Date die super was
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Hallo
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:04
Het kan beide kanten opgaan: een lot uit de loterij, of een lot uit de loterij maar dan niet het winnende lot.
Gezien je onbekendheid met zachte/ goede mannen zou ik je willen adviseren je Facebook en Twitter e.d. af te schermen. Op die manier kan een eventuele narcist (dat zijn geweldige mooipraters en hardlopers in het begin van een relatie) niet meteen bij info die jij hem niet hebt verteld. Narcisten zien bijv dat je pinguins hebt gevoerd in Australië en beginnen dan een gesprek over dat de humboldpinguin hun lievelingsdier is. Of dat ze Australië het einde vinden. Alles om overeenkomsten te bewerkstelligen.
Nogmaals, het hoeft niet negatief te zijn. Maar als je heel lief(devol) bent, voor harmonie gaat, categorie grote mond/klein hartje bent en mensen neemt zoals ze zijn, dan zou ik oplettend zijn en t zeker langzaamaan doen.
Wat een gedoe he. Social media pfff.
Ik ga ervan uit dat t goed zit, maar houd t even rustig.
Gezien je onbekendheid met zachte/ goede mannen zou ik je willen adviseren je Facebook en Twitter e.d. af te schermen. Op die manier kan een eventuele narcist (dat zijn geweldige mooipraters en hardlopers in het begin van een relatie) niet meteen bij info die jij hem niet hebt verteld. Narcisten zien bijv dat je pinguins hebt gevoerd in Australië en beginnen dan een gesprek over dat de humboldpinguin hun lievelingsdier is. Of dat ze Australië het einde vinden. Alles om overeenkomsten te bewerkstelligen.
Nogmaals, het hoeft niet negatief te zijn. Maar als je heel lief(devol) bent, voor harmonie gaat, categorie grote mond/klein hartje bent en mensen neemt zoals ze zijn, dan zou ik oplettend zijn en t zeker langzaamaan doen.
Wat een gedoe he. Social media pfff.
Ik ga ervan uit dat t goed zit, maar houd t even rustig.
zondag 20 augustus 2017 om 08:32
Hij is gister geweest en het was weer super leuk we hebben goed gepraat.. en hij wilt ook nog wachten op dat gebied(ik heb mannen meegemaakt die wel alleen op een ding uit waren) en me eerst goed leren kennen en de tijd er voor nemen, en lekker veel samen zijn, Hij is gewoon echt heel gek op me en vind me super leuk in alles we hebben veel gemeen en voelt zich echt verliefd hij vind dat zelf ook al snel maar hij voelt het gewoon..ik denk en voel dat hij wel oprecht is. En hij praat overal over is open naar me..ik heb vaak eikels mee gemaakt maar tot nu toe komt hij totaal anders over en wat ik zoek in iemand dat heeft hij tot nu toe, en misschien gaat het ook wel te snel maar vanuit mijn kant voelt het ook goed em dat heb ik normaal ook niet snel.
zondag 20 augustus 2017 om 08:49
Gezien je slechte ervaringen zou ik toch je hoofd erbij houden zoals eerder gezegd. Je hebt het nogal veel over hoe leuk hij je vindt en of hij echt wel gek op je is. Dat kan echt zijn, maar jij hebt kans, gezien je eerdere ervaringen, dat een man je vooral wil paaien en (al dan niet onbewust) invulling van zijn behoefte belangrijker vindt dan de persoon (jij).
De belangrijkste vraag die jou moet bezighouden is niet of hij jou leuk vindt, maar wat jij van hem vindt.
De belangrijkste vraag die jou moet bezighouden is niet of hij jou leuk vindt, maar wat jij van hem vindt.
zondag 20 augustus 2017 om 08:55
zondag 20 augustus 2017 om 10:06
Hij vroeg ook aan me van ja ik heb geen rijbewijs (gaat hij wel dit jaar aan beginnen) en ben al 31, knap je daar niet op af? En momenteel heeft hij heel weinig werk en dat kwam ook we weer goed maar hij vroeg we of ik daar niet op afknap of iets , Ja ik vind dat niet erg het gaat me om de persoon en niet of hij wel of geen rijbewijs heeft en werk tja ik zie het zelf het is lastig deze tijd ik heb nu sinds kort ook eindelijk weer een goede baan..
zondag 20 augustus 2017 om 14:19
Ik heb ook zoiets meegemaakt. Man ontmoet die me na de 1e zoen al zowat de liefde verklaarde. Ik was het helemaal, bij mij had hij het gevoel thuis te komen, noemde me al vrij snel de liefde van zijn leven. Ik voelde me overrompeld, maar genoot ook van alles wat hij tegen me zei. Liet me daar helemaal door meeslepen.
Helaas bleken we al vrij snel helemaal niet bij elkaar te passen en zijn gevoel voor mij was na 3 maanden al helemaal weg. Denk dat hij het te graag wilde en het allemaal mooier had gemaakt dan het in werkelijkheid was. Ik trouwens ook. Had mijn oogkleppen wel even af mogen zetten!
Nu trouwens heel gelukkig met mijn huidige vriend dus ik ben blij dat het zo gelopen is, maar ik had er toen veel verdriet van.
Helaas bleken we al vrij snel helemaal niet bij elkaar te passen en zijn gevoel voor mij was na 3 maanden al helemaal weg. Denk dat hij het te graag wilde en het allemaal mooier had gemaakt dan het in werkelijkheid was. Ik trouwens ook. Had mijn oogkleppen wel even af mogen zetten!
Nu trouwens heel gelukkig met mijn huidige vriend dus ik ben blij dat het zo gelopen is, maar ik had er toen veel verdriet van.
zondag 20 augustus 2017 om 15:44
En hij kwam ook met de bus en trein...?Gekopbloemen schreef: ↑18-08-2017 19:18Ach wat zijn ze allemaal negatief. Ik had (en heb) ook zo' n apper en beller.
2 weken lang gebeld en ge-appt. Hele dagen door. De mooie lieve woorden waren niet van de lucht.
Al verliefd voor ik hem had ontmoet.
Bijna 5 jaar later nog even gek op elkaar, en na de eerste ontmoeting nooit meer zonder elkaar geweest.
Ik hoop voor jou hetzelfde .
zondag 20 augustus 2017 om 16:12
Natuurlijk hoef je helemaal niet te gaan vrijen met iemand als je daar geen zin in hebt.
Niet de eerste, tweede of weet ik na de hoeveelste ontmoeting als je niet wil of geen lust voelt.
Maar ik zou wel vallen over het geen respect hebben voor meisjes die wel meteen de koffer in willen duiken.
Zegt hij dan "nee" ?
zondag 20 augustus 2017 om 16:46
zondag 20 augustus 2017 om 17:08
Ooh, ik krijg juist wegrenneigingen van mannen die direct beginnen te roepen dat je de liefde van hun leven bent, dat ze zoiets nog nooit hebben meegemaakt, hoe geweldig je wel niet bent en hoe fantastisch meant to be het allemaal is. En ik heb ook geen tijd en zin om de hele dag door te appen.
Persoonlijk zou ik daar op afknappen. En 31, geen werk en geen rijbewijs vind ik ook niet heel aantrekkelijk klinken.
Maar hee, ik hoef er niet mee te daten, dus geniet er gewoon van. Ik zou alleen de huur nog niet opzeggen zeg maar.
En wanneer je seks hebt zou niks uit mogen maken. Respect moet je sowieso krijgen, met of zonder seks.
Persoonlijk zou ik daar op afknappen. En 31, geen werk en geen rijbewijs vind ik ook niet heel aantrekkelijk klinken.
Maar hee, ik hoef er niet mee te daten, dus geniet er gewoon van. Ik zou alleen de huur nog niet opzeggen zeg maar.
En wanneer je seks hebt zou niks uit mogen maken. Respect moet je sowieso krijgen, met of zonder seks.