Date die super was
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Hallo
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07
Die van mij wel een paar jaar geleden, ook na amper 2 dates. We zijn nog steeds stapelverliefd
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:09
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:14
Mijn vriend had dit ook direct na de eerste date. Ik was dat absoluut niet gewend en schrok er best een beetje van. Ik heb dat met hem besproken en om die reden hebben we ook wat rustiger aan gedaan. Hij hield zich een beetje in met het vele appen, zodat ik er aan kon wennen. Dat was goed voor ons allebei, ook om steeds te beseffen dat we elkaar nog helemaal niet zo lang kenden, en we daar ook best de tijd voor mochten nemen. Nu gaat het nog steeds goed en ben ik gewend aan zo'n leuke, enthousiaste man! Zolang het goed voelt is het leuk toch? Vooral blijven zeggen wat je wel/niet fijn vindt en elkaar gaan leren kennen. Veel plezier!
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:17
Wat voor iemand is de vrouw/meisje die wel snel(graag) met iemand naar bed gaat?
Gewoon, omdat ze houdt van seks?
Een snol, een del, geen net meisje?
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:36
Maakt het je aantrekkelijker?
Heb je meer kans op een stabiele relatie als je de boot afhoudt met seks?
Houd je hem een grote worst voor, als je de seks uitstelt? Uitstel maakt dat hij langer geinteresseerd is/blijft?
Of houd je helemaal niet van seks?
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 18-08-2017 20:05
0.13% gewijzigd