag hebt gehad. Daar is het verlof voor toch? En ik ben heel benieuwd naar al je nieuwe spullen.

@ringel: ik heb er ook 1 voor Eva gekocht

Grappig dat Mayte tegelijk met grote zus worden ook echt groter is geworden. Soms sta je echt te kijken wat ze er ineens bij kunnen.

Floor heeft trouwens een geweldig gevoel voor wanneer ze in de maling genomen wordt. Dan zegt ze meteen "nee Floor pesten, papa/mama". Heel grappig dat ze zo goed begrijp wanneer we haar plagen (blijf jij lekker in de auto zitten vandaag?)

En vandaag had ze aan de stok gekregen met een jongetje op het kdv (die zeker een kop groter is). Ze wilden allebei met hetzelfde spelen en uiteindelijk hebben ze elkaar geslagen. De leidster heeft ze toen op de kop gegeven en toen moesten ze allebei huilen.

Eigenlijk vind ik het wel goed dat ze leert omgaan met anderen en een beetje weerbaar wordt, dat was ik veel te weinig. Niet dat ze moet gaan slaan natuurlijk.

@annie: goeie vraag, wanneer gaan we weer wat doen, het is ondertussen al bijna 1,5 jaar geleden en daar was jij niet eens bij dus dat is in mei al 2 jaar geleden.

Een beetje rekening houdend met Mmmoi denk ik dat eind mei of begin juni misschien het handigst is. Daarna beginnen de vakanties alweer.

Iemand al enig idee ervoor?
aaaarrrrchh, mijn mol is er uit!!!

Krook, naar en raar verhaal. Even goed napluizen want het is niet fijn dat het je niet lekker zit, kan ik me voorstellen. TripTrap is geweldig!!!!!! We hebben er nu dus 2, ik vind ze mooi en handig!

Pebbs, Floor lijkt me een lekker wijfie, slim en grappig! Heerlijk!
Ik wil ook wel weer wat leuks doen! heb ook een opmerking bij onze klepmoeders foto gezet, dat het toch wel weer eens hoogtijd wordt, want onze kindjes zijn allemaal al weer zo groot!

Ik ga ergens halverwege mei weer aan het werk (geloof ik moet nog even overleggen met leidinggevende hierover) dus wat mij betreft begin mei.

@Krook, is helemaal prima, jij bent de donderdagen vrij he. Maar je mag ook gerust in het weekend een keer langs komen. Ook gezellig. We contacten nog wel ff.

en wt betreft dat verhaal van de creche....zou het toch nog ff navragen hoe het nu precies zat bij de leidster kan me voorstellen dat je bij een dergelijk verhaal een heel nare smaak in je mond krijgt. Bah.

@mmmoi lekker genieten van verlof.......voor je het weet is het alweer voorbij en chappeau dat je tot 4 weken voor de uitgerekende datum betn gaan doorwerken........

verder weinig te melden. s'Ochtends voel ik me altijd prima en vannacht een prima nacht gehad met wijffie. Ze komt zo om de 4/5 uur dus krijg wel genoeg slaap tussen de bedrijven door. Alleen s'ochtends om 6.00 is MAyte ook al weer present en dat is iets minder. Maar ach, tis een fase!

Gisteravond ook met z'n 4tjes aan tafel gegeten, Ik met Fenna aan de borst en Mayte, Lief en ik aan de door mij gefrabiceerde warme hap (en het was nog lekker ook!)
Wel bijgelezen, maar teveel om te onthouden.

Mmmoi met verlof, geniet ervan!.

Ringel die zich te druk maakt, wel op jezelf passen hoor!

Annie naar Tarzan, leuk leuk leuk. Verder met alle kindjes aan tafel, knus. We hebben hier een tafel vol, heel gezellig.

Krokus, wat vervelend van het KDV. Ik kan me voorstellen dat je ermee zit.

Verder weet ik het even niet meer. Hier moet Max terug naar Sophia. Het gaat niet lekker. Hij slaapt vanaf gister in een groot bed (lag dubbel in het ledikantje, dus het was de hoogste tijd) maar dat werd drama. Hij wilde niet slapen. NIET NIET NIET. Uiteindelijk is hij om half tien omgestort. Man twijfelde om hem terug in het ledikant te leggen, maar ik denk dat hij gewoon moet wennen. Hem nu weer terug leggen betekent dat hij het waarschijnlijk nooit leert. Hoe ging dat met jullie ukken?
Heel grappig, Floor is thee aan het zetten en (houten) boterhammen aan het smeren in haar keukentje. En overal gaat peper en zout bij. Lekker, thee met zout en peper

@meeting: voor mij is begin mei prima maar dan moet mmmoi even aangeven of ze het dan al ziet zitten om iets af te spreken.

En anders huren we gewoon een heleboel huisjes in een bungalowpark en maken we er een meet-weekend van .

@fluffy: we hebben het peuterbed van Floor 's ochtends opgezet en daar heeft ze ook druk bij geholpen. Daarna heb ik haar kledingkast eens goed onder handen genomen en in dat uur heeft Floor haar bed goed uitgeprobeerd, erop, eraf, springen, speelgoed erop, boeken erop, alles er weer af.

Na de boterham mocht ze voor het eerst haar middagslaapje in het bed doen en dat ging eigenlijk meteen prima.

@ringel: lekker dat Fenna al zo goed slaapt, zo goed slaapt Eva nog niet eens. Maar 6 uur is inderdaad erg vroeg.

@annie: haha, jij zat er dus naast met de mol. Mijn mol zit er vanaf de 1e aflevering nog steeds in maar ik begin nu wel te twijfelen.
@fluf, wij hebben Mayte langzaam maar zeker aan het nieuwe bed laten wennen door regelmatig met haar op d'r nieuwe kamer te spelen en haar er zelf te laten ontdekken. Ik weet het eigenlijk niet meer. Stom he, maar ze slaapt dan ook al bijna een half jaar op d'r grote bed (en meteen een 1 persoons) en dat gaat eigenlijk hartstikke goed. Wel met de nodige voorbereiding.

@pebs, ik ben wel voor meet weekend...is denk ik ook handiger met babies en peuters die dwars willen......Moet ff met Lief overleggen of hij iets dergelijks ziet zitten ook financieel gezien.

Ik ben ook zo blij dat Fenna goed wil slapen, dat scheelt een hele wereld.

Pas weer in een eigen broek (hoeraaaa, wel de grootste die ik heb en buik bubbelt er over heen, maar soit, detail) En ik ben vandaag alweer even alleen met de auto weg geweest jeeeeee. Langzaam maar zeker komen we weer in ons eigen ritmetje terug en draait Fenna lekker mee (hopen dat het zo blijft gaan)
@ringel: als je met airmiles of gewoon een aanbieding boekt kan je vaak voor 150 euro al een huisje bij Landal huren.

En als er een paar gaan hebben we zowiezo een locatie voor de meeting. Ik ben voor! Is de flinke reisafstand voor sommigen niet alleen voor een paar uurtjes.

Dat je nu alweer een gewone broek past zeg! Dat is echt snel.

En die bubbel boven de broek heb ik ook nog steeds helaas, toch maar eens wat aan gaan doen.

Hoi meiden,

Vanochtend een afscheidsfeestje gehad op school, was hartstikke leuk. De kids hadden een aftelkalender tot aan de uitgerekende datum gemaakt waarbij ik af moet strepen en iedere vierde dag een cadeautje openmaken. Daarnaast nog een hoop losse cadeautjes. Verder zongen ze nog een lied over mij op de wijs van 'Rosanne', haha...

Jasmijn was de hele ochtend mee en genoot van het zingen, dansen (playbacken) en snoepen. Aan het eind van de ochtend was ze helemaal kapot dus dacht ik dat ze wel lekker zou gaan slapen, maar ze is er dus helemaal overheeeeen...ze ligt te gillen en jengelen in bed, heel irritant. Mijn duo heeft hier lekker een broodje gegeten en is nu net naar huis, ik hoop dat ik zo nog even rust krijg van Jasmijn. Vanavond ga ik nl. met de man ergens heen, heeft hij geregeld, en ik weet niet waarheen. Ben erg benieuwd! Hij zei dat ik vanavond wel laat in bed zou liggen, dus moet ik straks echt effe gaan rusten. Jasmijn gaat bij mijn schoonouders logeren. Leuke maar drukke dag dus vandaag! Morgen lekker uitslapen

@meeting: Het lijkt me heel erg leuk om te meeten, maar niet begin mei al in een soort van 'vakantie'. Ten eerste omdat de baby dan nog erg klein is, ten tweede omdat de man geen vrije dagen meer heeft, ten derde omdat het geld een beetje op is (maar dat is absoluut niet de voornaamste reden) en de grootste reden is: we gaan zaterdag 6 juni al op vakantie. Naar Turkije. Dat heb ik nog niet verteld volgens mij, maar dat is een hoop gedoe geweest. Mijn schoonouders zijn nl. 30 jaar getrouwd eind maart en wilden dan met de hele fam. naar Turkije. Dat ging niet door doordat ik zwanger werd Dus deelden ze zomaar even mee dat we zaterdag 6 juni gaan, punt. Ik vind het aan de ene kant heel leuk om te gaan, maar aan de andere kant: ik heb dan een baby van max. 11 weken oud! Ik vind dat nogal heftig. De man en ik vonden het allebei moeilijk om mee te delen maar uiteindelijk zijn we er toch 'uit gekomen'; onder de 'voorwaarde' dat wij een familiekamer kregen. Dat wilde ze nl. eerst niet omdat dat duurder was. Nu wilde ik zelf wel bij betalen maar ik heb geen zin om met 2 kids in een gewone kamer te liggen hoor. Dan krijgt de baby nog nachtvoedingen en is Jasmijn de hele nacht wakker, dank je lekker! Ik had er eerst helemaal geen zin in, maar nu krijg ik dat al wel een beetje.

@Fluf: Jasmijn vond het een superverrassing dat er een 'groot' bed op haar kamer stond en wilde gelijk haar 'babybed', zoals ze zelf zegt, niet meer. Helaas dus geen tips hier; het ging hier gelijk goed.

@Ringel: Fijn dat het zo goed gaat met jullie, je klinkt echt lekker enthousiast en positief, hoop dat het hier ook zo goed gaat lopen met de baby erbij!

@Tripptrapp: Wij gaan er ook ééntje op internet bestellen voor Jasmijn, dan kan de baby in haar kinderstoel.

Getver, Jasmijn ligt nog steeds te zingen. Is ze natuurlijk als mijn schoonmoeder haar komt halen straks, niet wakker te krijgen. Wat moet ik hier nou mee? Haar er nu uit halen is ook geen optie, ze moet wel bek af zijn van vanochtend...dubio!
Ik zou haar lekker laten liggen. Desnoods bel je je schoonmoeder of ze een uurtje later kan komen omdat ze laat is gaan slapen.
Mmmoi, lief dat feestje op school! Vakantie met schoonfamilie is niet mijn ding, maar wel lekker naar Turkije.

Max is meegeweest het bed kopen, bij het opzetten. Hij vond het allemaal prachtig. Klom erin en eruit helemaal goed. tot hij moest gaan slapen. Ik ken het van Ian en Des ook niet, die gingen gewoon slapen.

Triptrap ben ik geen fan van. De oudste twee kregen hem omgekieperd (zonder tafel of iets anders om zich tegenaf te zetten). We hebben nu stoelen van de Ikea.
Ik kan me voorstellen dat je het heftig vindt om met zo'n kleintje weg te gaan. Ik zou er eerlijk gezegd voor hebben gekozen om dan niet mee naar Turkije te gaan........(maar ben sowieso niet zo van de vakanties hoor, al helemala niet met van die ukkies) maar ieder zo z'n ding natuurlijk. Sja dan moeten we maar ff kijken wanneer het wel kan. Ik zit dan wel weer met onregelamtige diensten (waarschijnlijk) en kan zo 1, 2, 3 niet bedenken hoe dat gaat met de weekenden. Maar we moeten zeker weer ff bijelkaar komen, ben zo benieuwd ook hoe de kinderen op elkaar reageren.

Kinderstoelen: we hebben zo'n witte van de prenatal...voldoet prima en voor Fenna gaa we een eigen stoel kopen. Die van MAyte is ondertussen al zo afgeragd......kan je een 2e kindje niet aan doen hoor.

verder alles oke hier. Begin nu zo aan het begin van de vond wel moe te worden en Myte mag al vrij lang "visie" kijken, maar heeft vanmiddag ook niet geslapen en is bek af. Nog ff rekken tot na het eten, dan lekker badderen en naar bed.
he beebs,

Ringel, vind het zo mooi hoe je klinkt! Ik overleg even met lief. Wel leuk om even met z'n allen langs te komen.

@mmoi, op de site van skandic.de zijn ze het goedkoopst. Vrienden hebben stoel ook via die site. Wat leuk trouwens, hoe ze dat op school geregeld hebben.

Meeten lijkt me leuk. Hoef echter niet een heel weekend. Weet sowiezo al zeker dat mijn man dat niet ziet zitten.

Even geen zin om uitgebreid te reageren. Niet fit. Enorm diarree. Bleeh. Ovulatietesten sucks! Vooral omdat ik al 4 dagen een licht positief streepje heb, en dat schijnt helemaal niet te moeten kunnen. Bah. Denk dat ik ze, als deze op zijn, niet meer koop.
Ik heb foto´s van Ian en Des in carnavaloutfit op de hyve gezet. Zo gaaf!!! Max en Tessa hebben al wel hun pakkies, maar ik heb er nog geen foto van.

Krokus beterschap!
Hoi meiden,

ik ben er ook nog hoor.

Mmmoi, een vakantie met een baby van die leeftijd is wat mij betreft ideaal (of kan dat zijn). Met Mirjamzoon zijn we destijds een week naar Rhodos geweest, hij was toen 8 of 9 weken. Het ging helemaal perfect. Wel extreem goed zorgen dat er geen zon op het lijfje komt natuurlijk. Maar door de borstvoeding die je zult geven (toch?) heb je de perfecte voeding al bij je. Met Hanna heb ik ook rond die leeftijd gevlogen; toen ze 8 weken was, ben ik met collega's een paar dagen naar Barcelona geweest voor een teamuitje. Ook dat ging perfect. En toen Hanna 7 maanden was, zijn we 3 weken naar Turkije geweest. Ook dat ging prima (hoewel ze wel een keelontsteking kreeg en behoorlijk ziek was...maar gelukkig was er een heel kundige -westers geschoolde- arts).

Krokus, frustrerend als die sticks het niet goed aangeven. Ik zou denk ik net als jij stoppen met het gebruik van die dingen. Het liefst om de dag s*ksen, dat is het beste (dan "mis" je je eisprong zeker niet).

Fluffy, wanneer ga je weer naar het Sophia? Wat een reis iedere keer he...denk je dat een operatie nu echt dichterbij komt? En zijn je verhuisplannen naar regio Krokus/Ringel nog steeds concreet? Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat, vooral voor je grote jongens. Ik ga zo even op Hyves kijken voor die foto's!

Ringel, zit je nog lekker op je wolk? Doet Fenna het nog steeds zo goed?

Annie, heerlijk he...zo met je gezinnetje aan tafel..dan heb je verder niets nodig.

Ris, alles goed met jou? Heb je nog iets gehoord over je sollicitatie?

Pebbles, lekker he, zo dichtbij huis te werken. En je denkt dus wel dat je een heel eind komt, met jezelf inwerken ? Ervaring genoeg in ieder geval he.

Babba, alles goed?

Niniane, hoe gaat het met jou?
Hier alles goed. Mijn werk is nu bijna klaar, nog 1,5 dag. Raar maar ook wel oké. Ik heb van de week gesolliciteerd op een hele leuke functie bij een onderwijsinstelling (als projectmedewerker, echt een interessante vacature). Ben heeeel benieuwd. Weer eens heel iets anders (en wat zouden die lange vakanties relaxed zijn haha). En vrijdag

heb ik nog een gesprek bij een architectenbureau (ook leuk).

Met de kinderen gaat het prima. Zoon is een stuk monterder na het schoolkamp en met Hanna gaat het ook uit de kunst; ze kletst de hele dag en ziet er goed uit (ze blijft dun maar goed, dat zal wel nooit veranderen). Zometeen lekker naar de kapper.

Fijn weekend iedereen!
Heb met Lief overlegd wat betreft een heelweekend, maar hij ziet het ook niet zo zitten geloof ik. Ach als het niet inhet westen is, dan durf ik ws ook nog wel heen en weer te rijden met de kiddo's. (maar rond a'dam enzo vind ik het altijd doodeng omte rijden, veels te druk)

Mirjam, hier nog steeds roze wolk, wel een beetje moe (best wel moe eingelijk) maar dat mag de pret niet drukken eigenlijk. Op sommige momenten valt het tegen en op sommigen valt het me reuze mee met 2 van die wichies in huis. Maar kan eerlijk gezegd niet wachten tot Fenna wat groter is.

Veelplezier bij de kapper en succes met de sollicitaties!

@Krokus gezellig als jullie langskomen......laat maar horen wanneer jullie kunnen.

verder is het nu weer tieten tijd en mot ik weer aan de bak!
He mir, fijn dat het lekker met zoon gaat. Is het kamp hem meegevallen? Hij zag er toch nogal tegenop?

@pepiet, heb jij nog aan de juffen dingen over zoon gevraagd? Er waren toch wat zorgen? Hoe is dat afgelopen?
Hoi meiden,

Jullie hebben veel geschreven, maar ik ben weer bij gelezen hoor. Gisterenavond zijn we naar Dirty Dancing de musical geweest, een leuke verrassing van de man! We hadden prachtige plekken in het midden van een rij, ideaal. Leuke show, maar meer toneelstuk dan musical. 'Time of my life' is natuurlijk het hoogtepunt en dat nummer draagt ook de hele show...

Jasmijn sliep bij mijn schoonouders maar had heel slecht geslapen en veel drama gemaakt, helaas. Nu ligt ze alweer 2 uur in bed de schade in te halen De man is naar een voetbalwedstrijd met een vriend en ik zit lekker te relaxen. Foto's te bestellen en zwangerschapsdagboeken bij te houden enzo, haha. Allemaal van die rotklusjes waar het nooit van komt.

Vanochtend toen Jasmijn nog bij opa en oma was hebben we de commode van haar kamer naar de babykamer verhuisd. Het is nu eigenlijk helemaal af en ingericht en ik ben er heel erg blij mee. Het is supermooi geworden. Over een week of vier zien jullie de foto's nog wel

Hé, ik hoor gepruttel door de babyfoon, zou mevrouw nu wel aanspreekbaar zijn??? Ze was echt bloedje chago, dus ik hoop dat ze wat opgeknapt is!

Later meer en ook reacties, moet haar er nu uit gaan halen, sirene gaat...
Ik heb dus gewoon net met de hand een borst af moeten kolven (melken) omdat de spanning te groot werd (voor m'n borst dan he) Fenna wilde maar 1 borst drinken en keek me met een vies gezicht aan toen ik haar na het verschonen de 2e wilde aanbieden. Echt alsof ze wilde zeggen:" hoe durf je me dat ding in m'n gezicht te duwen" maar dan wel weer met een schuine glimlach. Nu al een dikke boef en ze moet nog 2 weken oud worden. Maar ze lacht dus al....zo mooi.....
Hai!

Hier nog steeds moe.... ik lag er de afgelopen week ook steeds te laat in. Veel te doen gehad en ook komende twee weken druk, druk, druk... Ella is nu bij opa en oma logeren, dus morgen kunnen we uitslapen (maar ja.. ik mocht vanmorgen ook tot 9 uur blijven liggen en ik stond weer moe op blegh!)

Soll. gesprek is a.s. dinsdag; ik hoop zo dat ik het word....

Annie; website koor van man; www.popkooreigenwijs.nl

In de fotogalerij zitten zeer charmante foto's van de man en ook van mij..... (toen zong ik er ook nog bij)

Mmmoi, wat leuk zeg zo'n afscheidje met kalender, cadeautjes en dan ook nog een verrassing van je man! Heerlijk hoor!

Fluf, wij hadden het probleem bed niet. Net als bij Pebbs had Ella het bed al regelmatig uitgeprobeerd voor ze er echt in mocht slapen. We hebben haar toen wel gewoon in haar slaapzak laten liggen omdat ze ook al naar een nieuwe kamer ging.

Ringel; Gijs drinkt ook maar 1 borst per keer, maar voordat ik eens doorhad dat hij genoeg had aan 1 per keer.... Ik vind het wel een stuk makkelijker! Ze klinkt als een lief wijffie!

Gijs kan ook zo heerlijk lachen, elke keer een smeltmoment!

Verder weet ik het even niet meer. Vanavond feestje, maar ik ga eerst nog Gijs voeden voor ik ga.

We hebben vanavond lekker Grieks gegeten ivm valentijn hihi.

Doei!
Hier een overheerlijke pizza achter de kiezen, we moetne er helemaal voor naar de stad rijden (pizza's hier in het dorp zijn te goor om naar te kijken en ze bezorgen ook nog eens niet) maar het is het waard (echt de lekkerste vande hele Stad, info voor Krook, zit aan de Rabenhauptstraat)

Ik ben zoooooo moe steeds,begin nu welte merken dat de gebroken nachten me een beetje beginnen op te breken. En ik was vergeten dat je met bv zo'n dorst kan hebben. Alsof ik compleet ben uitgedraagd. Lief is erg blij, want volgens hem drink ik altijd veel te weinig (van nature geen dorst prikkel) maar nu......hele pakken sap vliegen er doorheen.

@Ris, beetje rustig aan doen he. Hoelang drinkt Gijs al maar 1 borst? en wat doe je dan met de borst die niet wordt gedronken? Als Fenna nu maar 1 borst drinkt is die andere zo gespannen als maar kan. Ik wordt s'nachts gewoon ook wakker voordat Fenna dat doet omdat m'n borsten zo "vol" zitten en gewoon pijn doen bij het omdraaien in bed. Maar zolang zij verzadigd is hoor je mij niet klagen hoor.

Over koren en zinggroepjes.......hoe richt je een koor op? Ik zou heel graag bij smartlappenkoor willen zingen maar dat hebben ze niet hier in de buurt......lekker jodelen met een stel mensen (Whooptiedoo) verder zijn er alleen maar ouwe mensen koren en kerkkoren.......
leute! Wo sind ihnen (Eh, ich, mir mich, du dir dich, weet het niet meer) In elk geval komen wij net terug uit duitsland. Even bij m'n vader en z'n vrouw geweest. Hier nog niet veel gebeurd zie ik.

@ringel, heb ontdekt dat ik met die nieuwe aansluiting snelweg op groningen, ik echt met een kwartier bij je ben! Volgend weekend kom ik even met man. Leuk!
LEUK!!!!!

Vandaag ook visite gehad van, vriendin die over 3 weken is uitgerekend en haar mannetje van 2 (is van september 2006) ben nu wel lichtelijk best wel moe, mar tis te handelen. Papskomt zo ook nog ffies langs, ff poppie kijken.

@Krook, ik heb dus echt geen idee hoe de snelweg nu loopt, ben er al ingeen tijden langs geweest, laat staan de Stad in geweest. Nou ja komt ook wel weer (ooit!)

Verder gaat alles z'n gangetje wel. Heb vandaag een jurkje aangetrokken en laarzen met hakken. Wat kun je, je daar een stuk beterder door gaan voelen zeg.....En heb het oerwoud boven m'n ogen ook weer kunnen decimeren en heb weer (redelijk) mooi gevormde wenkbrauwen (waar je, ja al niet druk om kan maken) Maar zoooooobelangrijk voor je eigen welbevinden.....

laters!
echooooooooooooooooooooooooooooooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven