Netflix deel 3
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:45
Teen Wolf: Het heeft overeenkomsten met Vampire Diaries en The Originals........echter ik geef toe....sommige scenes zijn bizar slecht. De gekke gezichten als er mensen in weerwolven veranderen....en de ongeloofwaardige wezens die ineens nog meer voorbij wandelen.
Dat kan ik persoonlijk minder waarderen. Toch tot op heden nog geen reden om te stoppen met kijken.
Ik heb vanochtend hard gewerkt en ben nu toe aan een stuk ontspanning. Zit nu in pyama en nam me voor een aflevering te kijken. Inplaats daarvan ga ik me nu aankleden en verzorgen. Daarna kijk ik verder.
Dat kan ik persoonlijk minder waarderen. Toch tot op heden nog geen reden om te stoppen met kijken.
Ik heb vanochtend hard gewerkt en ben nu toe aan een stuk ontspanning. Zit nu in pyama en nam me voor een aflevering te kijken. Inplaats daarvan ga ik me nu aankleden en verzorgen. Daarna kijk ik verder.
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:04
Ik heb toen met een 10 jarige oid gekeken en toen was het best onderhoudend. Maar al die rare wezens die er ineens met vrachtwagens tegelijk binnen werden gereden waren gewoon echt de druppel (vonden wij).Fee-de-Goede schreef: ↑11-08-2017 09:14Ik vind er ook niet zo veel aan, niet mijn genre en idd niet mijn soort acteerwerk maar iemand geniet ervan, lekker laten genieten dan.
Dus vandaar: geniet er van zolang het kan
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:04
Nee, ik kijk overdag geen tv.Troeteltje schreef: ↑11-08-2017 10:54Inmiddels aangekleed en verzorgd en.....vele klusjes verder. Dus nog steeds niets verder genetflixt.
Gaat dat bij jullie ook zo? Of kunnen jullie goed afschakelen wanneer jullie je voornemen te bingwatchen?
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:42
Ik weet niet of deze al benoemd is maar ik volg nu : The paradise, dat is een kostuumdrama van BBC , speelt zich af in de tijd van Downton Abbey. Het gaat over de opkomst van het eerste warenhuis in Londen, met alle daarbij behorende drama's en intriges, de serie kijkt tot nu toe lekker weg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:22
Klinkt goed. BBC series zijn meestal erg goed.Miskotto schreef: ↑11-08-2017 19:42Ik weet niet of deze al benoemd is maar ik volg nu : The paradise, dat is een kostuumdrama van BBC , speelt zich af in de tijd van Downton Abbey. Het gaat over de opkomst van het eerste warenhuis in Londen, met alle daarbij behorende drama's en intriges, de serie kijkt tot nu toe lekker weg.
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:14
Oja, Frank and Grace heb ik een paar afleveringen van gezien, was inderdaad leuk en makkelijk kijken
Mr Selfridge heb ik helemaal gezien. Call the midwife na 2 seizoenen gestopt, toen wist ik het wel
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:46