Geen vriendin.

13-08-2017 22:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik ben een jongen van 22 jaar oud (bijna 23 ). Ik wil mijn verhaal kwijt raken hier via Forum.
Ik heb een verdriet dat ik geen vriendin heb.

Over mijn gedrag ben ik kalm, relax en soms ongeduldig. Niet dat ik nooit een kans gehad heb. Vroeger vonden sommige meisjes mij leuk op de middelbare school en ik heb een relatie van 3 jaar gehad. Nu ben ik al bijna een jaar single. Het is niet echt te lang, maar ik mis iemand. Ik schaam me soms...

Uitgaan doe ik niet veel en ook al ga ik uit kom ik zonder succes of heb ik bijna iets, maar dan heb ik pech op het laatste moment dat ik weg moet gaan en niet sommige meiden bij de discotheken gedragen zich heel defensief merk ik.

Internet zoals Lexa, Parship enz. Vertrouw ik niet ik wil een vrouw ontmoeten zoals ik dat deed met mijn ex (geluk toevallig denk ik).
Op straat een leuke vrouw aanspreken durf ik niet plus verlegen. Ik weet niet hoe ik moet beginnen met een gesprek...

Mijn ouders zeggen dat het wel goed kom en het kom vanzelf wel. Maar ik ben soms ongeduldig...

Hebben jullie tips waar ik een leuke vrouw kan ontmoeten zonder internet te gebruiken? Wat vinden jullie van dit en ik zou ook graag reacties van de dames willen zien. Wat vinden jullie het van? Graag serieuze reacties svp.

Gr Lex
Misschien je rechterhand wat meer gebruiken. Zodat je ballen wat groeien en je wel op vrouwen durft af te stappen. Wat wil je van ons horen? Je durft het niet online en niet offline.. Tja, dan geen meisje he
Waar kom je vandaan? Dat is gewoon pure nieuwsgierigheid ;).

Je zegt dat meiden defensief reageren. Wat bedoel je daarmee? En wat maakt dat je niet via internet contacten wil leggen?
Och jongen, geniet van je jonge jaren.

Je kunt nog zo lang aan huisje boompje beestje kindje vastzitten.

Komt goed, zeker weten !
Tja, als je het online niks vindt en offline durf je het niet, wat hoop je dan te horen? Een gesprek zul je sowieso aan moeten knopen als je een relatie wil.
Ik denk dat je beter iets aan je communicatieve vaardigheden kunt doen zodat je wel een gesprek aan durft te gaan (waar dan ook).
minnimouse wijzigde dit bericht op 13-08-2017 22:15
13.66% gewijzigd
Ga stappen met vrienden, dan kom je vanzelf vrouwen tegen met wie je kan flirten.
Ga dingen ondernemen naast je werk of school. Word lid van een (sport)vereniging, ga vrijwilligerswerk doen, of zoek een of ander clubje dat iets doet waar jij interesse in hebt. Dat zijn allemaal heel laagdrempelige manieren om met anderen in contact te komen.

Als je nog geen jaar single bent, vind ik dat sowieso kort, dus maak je daar geen zorgen om.
Same here, alleen vrouwelijke versie. Echter heb ik nog nooit een relatie gehad, dus het kan nog erger.

Het komt vast allemaal goed vertel ik mijzelf elke dag. Voor de rest gewoon genieten van de leuke dingen in je leven
Je hebt niets te verliezen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goede tips toch ?
Ga gewoon wekelijks naar de kroeg. Vergeet de verlangen naar een vriendin. Dan komt het vanzelf. Waarom vanzelf? Omdat je het niet per definitie verlangd.

En het niet hebben van een vriend(in) kan nog langer zijn. Ik wilde nooit een vriend en ik vond hem toch na ruim 10 jaar single. Liefde kent geen tijd. Niet genieten van het leven is vergeven tijd.
Je wacht nu dus tot de voor jou geschikte dame uit de lucht valt ofzo?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Raphunus schreef: ↑
13-08-2017 22:24
Ga gewoon wekelijks naar de kroeg. Vergeet de verlangen naar een vriendin. Dan komt het vanzelf. Waarom vanzelf? Omdat je het niet per definitie verlangd.

En het niet hebben van een vriend(in) kan nog langer zijn. Ik wilde nooit een vriend en ik vond hem toch na ruim 10 jaar single. Liefde kent geen tijd. Niet genieten van het leven is vergeven tijd.
Dus als ik niet verlang naar de zon krijg ik morgen mooi weer ? Als ik niet solliciteer bieden ze me vanzelf een baan aan? Handig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Haha BGB dan verlangen we ook maar niet naar het winnen van de Staatsloterij.
AeonOfWinter schreef: ↑
13-08-2017 22:27
Je wacht nu dus tot de voor jou geschikte dame uit de lucht valt ofzo?
Ja, of jij effe de lengte en breedtegraad wil doorgeven. Kan hij d'r opvangen.
Gekopbloemen schreef: ↑
13-08-2017 22:28
Haha BGB dan verlangen we ook maar niet naar het winnen van de Staatsloterij.
Sterker : ik koop geen eens een lot. Komt die hoofdprijs echt wel.
blijfgewoonbianca schreef: ↑
13-08-2017 22:27
Dus als ik niet verlang naar de zon krijg ik morgen mooi weer ? Als ik niet solliciteer bieden ze me vanzelf een baan aan? Handig.
Ik kijk even in de app. Vind je dat goed? Jaaa! Morgen 23 graden met veel zon! :D En dat is ook nog echt ook. ;)

Wat ik ermee wil zeggen is dat je, als je er teveel mee bezig bent, de nadruk legt op een relatie en dat veel meisjes rennend weggaan. Als de nadruk er niet zo opligt en je gewoon geniet van het leven, met mogelijk in de toekomst een relatie, dat je deze ook sneller "krijgt".
OK nu weer verder met tips.

In de supermarkt kijken naar vrij lege mandjes.
Verlangen verkeerde woordkeuze. Al probeer ik niet te verlangen naar de buurtton van de PC-loterij en maak ik mezelf wijs dat als ik er maar niet aan denk, dat ze misschien volgende week wel opeens voor de deur staan. En we de hele ton krijgen. Omdat anderen niet meespelen.
13-08-2017 22:30
OK nu weer verder met tips.

In de supermarkt kijken naar vrij lege mandjes.
Ja, die meiden hebben weinig geld en als jij dan een beetje royaal met je minimum jeugdloon strooit, dan willen ze acuut een relatie met je.
Neeheee BGB , daaraan herkent hij de single ladies :cheer2: :cheer2:
*** oeps
anoniem_289631 wijzigde dit bericht op 13-08-2017 22:41
98.57% gewijzigd
[quote=Raphunus post_id=27422487 time=1502656758 user_id=289631]
Het is nogal generaliserend te denken dat alle meiden weinig geld hebben. Sommige meiden verdienen zelf al leuk bij en andere meiden hebben geld uit de familie. Afgaande op een winkelmandje zou ik niet doen. Want wat als zij of hij zichzelf eens een leuke maaltijd gunnen? Kun je niets aan afleiden, behalve dan dat je bedrogen kunt uitkomen.

Mijn vriend heb ik niet opgeduikeld uit de kroeg of discotheek, maar gewoon op een nieuwjaarsreceptie. Terwijl iedereen zich misdroeg, zaten wij gewoon met elkaar te kletsen. Het kan je altijd en overal overkomen, ook de zon.
13-08-2017 22:36
Neeheee BGB , daaraan herkent hij de single ladies :cheer2: :cheer2:
Welnee. Die wonen of nog thuis op die leeftijd tegenwoordig, of halen voor het hele studentenhuis superfood en munt voor in hun thee.
In dat geval zou ik TO aanraden, wacht tot 31 december en grijp je kansen . :high5: :loveys: :flirting:

Oh nee, wacht tot 1 januari.
anoniem_647b41c7d0fd8 wijzigde dit bericht op 13-08-2017 22:50
13.22% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven