Date die super was

18-08-2017 18:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
Ik zou er serieus de kriebels van krijgen als een man zo hard van stapel loopt, dan kan hij nog zo leuk zijn maar ik hou niet van haasten.
Maar goed, als jij het wel leuk vindt, wat doet het er dan toe wat een ander denkt?
Een man die zegt dat hij voor je wilT gaan heeft op het Viva-Forum gelezen dat dat is wat vrouwen willen horen.

Mannen gebruiken dat soort terminologie niet uit zichzelf.
_Amand schreef:
18-08-2017 18:06
Een man die zegt dat hij voor je wilT gaan heeft op het Viva-Forum gelezen dat dat is wat vrouwen willen horen.

Mannen gebruiken dat soort terminologie niet uit zichzelf.
Die van mij wel een paar jaar geleden, ook na amper 2 dates. We zijn nog steeds stapelverliefd :heart: En niet alle mannen zijn hetzelfde.
Nee Pcies en hij komt echt oprecht over en hij laat ook zien en voelen dat hij het meent, ik heb echt veel klote relaties gehad en hij ook dus hij snapt mij ook dat ik wat terug getrokken ben en hij wilt me ook alle tijd geven.. maar ken dit gewoon niet
Kijken of hij nog zo enthousiast is als hij na 3 dates nog steeds geen sex gehad heeft.
Nou dat weet hij dat ik niet snel naar bed ga met iemand en daar had hij juist respect voor dat ik niet zo iemand was
Ja, of na een jaar of 10. :)
Mijn vriend had dit ook direct na de eerste date. Ik was dat absoluut niet gewend en schrok er best een beetje van. Ik heb dat met hem besproken en om die reden hebben we ook wat rustiger aan gedaan. Hij hield zich een beetje in met het vele appen, zodat ik er aan kon wennen. Dat was goed voor ons allebei, ook om steeds te beseffen dat we elkaar nog helemaal niet zo lang kenden, en we daar ook best de tijd voor mochten nemen. Nu gaat het nog steeds goed en ben ik gewend aan zo'n leuke, enthousiaste man! Zolang het goed voelt is het leuk toch? Vooral blijven zeggen wat je wel/niet fijn vindt en elkaar gaan leren kennen. Veel plezier!
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:12
Nou dat weet hij dat ik niet snel naar bed ga met iemand en daar had hij juist respect voor dat ik niet zo iemand was
Wat voor iemand is de vrouw/meisje die wel snel(graag) met iemand naar bed gaat?
Gewoon, omdat ze houdt van seks?
Een snol, een del, geen net meisje?
Janne89 schreef:
Haha hij kon ook moeilijk iets anders zeggen natuurlijk;)
Janne89 schreef:
Waarom is dit zo'n punt voor je?
Nee dat is geen punt maar omdat er net een reactie kwam van wacht maar tot je sex heb gehad.. ik doe dat gewoon niet gelijk,
oh ohh
hij praat je echt totaal niet naar de mond ofzo...

anyway, geniet ervan, hou je hersens erbij ok
Lorem Ipsum
Nou dat is ieder zn eigen keus de een doet het wel de ander niet ik bedoel alleen dat ik dat niet doe
Maar als hij niet serieus was zou hij dan echt met de trein en bus naar mij komen? Me continue appen bellen interesse tonen..enz
Janne89 schreef:
Wat moest ie anders zeggen? O kut, de groeten dan maar?
Dan had hij toch ook niet meer geappt?? En niet meer willen afspreken
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:25
Maar als hij niet serieus was zou hij dan echt met de trein en bus naar mij komen? Me continue appen bellen interesse tonen..enz
Misschien wel hij wel bij de tweede afspraak met een net meisje naar bed.
Ten eerste spreek ik niet thuis af en ik heb het duidelijk gezegt
Hee, geniet er gewoon van. En hou je koppie erbij. Elke verliefdheid voelt alsof het voor altijd is.
Ja doe ik ook maar ben gewoon zo'n zachte kant niet gewend
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:33
Ja doe ik ook maar ben gewoon zo'n zachte kant niet gewend
Hou je koppie erbij.
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:28
Ten eerste spreek ik niet thuis af en ik heb het duidelijk gezegt
Maakt het je aantrekkelijker?
Heb je meer kans op een stabiele relatie als je de boot afhoudt met seks?
Houd je hem een grote worst voor, als je de seks uitstelt? Uitstel maakt dat hij langer geinteresseerd is/blijft?
Of houd je helemaal niet van seks?
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 18-08-2017 20:05
0.13% gewijzigd
Joh, je hoeft het nu toch ook nog niet zeker te weten? Weet hij ook nog niet hoor. Het voelt nu goed, geniet ervan, en bespreek met hem wat je er van vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven