Gezondheid alle pijlers

Bult in buik

15-08-2017 12:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bult in de rechterkant van m'n buik het loopt t/m m'n navel, als ik erop druk doet het pijn aan de andere kant van m'n buik is het plat en voel ik niks meer dan de organen die eronder zitten, je ziet het ook aan de buitenkant. Ik heb een bekkennier maar die kan toch niet daar zitten en zo opzwellen? Soms is de bult een stuk kleiner namelijk. Ik ga er ook mee naar de huisarts maar ik vraag me af of hier mensen zijn die dit ook hebben (gehad)?
Niet op drukken..
Internagelaktisch
Naar de huisarts
Ja
Ik heb het in mijn werk 1x gezien dat een nier naar het midden van de buik was 'gewandeld', maar inderdaad, hup naar de huisarts ermee..
Lief dat je ernaar vraagt, maar nee, nooit zoiets meegemaakt. Eng hoor.
Thanks voor de reacties. Ik ga er ook mee naar de huisarts maar ik vraag me af wat het kan zijn. Het doet sowiso wel pijn die bult, maar als ik erop druk dan is het echt ondraaglijk. Vind het een beetje eng vandaar m'n vraag hier.
Ik snap dat het beangstigend is, maar alleen ee arts kan duidelijkheid verschaffen. Sterkte!
Als het echt pijn doet: spoedje huisarts. Als het minder pijn doet: alsnog huisarts. We mogen hier niet gissen naar wat het kan zijn.
Huisarts
Bij mijn vriendin bleek de bult in haar buik een onderhuidse kneuzing te zijn. Net zoals bijvoorbeeld een bult op je knie maar dan inwendig (zo heb ik het voor mezelf vertaald). Mijn vriendin moet zich gestoten hebben, maar kon zich dit niet herinneren. De bult deed ook pijn als ze erop drukte. De bult verdween vanzelf.

Het hoeft niet iets engs te zijn, maar de enige die dat kan beoordelen is de huisarts. Goed dat je het laat nakijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven