Gezondheid alle pijlers

Haar verzorging

10-08-2017 19:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik man 22 jaar ben opzoek naar een cream of dergelijke voor mijn haar. Ik heb namelijk niet heel dik haar, en zit daardoor niet altijd goed in vorm... :( ik gebruik nu de shampoo en conditioner Yes too Carrots van de tuinen. Ben wel tevreden met de shampoo en conditioner, nu ben ik opzoek naar een (gezonde, geen haaruitval aub) cream van Andrean of dergelijke voor na het douchen. Of argon olie ofzo... Wax vind ik persoonlijk niet fijn voor mn haar.

Suggesties?
Argan olie (of welke olie dan ook) werkt als een soort leave in conditioner. Het geeft 0,0 versteviging of fixatie.

Kijk eens op webshops die ecologische dingen verkopen, hebben ze ook een jungle aan stylingsproducten. Je kunt ook nog altijd bier gebruiken, dat werkt als versteviging en geeft meer 'body' :)
Ik heb fijn haar en snel vettig.
En gebruik zo een flesje v Loreal. Zitten allemaal olie dingentjes in. En het is voor krullend haar. Maar werkt dus super voor mijn haar!
Hoe heet het precies? Van loreal
Heet
L oreal elvive extrodinary oil
Oil-in Milk
Niet uitsoepelen-krullend haar

Paar dopje en verpakking is goud oranje
Dank ga er eens naar kijke
Wat wil je precies dat die crème voor je doet? Wil je een sterke fixatie, gewoon wat volume of dat je haar niet pluist?
Droogshampoo, krijg je volume van, ik gebruik die van Batiste, bij de rode drogist. Heb je zelfs voor bruin haar enzo.
Paroxysm schreef:
14-08-2017 21:27
Wat wil je precies dat die crème voor je doet? Wil je een sterke fixatie, gewoon wat volume of dat je haar niet pluist?
Volume
Wie heeft trouwens ervaring met het nieuwe product van Andrélon: biotin strength?
Oh, ik dacht dat je het over je vriendin had met je 'haar verzorging'.

Maar je bedoelt natuurlijk haarverzorging.
Schrijf dat dan ook, dan open ik dit topic niet nodeloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven