Ex terug ervaringen?

09-08-2017 12:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om na maanden weer terug te komen bij een ex.

Mijn eigen situatie: het is sinds kort uit met mijn ex waarmee ik rond de 2 jaar een relatie mee heb gehad.
Dit omdat ze door onnodige ruzies ongelukkig was geworden.

Ze geeft wel te kennen dat ze nog veel van mij houd, ze het erg jammer vind dat het uit is en dat ze zeker niet uitsluit dat het later weer wat kan worden. Overgens ben ik haar eerste grote liefde.

Heeft iemand ervaring met het terugkrijgen van zijn/haar ex?
Is het mogelijk dat mensen na een break na maanden/jaren weer terug komen?
Hoelang duurde het voor jullie weer samen kwamen?
Hoe gingen jullie met elkaar om tijdens de breuk (wel of geen contact?)
Sereia schreef:
09-08-2017 17:14
Bij mij persoonlijk liep het niet goed af, dezelfde irritaties en problemen in Relatie deel 2: Het vervolg. Maar eerlijk gezegd wel blij dat we weer bij elkaar waren gekomen, ik miste hem erg en had veel liefdesverdriet. Toen we weer bij elkaar kwamen kon ik hem juist heel makkelijk loslaten. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk helemaal niet meer zoveel van hem hield en het nooit zou werken. Daardoor goed kunnen afsluiten.
Ja dit, die tweede keer maakte duidelijk dat hij nogsteeds hetzelfde was en ik al veel verder dan hem. De koek was op en afsluiten heel makkelijk terwijl ik echt maanden heb gehuild voor het weer goed was.
niksmismee schreef:
09-08-2017 23:56
Zelfde verhaal hier na 5 jaar ook weer samen gekomen,
inmiddels nog wel samen maar lopen ook beetje tegen dezelfde dingen aan en wel wat problemen zoals het vroeger was.

het kan werken maar ik zou het niet aanraden en las in je vorige topics dat het op seks gebied ook niet goed zit..
waarom zou je dat terug willen? ( hier hetzelfde trouwens op dat gebied)
De seksuele problemen bleven gewoon? Maar wilde/wilt je vriend/jij geen seks met de ander of geen seks in het algemeen (dus ook niet met andere mensen)
Kwabbernoot schreef:
10-08-2017 01:54
Ja dit, die tweede keer maakte duidelijk dat hij nogsteeds hetzelfde was en ik al veel verder dan hem. De koek was op en afsluiten heel makkelijk terwijl ik echt maanden heb gehuild voor het weer goed was.
Wel fijn he? Ik was helemaal van mijn liefdesverdriet af en nam een Netflix abo en dat beviel me stukken beter dan ex.
Destroy2 schreef:
10-08-2017 09:43
De seksuele problemen bleven gewoon? Maar wilde/wilt je vriend/jij geen seks met de ander of geen seks in het algemeen (dus ook niet met andere mensen)
Vroeger geen problemen mee gehad, ik man ervaar hetzelfde als waar jij ook tegen aan loopt (liep) op seksuele gebied.
met de vorige had ze hier geen last van trouwens.
en ik weet dat het je enorm kan frustreren daarom vraag ik me af waarom je dat terug zou willen
niksmismee schreef:
10-08-2017 10:05
Vroeger geen problemen mee gehad, ik man ervaar hetzelfde als waar jij ook tegen aan loopt (liep) op seksuele gebied.
met de vorige had ze hier geen last van trouwens.
en ik weet dat het je enorm kan frustreren daarom vraag ik me af waarom je dat terug zou willen
Dit is zo'n geval "je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt"..
Op dit moment heb ik liever haar en 1x per maand seks dan een relatie met een ander en elke dag seks🤔
Ze wil dus wel met anderen naar bed, maar niet/nauwelijks meer met jou? Ik zie het somber voor je in
Kwabbernoot schreef:
10-08-2017 01:54
Hoelang deden jullie er over om weer samen te komen? En met contact of zonder contact tussendoor?
Nog meer ervaringen?😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven