Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5
woensdag 16 augustus 2017 om 09:44
Mijn zus heeft de action early testen ook gebruikt en ze zei me die zijn goed te doen.. ze zei me gisteren morgen nog een test doen en dat deed ik heb haar foto gestuurt en zei me deze is al mooier zichtbaar als die van gisteren...
Kwam ook sneller in beeld ze zegt me vrijdag doe je er weer 1
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
woensdag 16 augustus 2017 om 11:08
Geweldig Richelle dat de streep donkerder is! Ik ben zo blij voor jullie!
Vienna spannend nog even afwachten dus.
Brianne wij hebben niet in de medische molen gezeten. Mijn man is niet zo'n ziekenhuisfan. Uit angst voor alles met prikken en witte jassen.
Ik werd alleen de teleurstellingen op een gegeven ogenblik zo zat, dat ik naar de huisarts gestapt ben. Daar begonnen met uitstrijkje enz om te checken of er geen bacteriën of andere dingen waren die een zwangerschap tegen kunnen houden. Ik had eisprong. Mijn man was toen aan de beurt om z'n zaad op vruchtbaarheid te laten controleren. Hij wilde nog even wachten. Dus ik ovulatietesten weer in huis gehaald. Kreeg blaasontsteking dus dacht volgende maand dan maar weer. Alleen die kwam niet. Ik bleef maar moe na de blaasontsteking, mijn man gaf aan om bij de huisarts bloed te laten prikken, maar ik was toen wat laat met menstrueren (toen heel ontregelmatige cyclus) en ik zei ik waag nog 1 zwangerschapstest en deze bleek positief! Wat waren wij toen blij! Ik gun iedereen hier die blijfschap!
Mijn hypofyse blijkt niet goed te werken nu heb ik dat nog steeds.
Is een familiedingetje, twee zusjes hebben dit ook.
Vienna spannend nog even afwachten dus.
Brianne wij hebben niet in de medische molen gezeten. Mijn man is niet zo'n ziekenhuisfan. Uit angst voor alles met prikken en witte jassen.
Ik werd alleen de teleurstellingen op een gegeven ogenblik zo zat, dat ik naar de huisarts gestapt ben. Daar begonnen met uitstrijkje enz om te checken of er geen bacteriën of andere dingen waren die een zwangerschap tegen kunnen houden. Ik had eisprong. Mijn man was toen aan de beurt om z'n zaad op vruchtbaarheid te laten controleren. Hij wilde nog even wachten. Dus ik ovulatietesten weer in huis gehaald. Kreeg blaasontsteking dus dacht volgende maand dan maar weer. Alleen die kwam niet. Ik bleef maar moe na de blaasontsteking, mijn man gaf aan om bij de huisarts bloed te laten prikken, maar ik was toen wat laat met menstrueren (toen heel ontregelmatige cyclus) en ik zei ik waag nog 1 zwangerschapstest en deze bleek positief! Wat waren wij toen blij! Ik gun iedereen hier die blijfschap!
Mijn hypofyse blijkt niet goed te werken nu heb ik dat nog steeds.
Is een familiedingetje, twee zusjes hebben dit ook.
woensdag 16 augustus 2017 om 11:11
Richelle: volgens mij zijn die action testen gewoon goed. Had alleen altijd de gewone en niet de early. Bij de gewone duidelijke strepen toen ik zwanger was.
Dus ik denk dat je niet meer hoeft te testen, streep is streep! Zeker als je hem duidelijk op de foto krijgt, dan zou ik niet meer twijfelen
.
Dus ik denk dat je niet meer hoeft te testen, streep is streep! Zeker als je hem duidelijk op de foto krijgt, dan zou ik niet meer twijfelen
woensdag 16 augustus 2017 om 11:32
jeetje freddelientje, wat moeten jullie toen idd blij zijn geweest! bijna op het moment dat je het eigenlijk niet meer verwacht. Ik gun je het nog een keer hoor, dat onvoorstelbare gevoel van zo'n positieve test! Vervelend dat je hypofyse niet goed werkt. Zou het lonen nog een keer naar de huisarts te gaan? Het zou toch zonde zijn als je nu weer jaren moet wachten als er misschien een relatief makkelijke oplossing is? Maar goed, het kán dus wel, dus wie weet komende maand!
woensdag 16 augustus 2017 om 16:37
Gefeliciteerd Richelle!!
En voor degene die van het bankje zijn gevallen, succes komende ronde
Vandaag is mijn NOD maar ik denk dat ik ondanks de "symptomen" gewoon ongesteld ga worden.
Onderstaand de symptomen:
- Sinds paar dagen verstopte neus zo nu en dan
- Na de vermoedelijke eisprong pijn aan borsten aan de zijkanten/bovenkanten en tepels. ik had echt van die schijven een paar dagen geleden. Nu doen ze een stuk minder pijn maar zijn ze nog een stuk groter dan normaal.
- ontzettend chagrijnig tot gisteren
- duizelig en misselijk.
- geen honger maar wel af en toe een rommelende lege maag
- gevoel alsof er een ballon onder in mijn buik zit en af en toe steek in mijn lies
pff veel symptomen maar kan ook allemaal een nadere menstruatie zijn met een verkoudheid.
ik durf niet meer te hopen in ronde 7
groetjes
En voor degene die van het bankje zijn gevallen, succes komende ronde
Vandaag is mijn NOD maar ik denk dat ik ondanks de "symptomen" gewoon ongesteld ga worden.
Onderstaand de symptomen:
- Sinds paar dagen verstopte neus zo nu en dan
- Na de vermoedelijke eisprong pijn aan borsten aan de zijkanten/bovenkanten en tepels. ik had echt van die schijven een paar dagen geleden. Nu doen ze een stuk minder pijn maar zijn ze nog een stuk groter dan normaal.
- ontzettend chagrijnig tot gisteren
- duizelig en misselijk.
- geen honger maar wel af en toe een rommelende lege maag
- gevoel alsof er een ballon onder in mijn buik zit en af en toe steek in mijn lies
pff veel symptomen maar kan ook allemaal een nadere menstruatie zijn met een verkoudheid.
ik durf niet meer te hopen in ronde 7
groetjes
woensdag 16 augustus 2017 om 17:18
De "app" op basis van mijn gemiddelde afgelopen maanden gaf aan vandaag eisprong. Ik heb al paar dagen vruchtbaar slijm. Maar de echo wees uit dat er een groeiende follikel nog is en volgens arts zal deze ongv. Zondag springen. Die hele app en ovulatietesten zijn dus dan echt bullshit?!?! Snap er niets meer van.
Maar dat is nog t minste van mijn zorgen. Ik weet iig dat er een eisprong aan zit te komen.
Zojuist eerste gesprek gehad in het kader van fertiliteit.
Mijn man zit in de categorie : ernstige afwijking. :s
Ik kan het gewoon niet geloven. Dit kwam echt als een shock. Hij wordt nu verder behandeld bij de uroloog.
Pffff .
Maar dat is nog t minste van mijn zorgen. Ik weet iig dat er een eisprong aan zit te komen.
Zojuist eerste gesprek gehad in het kader van fertiliteit.
Mijn man zit in de categorie : ernstige afwijking. :s
Ik kan het gewoon niet geloven. Dit kwam echt als een shock. Hij wordt nu verder behandeld bij de uroloog.
Pffff .
woensdag 16 augustus 2017 om 17:50
woensdag 16 augustus 2017 om 18:02
Mijn man krijgt eerst diverse onderzoeken bij de uroloog. Tevens bloed geprikt.
Bij mij heeft de arts een echo gemaakt en zag alles er goed uit. Baarmoeder/slijmvlies/baarmoedermond etc.
Ook een groeiende follikel te zien.
Bij mij nu even "niets" en afwachten wat er bij mijn man uitkomt.
Arts sprak wel over dat kans op zwangerschap niet 0 was (34% spontaan binnen een jaar vanaf nu en 18% binnen half jaar vanaf nu) maar dat we wellicht de natuur een handje gingen helpen dmv kunstmatige ins. of icsi of ivf of weet ik wat....
Bij mij heeft de arts een echo gemaakt en zag alles er goed uit. Baarmoeder/slijmvlies/baarmoedermond etc.
Ook een groeiende follikel te zien.
Bij mij nu even "niets" en afwachten wat er bij mijn man uitkomt.
Arts sprak wel over dat kans op zwangerschap niet 0 was (34% spontaan binnen een jaar vanaf nu en 18% binnen half jaar vanaf nu) maar dat we wellicht de natuur een handje gingen helpen dmv kunstmatige ins. of icsi of ivf of weet ik wat....
donderdag 17 augustus 2017 om 08:56
@ Jimbo: oh nee wat ontzettend naar voor je
@ Brianne85, Ik heb niet een hele regelmatige cyclus dus ik durf nog niet helemaal.
Mijn cyclus was 28-32-35-35-34-?
Vorige maand werd ik het in de nacht van donderdag dus ik ga morgen ochtend testen denk ik.
Gister avond lage rugpijn en mijn afscheiding is er zo goed als niet dus ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden
@ Juf_blauw wat een ontzettende tegenvaller, ik kan mij voorstellen dat je even in chock bent
Hoe lang zijn jullie het al aan het proberen nu?
@ Brianne85, Ik heb niet een hele regelmatige cyclus dus ik durf nog niet helemaal.
Mijn cyclus was 28-32-35-35-34-?
Vorige maand werd ik het in de nacht van donderdag dus ik ga morgen ochtend testen denk ik.
Gister avond lage rugpijn en mijn afscheiding is er zo goed als niet dus ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden
@ Juf_blauw wat een ontzettende tegenvaller, ik kan mij voorstellen dat je even in chock bent
Hoe lang zijn jullie het al aan het proberen nu?
donderdag 17 augustus 2017 om 09:24
Oh nee Jimbob, wat een verdrietig nieuws
Hier was je zo bang voor.
Sterkte!
Ook sterkte voor jou, Juf_blauw, ik kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent.
Gelukkig is er nog steeds een aardige kans dat je via de natuurlijke weg zwanger wordt.
Hier was je zo bang voor.
Sterkte!
Ook sterkte voor jou, Juf_blauw, ik kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent.
Gelukkig is er nog steeds een aardige kans dat je via de natuurlijke weg zwanger wordt.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:55
Onee Vienna, wat frustie! Sterkte! Hopelijk kun je snel weer moed verzamelen voor de volgende ronde. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Hier vanaf morgen weer op het wachtbankje. Ik denk vandaag mijn ovulatie te hebben.... gisteren wel positieve ovutest, maar niet zo duidelijk vruchtbaar slijm dan de vorige ronde... nou ja, we wachten het maar af.....
Nina bailey en Ineke hoe is het bij jullie?
Hier vanaf morgen weer op het wachtbankje. Ik denk vandaag mijn ovulatie te hebben.... gisteren wel positieve ovutest, maar niet zo duidelijk vruchtbaar slijm dan de vorige ronde... nou ja, we wachten het maar af.....
Nina bailey en Ineke hoe is het bij jullie?
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:52
Hoi meiden,
In de volle overtuiging dat ik niet zwanger ben heb ik gisteren rode wijn gedronken en geitenkaas gegeten.
s'avonds tampon in gedaan en gaan slapen.
Nu werd ik vanmorgen wakker met buikkrampen dus ik dacht nou daar gaan we. alleen de tampon was nog helemaal wit..
Toch maar even getest en meiden ik heb een streep geloof ik...
Ik weet alleen niet hoe ik fotos moet uploaden?
Ik heb wel spijt van de wijn en de kaas nu
@ Vienne
volgende ronde beter
hoe lang zijn jullie bezig?
@ Klavertje spannend! succes met wachten
In de volle overtuiging dat ik niet zwanger ben heb ik gisteren rode wijn gedronken en geitenkaas gegeten.
s'avonds tampon in gedaan en gaan slapen.
Nu werd ik vanmorgen wakker met buikkrampen dus ik dacht nou daar gaan we. alleen de tampon was nog helemaal wit..
Toch maar even getest en meiden ik heb een streep geloof ik...
Ik weet alleen niet hoe ik fotos moet uploaden?
Ik heb wel spijt van de wijn en de kaas nu
@ Vienne
@ Klavertje spannend! succes met wachten
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:15