Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Zomerbloem23 schreef op 07 september 2016 @ 12:34:

Er is een nieuwe GTA van duyvis. Link plakken lukt niet, maar het staat op de homepage van duyvisDeze?

https://rebate.duyvis.nl
quote:Zomerbloem23 schreef op 07 september 2016 @ 12:34:

Er is een nieuwe GTA van duyvis. Link plakken lukt niet, maar het staat op de homepage van duyvisEr zat ook een foldertje bij de folders deze week. Komt er op neer, actieverpakking kopen en geld terugkrijgen met foto van kassabon. De site is niet bereikbaar, maar de actie loopt tot en met de 30ste
quote:stripverhaal schreef op 07 september 2016 @ 12:43:

[...]

Deze?

https://rebate.duyvis.nlJa die! Thanks!
Campina kaas met 50% korting: kaas
Wordt er nog wat gevrekt? Scoupy gta's zijn er maar weinig. Iemand nog een gta die ik nog niet heb gezien?
Optimel Griekse stijl yoghurt vanille, nu gratis proberen
https://www.tommies.nl/de-basis-voor/cashback/
Ik up 'm maar weer even. Geld terug op optimel kwark aardbei en perzik/vanille: gta
Dood hier, jammer! Eens kijken of ik het wat nieuw leven kan inblazen.....

Wil je korting op een Hema fotoalbum? Ik heb een code voor 10 euro korting (minimaal orderbedrag is € 30, geldig tot oktober 2017). Stuur maar Pb.
Ik las in een ander topic iets over dit topic, ik zie dat het een langlopend topic is, maar blijkbaar is het nu dood.

Zijn er mensen die er weer leven willen blazen? :)
Ach, ik doe een zetje.
Een fles met verdunde Ajax in de wc zetten en die gebruiken i.p.v. automatisch spoeling tablet in pot te hangen. Even met de borstel er door en dat laten staan. Geeft een heerlijk fris ruikend toilet en het schoonmaken kost ook geen tijd meer.

Ik had problemen met stankoverlast vanuit het riool en dat is nu helemaal weg.
Het werkt beter dan welke spuitbus dan ook. Ik had eerst een fles kamer opfrisser die ik onder de deksel spoot.
Als je dit gewoon telkens doet op die momenten. Ik heb ook een sprayflacon staan voor de bril.

Ik doe er niets mee, maar alleen als je er van moet eten dan moet je het nadoen met een natte en schone lap.
Dit vervangt de luchtverfrisser en je spaart tijd met schoon maken. Ook de borstel blijft relatief fris.
Voor wie zich schaamt voor zijn eigen poeplucht is het ook een oplossing. :lightbulb:

Eventueel een tegel hangen met een spreuk:
"Als u misselijk van uw eigen poeplucht ..... Het gebruik van de fles en spray is toegestaan."
Zoek even op google naar Hands off my chocolate gratis . Dan kom je op een site van scoupy en heb je GTA.
ouwe sokken en kousen die niet meer schoon te krijgen zijn. passen goed om een vloerwisser.
Het zelfde geldt ook voor katoenen hemden en tops van de juiste materialen.

Ontdekt toen ik geen kant en klaar passende dingen meer kon kopen. Met een klein beetje handigheid kan je erg smerige klussen doen i.p.v. wegwerp te kopen. Sommige wegwerp is van een hoge kwaliteit en kan ook meerdere keren gebruikt.

(Ik heb nu bijvoorbeeld closetpapier dat al biologisch wordt afgebroken tijdens gebruik. Doekjes voor het gezicht ... zijn wasbaar en lekker zacht. Net als babydoekjes. Het riool kan ze niet aan en het raakt verstopt. Dus anders kijken naar comfort etc.)
Lucifer1983 schreef:
04-07-2017 19:50
Zoek even op google naar Hands off my chocolate gratis . Dan kom je op een site van scoupy en heb je GTA.
actie is helaas maar geldig tot 30 juni 2017...
Lucifer1983 schreef:
04-07-2017 19:50
Ik stond gisteren in de AH en herinnerde me dit, maar helaas was het niet meer geldig.
Pumps_italiaans schreef:
04-07-2017 17:05
Ach, ik doe een zetje.
Een fles met verdunde Ajax in de wc zetten en die gebruiken i.p.v. automatisch spoeling tablet in pot te hangen. Even met de borstel er door en dat laten staan. Geeft een heerlijk fris ruikend toilet en het schoonmaken kost ook geen tijd meer.

Ik had problemen met stankoverlast vanuit het riool en dat is nu helemaal weg.
Het werkt beter dan welke spuitbus dan ook. Ik had eerst een fles kamer opfrisser die ik onder de deksel spoot.
Als je dit gewoon telkens doet op die momenten. Ik heb ook een sprayflacon staan voor de bril.

Ik doe er niets mee, maar alleen als je er van moet eten dan moet je het nadoen met een natte en schone lap.
Dit vervangt de luchtverfrisser en je spaart tijd met schoon maken. Ook de borstel blijft relatief fris.
Voor wie zich schaamt voor zijn eigen poeplucht is het ook een oplossing. :lightbulb:

Eventueel een tegel hangen met een spreuk:
"Als u misselijk van uw eigen poeplucht ..... Het gebruik van de fles en spray is toegestaan."
Goed idee! Ik doe er ook regelmatig van die goedkope ah/ lidl navullingblokjes in of een paar pompjes gewone handzeep om de wc schoon te maken
appagante schreef:
27-06-2017 15:27
Wil je korting op een Hema fotoalbum? Ik heb een code voor 10 euro korting (minimaal orderbedrag is € 30, geldig tot oktober 2017). Stuur maar Pb.
Ik heb je een PB gestuurd!
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
GewoonDaantje schreef:
14-07-2017 14:12
Ik heb je een PB gestuurd!

Pb teruggestuurd Daantje! Beter laat dan nooit (genoten van een heerlijke vakantie). Hoe dan ook, ik heb de kortingscodes nog, als iemand interesse heeft dan hoor ik het!
Gratis 1 van de 3 nieuwe Grand Italia sauzen proberen, heb er net een gekocht bij de Jumbo:
[https://static.scoupy.nl/grand-italia/ ... anlinders/
Hmm, mijn link klopt niet:
https://static.scoupy.nl/grand-italia/

Ik had ook een link naar gratis Sourcy sprankelend of Sourcy fruit, maar die is alleen geldig bij Jan Linders, wist ik helaas niet, dus bij een andere winkel gekocht.
https://static.scoupy.nl/janlinders/
Kijk ook eens op de site van eurosparen. Dit is van campina en optimel. Regelmatig gratis producten.
ranonkel_tje schreef:
12-08-2017 21:31
Kijk ook eens op de site van eurosparen. Dit is van campina en optimel. Regelmatig gratis producten.
Of gebruik de app. Dan hoef je maar 1x je gegevens in te vullen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-02-2018 09:55
Reden: Spam
98.87% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven