moeilijkekeus
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:31
hoi, ik heb een vriendin A en we zijn al zo een 6 jaar bevriend. We hebben maar 1x ruzie gehad, en dat was wel voor ' 6 maanden ' (september tot maart) maaroke, toen hadden we t beide goed gemaakt en gingen we weer met elkaar om.. langzaam aan word onze band weer beter en beter, precies net eerst. ik kan haaralles vertellen, en zij doet het ook bij mij. Ze wilt vaak afspreken weer, en vraagt ook of ik langs kom ens. Ik ben echt blij, want ik heb haar gemist en ben echt blij dat t weer goed is. Maar , er is een jongen die ik heel erg haat. T. Ik was vroeger bestfriends met T maar door wat hij gedaan heeft mocht ik het niet meer van mn ouders. Mijn vriendin A is heel close met T. Zij weet dat ik en T mekaar echt haten, echt zo erg gewoon. En ook dat als wij 2 bij mekaar komen dat er dan echt een hele grote ' ontploffing ' zal komen. Maarja ze is met ons allebei vrienden, en ik hoef het niet met hem te zijn. Dus haar keus als zij dat wilt. ik bepaal niet met wie zij omgaat.
Maaroke, dus maandag is A jarig, ze geeft een feestje en wilt graag dat ik kom. ik wil zeker komen, want ze is mijn goeie vriendin maar ik heb gehoord dat ze T ook heeft uitgenodigt. T wilt ook komen, hij zei dat hij haar verjaardag niet gaat verpesten en geen ruzie gaat maken met mij tenzij ik ' in de weg sta ' .
Maar ik weet dus niet.. zal ik gaan of niet? ik kan ook gewoon gaan & afstand nemen van hem. Of ik kan komen voor eventjes, ffe genieten en dan weer weggaan om te laten zien van ' ik ben wel gekomen '. Of ik kan gewoon niet gaan. Dan heeft zij lekker haar feestje, maar ik ben dr niet dan bij. & geen ruzie. en als ze vraagt waarom ik niet ben gekomen, maak ik gewoon duidelijk dat als T er is dan ben ik er niet.
nou, pff ik weet t echt niet .. wat moet ik doen ?
Maaroke, dus maandag is A jarig, ze geeft een feestje en wilt graag dat ik kom. ik wil zeker komen, want ze is mijn goeie vriendin maar ik heb gehoord dat ze T ook heeft uitgenodigt. T wilt ook komen, hij zei dat hij haar verjaardag niet gaat verpesten en geen ruzie gaat maken met mij tenzij ik ' in de weg sta ' .
Maar ik weet dus niet.. zal ik gaan of niet? ik kan ook gewoon gaan & afstand nemen van hem. Of ik kan komen voor eventjes, ffe genieten en dan weer weggaan om te laten zien van ' ik ben wel gekomen '. Of ik kan gewoon niet gaan. Dan heeft zij lekker haar feestje, maar ik ben dr niet dan bij. & geen ruzie. en als ze vraagt waarom ik niet ben gekomen, maak ik gewoon duidelijk dat als T er is dan ben ik er niet.
nou, pff ik weet t echt niet .. wat moet ik doen ?
anoniem_352591 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 10:32
4.80% gewijzigd
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:36
Kom je een verhaal doen bij een forum gericht op jonge vrouwen, is de eerste reactie van een vent die je belachelijk gaat maken
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:38
Pardon? Het gros is hier middelbaarPaarsebloem schreef: ↑12-08-2017 10:36Kom je een verhaal doen bij een forum gericht op jonge vrouwen, is de eerste reactie van een vent die je belachelijk gaat maken![]()
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:39
Niet alleen jonge vrouwen, er zijn heel wat 50+ vrouwen op dit forum. Maar TO lijkt me eerder 16 of zo.Paarsebloem schreef: ↑12-08-2017 10:36Kom je een verhaal doen bij een forum gericht op jonge vrouwen, is de eerste reactie van een vent die je belachelijk gaat maken![]()
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
Het tijdschrift heeft nul overeenkomsten met dit forum.Paarsebloem schreef: ↑12-08-2017 10:40Kan best zijn, maar Viva is toch echt een tijdschrift gericht op jonge vrouwen. Nu mag je je zo jong voelen als je wilt natuurlijk![]()
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:46
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:46
Jonge vrouwen is iets anders dan pubers.Paarsebloem schreef: ↑12-08-2017 10:40Kan best zijn, maar Viva is toch echt een tijdschrift gericht op jonge vrouwen. Nu mag je je zo jong voelen als je wilt natuurlijk![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:49
Wat is jong? Het is altijd relatief toch... Ben je 10, dan is iemand van 20 stokoud. Ben je 20, vind je 50 oud en ben je zelf 50, dan vinden de meeste mensen zichzelf niet oud, maar iemand van 70 weer wel...Paarsebloem schreef: ↑12-08-2017 10:40Kan best zijn, maar Viva is toch echt een tijdschrift gericht op jonge vrouwen. Nu mag je je zo jong voelen als je wilt natuurlijk![]()
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:56
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:12
Zeg, kap jij eens even met je achterlijke reacties. Weet niet waar je last van hebt vandaag maar ik stel voor dat je je tantrum even ergens anders gaat botvieren.
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:25
Haten bestaat nou eenmaal, ik heb ook jaren iemand gehaat uit mijn verleden, intens ,nu ik volwassen ben geworden, is de haat wel weg omdat ik het heb losgelaten, verlicht is TO nog erg jongattribuutje schreef: ↑12-08-2017 10:35Haten vind ik een erg groot woord, iemand kan je eens een "kunstje" hebben geflikt, dan moet je die persoon niet, maar haten?
Negeer die gast op het feestje en ben er voor je vriendin.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:28
T wil geen ruzie, jij ook niet, Dus behandel elkaar als grote verstandige mensen. Groet als het zo uitkomt en blijf allebei aan een andere kant van de kamer.
De betekenis van het woord haten is volgens mij erg gedegradeerd. Volgens mij betekent het tegenwoordig : Ik mag hem niet zo graag.
Maar haten klinkt stoerder, of cooler, of wat het woord ook is tegenwoordig
De betekenis van het woord haten is volgens mij erg gedegradeerd. Volgens mij betekent het tegenwoordig : Ik mag hem niet zo graag.
Maar haten klinkt stoerder, of cooler, of wat het woord ook is tegenwoordig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:29
He! Doe eens lief, daar bereik je meer mee. En bovendien: alle viva vrouwtjes houden van mijInvisible10 schreef: ↑12-08-2017 11:12Zeg, kap jij eens even met je achterlijke reacties. Weet niet waar je last van hebt vandaag maar ik stel voor dat je je tantrum even ergens anders gaat botvieren.