Kan niet flirten--Tips?

15-08-2017 18:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ben 26 en altijd dates gehad maar het leidde nooit tot een relatie. Het klikte dan niet of de verwachtingen waren anders.
De dates leerde ik dan met name kennen via datingsites.Tijdens dates heb ik geen last van flirten.
Nu valt mij iets op, ik heb het hele online daten een tijd geleden verwijderd.

Ik merk dat ik in het dagelijks leven, helemaal niet ´kan´ flirten.
Ik kijk al snel weg als iemand mij aankijkt en tijdens glimlachen voel ik mij zo akward...
Er spelen gedachte in mijn hoofd als;
Glimlacht hij wel naar mij?
Is het gewoon vriendschappelijk of meer?
Waarom stapt hij dan niet op mij af?
Ik kijk al snel weg als iemand mij aankijkt
Dat wordt vaak gezien als een teken van afwijzen, of je moet meteen rood van het blozen worden en daarna verlegen glimlachend terug kijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Waarom er zoveel bij nadenken? Als iemand naar je glimlacht is het gewoon een glimlach. Stop met analyseren.
essychan schreef:
15-08-2017 18:13
Waarom er zoveel bij nadenken? Als iemand naar je glimlacht is het gewoon een glimlach. Stop met analyseren.
Maar stel ik vind diegene leuk.. hoe wordt het dan meer?
Via online daten was het duidelijker, maar ik merk dat ik dus in echte leven niet weet hoe ik het aan moet pakken
Hoe weet je of je hem leuk vind? Ken je hem al? Zoniet, leer iemand eerst kennen om erachter te komen of hij wel leuk is.
jaw schreef:
15-08-2017 18:11
Dat wordt vaak gezien als een teken van afwijzen, of je moet meteen rood van het blozen worden en daarna verlegen glimlachend terug kijken.
Haha ik bloos helaas niet, doe dat wel van binnen...
Bij een man die ik helemaal niet leuk vindt.. heb ik totaal geen probleem met aankijken etc.
Maar hoe vaak moet ik glimlachen voordat iemand dan actie onderneemt?
essychan schreef:
15-08-2017 18:16
Hoe weet je of je hem leuk vind? Ken je hem al? Zoniet, leer iemand eerst kennen om erachter te komen of hij wel leuk is.
Er is wel iemand die ik op het oog heb, maar ik ken hem inderdaad niet.
Ik probeer hem aan te kijken, dat gaat niet altijd even soepel..

Werk op een kantoor, zonder teveel details te geven.. en we komen elkaar dan toevallig 1 keer per dag tegen op de gang.
Vaak ben ik of hij met een collega wanneer we mekaar kruisen.
Alleen iemand aankijken en lachen is gewoon creepy. Maak een praatje; over het weer, de vieze koffie, hoe je elkaar 1x per dag tegenkomt, whatever. Pas dan leer je iemand kennen, en hij jou ook. Hij zal nu helemaal niks van je denken.
Door gewoon jezelf te zijn, te lachen, grapjes te maken en normaal contact te leggen, flirt je al genoeg.
Ik flirt weinig en dat is naar mijn idee ook niet nodig om indruk te maken op de juiste man.
Wat jij schrijft is heel herkenbaar, weliswaar vanuit een mannelijk perspectief bij mij.

Ik weet niet of je het volgende topic al gezien hebt maar je bent zeker welkom:
relaties/voor-wie-nog-nooit-een-relatie ... ges/387022

Praktische tips kan ik je helaas niet meegeven :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven