Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Teen Wolf: Het heeft overeenkomsten met Vampire Diaries en The Originals........echter ik geef toe....sommige scenes zijn bizar slecht. De gekke gezichten als er mensen in weerwolven veranderen....en de ongeloofwaardige wezens die ineens nog meer voorbij wandelen.
Dat kan ik persoonlijk minder waarderen. Toch tot op heden nog geen reden om te stoppen met kijken. :thumbsup:

Ik heb vanochtend hard gewerkt en ben nu toe aan een stuk ontspanning. Zit nu in pyama en nam me voor een aflevering te kijken. Inplaats daarvan ga ik me nu aankleden en verzorgen. Daarna kijk ik verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren met The paradise begonnen/verder gegaan, had al ooit eens de eerste aflevering gezien maar dat was al even geleden.
Op zich wel leuk maar ik vond Mr Selfridge veel leuker.
8 december serie 2 van The Crown! :lol:
yasmijn schreef:
11-08-2017 09:53
8 december serie 2 van The Crown! :lol:
Ik zag het gisteren ook! Leuk!
dolfje schreef:
11-08-2017 09:55
Ik zag het gisteren ook! Leuk!
Jah! :jump:
Ik zie dat dat een vrijdag is, nou dan weet ik wat ik dat weekend doe :D
dolfje schreef:
11-08-2017 09:58
Ik zie dat dat een vrijdag is, nou dan weet ik wat ik dat weekend doe :D
Helemaal vrij houden en thuisbezorgd.nl

:lol:
yasmijn schreef:
11-08-2017 09:59
Helemaal vrij houden en thuisbezorgd.nl

:lol:
Zoiets ja :)
En man er op uit sturen met zijn maten , anders wil hij natuurlijk weer voetbal kijken of zo.
dolfje schreef:
11-08-2017 10:01
Zoiets ja :)
En man er op uit sturen met zijn maten , anders wil hij natuurlijk weer voetbal kijken of zo.
Mijne moet gewoon meekijken.
Inmiddels aangekleed en verzorgd en.....vele klusjes verder. Dus nog steeds niets verder genetflixt.

Gaat dat bij jullie ook zo? Of kunnen jullie goed afschakelen wanneer jullie je voornemen te bingwatchen?
Fee-de-Goede schreef:
11-08-2017 09:14
Ik vind er ook niet zo veel aan, niet mijn genre en idd niet mijn soort acteerwerk maar iemand geniet ervan, lekker laten genieten dan.
Ik heb toen met een 10 jarige oid gekeken en toen was het best onderhoudend. Maar al die rare wezens die er ineens met vrachtwagens tegelijk binnen werden gereden waren gewoon echt de druppel (vonden wij).
Dus vandaar: geniet er van zolang het kan ;-)
Troeteltje schreef:
11-08-2017 10:54
Inmiddels aangekleed en verzorgd en.....vele klusjes verder. Dus nog steeds niets verder genetflixt.

Gaat dat bij jullie ook zo? Of kunnen jullie goed afschakelen wanneer jullie je voornemen te bingwatchen?
Nee, ik kijk overdag geen tv.
Ik laat me ook in de avond afleiden.
Hier nu vakantie, vandaar de tijd. Echter die tijd ontneem ik me dus zelf.

Naar daardoor wel klusjes gedaan, geeft voldaan gevoel.
Ik probeer het bijna niet/nooit overdag met de kinderen thuis.
In de avond kan ik prima bingen. Of op dagen dat ik eens helemaal alleen ben. Dan ook. Die klusjes komen dan later wel.
Ik ben ook begonnen met Ozark, wilde halverwege aflevering 1 stoppen, toch doorgekeken en opeens sloeg het om en werd het boeiend, is een erg goede serie
Iemand nog een leuke niet nadenk serie voor tussendoor? Zoiets als The Affair of Chesapeak Shore?
Ik weet niet of deze al benoemd is maar ik volg nu : The paradise, dat is een kostuumdrama van BBC , speelt zich af in de tijd van Downton Abbey. Het gaat over de opkomst van het eerste warenhuis in Londen, met alle daarbij behorende drama's en intriges, de serie kijkt tot nu toe lekker weg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
pearle schreef:
11-08-2017 14:40
Iemand nog een leuke niet nadenk serie voor tussendoor? Zoiets als The Affair of Chesapeak Shore?
Gilmore Girls, Frankie & Grace, Greenleaf.
Greenleaf, The Paradise, Bombgirls. Landgirls, Mr Selfridge. Good Witch
Call the Midwife
the Bletchley Circle
Miskotto schreef:
11-08-2017 19:42
Ik weet niet of deze al benoemd is maar ik volg nu : The paradise, dat is een kostuumdrama van BBC , speelt zich af in de tijd van Downton Abbey. Het gaat over de opkomst van het eerste warenhuis in Londen, met alle daarbij behorende drama's en intriges, de serie kijkt tot nu toe lekker weg.
Klinkt goed. BBC series zijn meestal erg goed.
Gisteren begonnen aan Code 37, verrassend leuke serie!
"After all this time?" "Always."
Troeteltje schreef:
11-08-2017 20:18
Gilmore Girls, Frankie & Grace, Greenleaf.
Oja, Frank and Grace heb ik een paar afleveringen van gezien, was inderdaad leuk en makkelijk kijken
Mr Selfridge heb ik helemaal gezien. Call the midwife na 2 seizoenen gestopt, toen wist ik het wel
Troeteltje: seizoen 2 van chesapeak shore is er.
Eerste aflevering, gaat per week zie ik
pearle schreef:
11-08-2017 14:39
Ik ben ook begonnen met Ozark, wilde halverwege aflevering 1 stoppen, toch doorgekeken en opeens sloeg het om en werd het boeiend, is een erg goede serie
Ik heb hem uit, baal ik van, een open einde.
Serie 2 is nog niet eens in de maak. :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven