Geen vriendin.
zondag 13 augustus 2017 om 22:05
Hallo mensen,
Ik ben een jongen van 22 jaar oud (bijna 23 ). Ik wil mijn verhaal kwijt raken hier via Forum.
Ik heb een verdriet dat ik geen vriendin heb.
Over mijn gedrag ben ik kalm, relax en soms ongeduldig. Niet dat ik nooit een kans gehad heb. Vroeger vonden sommige meisjes mij leuk op de middelbare school en ik heb een relatie van 3 jaar gehad. Nu ben ik al bijna een jaar single. Het is niet echt te lang, maar ik mis iemand. Ik schaam me soms...
Uitgaan doe ik niet veel en ook al ga ik uit kom ik zonder succes of heb ik bijna iets, maar dan heb ik pech op het laatste moment dat ik weg moet gaan en niet sommige meiden bij de discotheken gedragen zich heel defensief merk ik.
Internet zoals Lexa, Parship enz. Vertrouw ik niet ik wil een vrouw ontmoeten zoals ik dat deed met mijn ex (geluk toevallig denk ik).
Op straat een leuke vrouw aanspreken durf ik niet plus verlegen. Ik weet niet hoe ik moet beginnen met een gesprek...
Mijn ouders zeggen dat het wel goed kom en het kom vanzelf wel. Maar ik ben soms ongeduldig...
Hebben jullie tips waar ik een leuke vrouw kan ontmoeten zonder internet te gebruiken? Wat vinden jullie van dit en ik zou ook graag reacties van de dames willen zien. Wat vinden jullie het van? Graag serieuze reacties svp.
Gr Lex
Ik ben een jongen van 22 jaar oud (bijna 23 ). Ik wil mijn verhaal kwijt raken hier via Forum.
Ik heb een verdriet dat ik geen vriendin heb.
Over mijn gedrag ben ik kalm, relax en soms ongeduldig. Niet dat ik nooit een kans gehad heb. Vroeger vonden sommige meisjes mij leuk op de middelbare school en ik heb een relatie van 3 jaar gehad. Nu ben ik al bijna een jaar single. Het is niet echt te lang, maar ik mis iemand. Ik schaam me soms...
Uitgaan doe ik niet veel en ook al ga ik uit kom ik zonder succes of heb ik bijna iets, maar dan heb ik pech op het laatste moment dat ik weg moet gaan en niet sommige meiden bij de discotheken gedragen zich heel defensief merk ik.
Internet zoals Lexa, Parship enz. Vertrouw ik niet ik wil een vrouw ontmoeten zoals ik dat deed met mijn ex (geluk toevallig denk ik).
Op straat een leuke vrouw aanspreken durf ik niet plus verlegen. Ik weet niet hoe ik moet beginnen met een gesprek...
Mijn ouders zeggen dat het wel goed kom en het kom vanzelf wel. Maar ik ben soms ongeduldig...
Hebben jullie tips waar ik een leuke vrouw kan ontmoeten zonder internet te gebruiken? Wat vinden jullie van dit en ik zou ook graag reacties van de dames willen zien. Wat vinden jullie het van? Graag serieuze reacties svp.
Gr Lex
zondag 13 augustus 2017 om 22:15
Tja, als je het online niks vindt en offline durf je het niet, wat hoop je dan te horen? Een gesprek zul je sowieso aan moeten knopen als je een relatie wil.
Ik denk dat je beter iets aan je communicatieve vaardigheden kunt doen zodat je wel een gesprek aan durft te gaan (waar dan ook).
Ik denk dat je beter iets aan je communicatieve vaardigheden kunt doen zodat je wel een gesprek aan durft te gaan (waar dan ook).
minnimouse wijzigde dit bericht op 13-08-2017 22:15
13.66% gewijzigd
zondag 13 augustus 2017 om 22:17
Ga dingen ondernemen naast je werk of school. Word lid van een (sport)vereniging, ga vrijwilligerswerk doen, of zoek een of ander clubje dat iets doet waar jij interesse in hebt. Dat zijn allemaal heel laagdrempelige manieren om met anderen in contact te komen.
Als je nog geen jaar single bent, vind ik dat sowieso kort, dus maak je daar geen zorgen om.
Als je nog geen jaar single bent, vind ik dat sowieso kort, dus maak je daar geen zorgen om.
zondag 13 augustus 2017 om 22:24
Ga gewoon wekelijks naar de kroeg. Vergeet de verlangen naar een vriendin. Dan komt het vanzelf. Waarom vanzelf? Omdat je het niet per definitie verlangd.
En het niet hebben van een vriend(in) kan nog langer zijn. Ik wilde nooit een vriend en ik vond hem toch na ruim 10 jaar single. Liefde kent geen tijd. Niet genieten van het leven is vergeven tijd.
En het niet hebben van een vriend(in) kan nog langer zijn. Ik wilde nooit een vriend en ik vond hem toch na ruim 10 jaar single. Liefde kent geen tijd. Niet genieten van het leven is vergeven tijd.
zondag 13 augustus 2017 om 22:27
Dus als ik niet verlang naar de zon krijg ik morgen mooi weer ? Als ik niet solliciteer bieden ze me vanzelf een baan aan? Handig.Raphunus schreef: ↑13-08-2017 22:24Ga gewoon wekelijks naar de kroeg. Vergeet de verlangen naar een vriendin. Dan komt het vanzelf. Waarom vanzelf? Omdat je het niet per definitie verlangd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 13 augustus 2017 om 22:28
Ja, of jij effe de lengte en breedtegraad wil doorgeven. Kan hij d'r opvangen.AeonOfWinter schreef: ↑13-08-2017 22:27Je wacht nu dus tot de voor jou geschikte dame uit de lucht valt ofzo?
zondag 13 augustus 2017 om 22:29
Sterker : ik koop geen eens een lot. Komt die hoofdprijs echt wel.Gekopbloemen schreef: ↑13-08-2017 22:28Haha BGB dan verlangen we ook maar niet naar het winnen van de Staatsloterij.
zondag 13 augustus 2017 om 22:30
Ik kijk even in de app. Vind je dat goed? Jaaa! Morgen 23 graden met veel zon!blijfgewoonbianca schreef: ↑13-08-2017 22:27Dus als ik niet verlang naar de zon krijg ik morgen mooi weer ? Als ik niet solliciteer bieden ze me vanzelf een baan aan? Handig.
Wat ik ermee wil zeggen is dat je, als je er teveel mee bezig bent, de nadruk legt op een relatie en dat veel meisjes rennend weggaan. Als de nadruk er niet zo opligt en je gewoon geniet van het leven, met mogelijk in de toekomst een relatie, dat je deze ook sneller "krijgt".
zondag 13 augustus 2017 om 22:32
zondag 13 augustus 2017 om 22:33
Ja, die meiden hebben weinig geld en als jij dan een beetje royaal met je minimum jeugdloon strooit, dan willen ze acuut een relatie met je.Gekopbloemen schreef: ↑13-08-2017 22:30OK nu weer verder met tips.
In de supermarkt kijken naar vrij lege mandjes.
zondag 13 augustus 2017 om 22:40
[quote=Raphunus post_id=27422487 time=1502656758 user_id=289631]
Het is nogal generaliserend te denken dat alle meiden weinig geld hebben. Sommige meiden verdienen zelf al leuk bij en andere meiden hebben geld uit de familie. Afgaande op een winkelmandje zou ik niet doen. Want wat als zij of hij zichzelf eens een leuke maaltijd gunnen? Kun je niets aan afleiden, behalve dan dat je bedrogen kunt uitkomen.
Mijn vriend heb ik niet opgeduikeld uit de kroeg of discotheek, maar gewoon op een nieuwjaarsreceptie. Terwijl iedereen zich misdroeg, zaten wij gewoon met elkaar te kletsen. Het kan je altijd en overal overkomen, ook de zon.
Het is nogal generaliserend te denken dat alle meiden weinig geld hebben. Sommige meiden verdienen zelf al leuk bij en andere meiden hebben geld uit de familie. Afgaande op een winkelmandje zou ik niet doen. Want wat als zij of hij zichzelf eens een leuke maaltijd gunnen? Kun je niets aan afleiden, behalve dan dat je bedrogen kunt uitkomen.
Mijn vriend heb ik niet opgeduikeld uit de kroeg of discotheek, maar gewoon op een nieuwjaarsreceptie. Terwijl iedereen zich misdroeg, zaten wij gewoon met elkaar te kletsen. Het kan je altijd en overal overkomen, ook de zon.
zondag 13 augustus 2017 om 22:45
Welnee. Die wonen of nog thuis op die leeftijd tegenwoordig, of halen voor het hele studentenhuis superfood en munt voor in hun thee.