Vreemdgaan

20-08-2017 10:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb hier nog nooit iets opgezet, maar ik heb een beetje een probleem.
Ik had een jaar een relatie met een jongen, en hij was zo leuk! Het klinkt chliche, maar het voelde echt alsof hij misschien wel de waren kon zijn, en zo dacht hij ook over mij. Althans, dat zei die.
Helaas heeft hij het vorige week uitgemaakt. Hij vindt mij niet meer zo leuk als eerst (dat vind ik niet eens zo erg) , maar hij is ook vreemdgegaan. Ik was hier echt kapot van, maar dat ie was vreemdgegaan kwam bij mij nog niet helemaal binnen, totdat ik ging slapen vanavond. Het enige wat ik kon zien was hoe hij aan het zoenen is met dat meisje. Ik vind dit zo erg..
Ik wil hem graag terug, maar dan wordt vertrouwen zo lastig.. En straks doet hij het nog een keer. Ondanks alle pijn die hij mij heeft gedaan wil ik hem zo graag terug, maarja dan heb je zijn mening natuurlijk ook nog.
Iedereen, zelfs zijn vrienden, zeggen dat hij hier zo veel spijt van gaat krijgen en dat ie wel gaat voelen hoe hij heeft gedaan.

Stel, hij wil bij me terug. Is dat dan verstandig? Kan ik hem opnieuw vertrouwen?

Bedankt voor het lezen van dit lange bericht (die misschien nergens op slaat)

Groetjes
Nee en nee
Nop
Nee, niet verstandig. En of je hem opnieuw zou kunnen vertrouwen weet alleen jij.
Mind the gap
Nee. Ten eerste heeft hij het uitgemaakt en nee, hij is niet te vertrouwen.

Waarom wil je hem terug? Hij heeft je bedrogen. Je moet hem niet eens meer willen!
Waarom wil je in vredesnaam zo iemand terug??
Nee, je zult hem waarschijnlijk nooit helemaal meer vertrouwen
Omdat het altijd super goed tussen ons ging. We hebben wel eens een dipje gehad, maar daar zijn we samen uitgekomen. Ik wil dat dit nog een keer gebeurt.
Ik weet dat het raar is dat ik hem terug wil, maar ik hou nog super veel van hem
Denhaagisleuk schreef:
20-08-2017 11:25
Omdat het altijd super goed tussen ons ging. We hebben wel eens een dipje gehad, maar daar zijn we samen uitgekomen. Ik wil dat dit nog een keer gebeurt.
Ik weet dat het raar is dat ik hem terug wil, maar ik hou nog super veel van hem
Je gevoel is nog niet afgesloten..welke logisch is.
Maar get over him. Dit is niet wat je verdient.
Nee en nee
Niet geschoten is altijd mis
Neeeeeee!!!!
Hij heeft het uitgemaakt. Waarom hou je je bezig met de gedachten of je hem terug wilt of niet? HIJ heeft het uitgemaakt, niet jij. Hij heeft zelfs keihard gezegd dat hij je niet zo leuk meer vind. Dus die kans is sowieso klein.

En verder moet je dit niet eens willen natuurlijk.
Hij zegt zelf ook dat hij het mist. Hij heeft spijt van hoe het is gelopen.
Op zich is de vraag al het antwoord hè. Jij stelt een groep onbekende mensen de vraag of jij iemand kan vertrouwen nadat diegene jou bedroog.
Dan zeg ik ook: NEE.
Denhaagisleuk schreef:
20-08-2017 11:56
Hij zegt zelf ook dat hij het mist. Hij heeft spijt van hoe het is gelopen.
Zo te lezen wil je zelf kosten wat kost terug, waarom dan nog om een mening vragen??
Nee
Hoe oud ben je?? 16.
Ik denk dat het moeilijk is om hem weer te vertrouwen en dan verlies je deze tijd waarin je een leuke andere man kunt vinden.
Je verdient zoveel beter, zulke mensen heb je namelijk echt niet nodig in je leven.
"All she wants to do is get rid of this hell."
Bedankt voor de reacties! Ik zal hem laten gaan
burgos schreef:
20-08-2017 12:56
Hoe oud ben je?? 16.
Nee, 18
Dat het zo goed was samen, zit vooral in je hoofd, want als je wat feitjes die je hier deelt onder elkaar zet, dan vormt zich toch echt een ander beeld:
- Jullie hadden al eerder een dipje gehad
- Hij vindt je nu al niet zo leuk meer
- Hij is vreemdgegaan
- Er is geen vertrouwen meer.
Geloof me, je gaat nog veel leukere jongens tegen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven