Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 augustus 2017 om 14:21
Zondagmiddag vermaak.Tribal_Lautje schreef: ↑20-08-2017 13:47Wat zijn er weer lekker veel topics over vreemdgaan vandaag
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 augustus 2017 om 14:28
Ik geef toe dat ik me verveel, maar heb eigenlijk geen puf om nu een persoon te vinden om mee vreemd te gaan.
Heb je nog een andere suggestie om me mee te vermaken?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 augustus 2017 om 15:00
BaggerOpruimdienstRescue!MaryCrawley schreef: ↑20-08-2017 14:36Gelijk een extra reden waarom het forum zo veel minder leuk is geworden. Omdat er een aantal figuren zijn die alleen maar bagger toevoegen en daar nooit eens wat aan wordt gedaan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 20 augustus 2017 om 15:13
Juist.MaryCrawley schreef: ↑20-08-2017 14:36Gelijk een extra reden waarom het forum zo veel minder leuk is geworden. Omdat er een aantal figuren zijn die alleen maar bagger toevoegen en daar nooit eens wat aan wordt gedaan.
Ik vind er ook geen reet meer aan btw.
zondag 20 augustus 2017 om 15:25
Vooral omdat het forum zo groot is geworden is de diversiteit enorm en is er voor elke vorm van bagger wel een medestander (of 2) te vinden.MaryCrawley schreef: ↑20-08-2017 14:36Gelijk een extra reden waarom het forum zo veel minder leuk is geworden. Omdat er een aantal figuren zijn die alleen maar bagger toevoegen en daar nooit eens wat aan wordt gedaan.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 20 augustus 2017 om 17:14
Tja hasse iedereen is hier gelijk alleen sommigen zijn meer gelijk dan anderen..HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 13:28Inderdaad. En nu blijft het stil. Ik word er eigenlijk steeds bozer om. Wat een min gedrag.
Ik zou de reacties wel eens willen zien als bijv. een forummer als Missie M of Pejeka dit zou schrijven of anderen waar iedereen altijd standaard overheen valt, wat ze ook schrijven.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 20 augustus 2017 om 17:50
Rosabella1 schreef: ↑20-08-2017 17:14Tja hasse iedereen is hier gelijk alleen sommigen zijn meer gelijk dan anderen..
zondag 20 augustus 2017 om 18:25
Het begint erop te lijken dat je je aangesproken voelt. Anders begrijp ik niet waarom je zo fel op dit onderwerp reageert.
zondag 20 augustus 2017 om 18:35
Ben ik met je eens.Lady_Voldemort schreef: ↑20-08-2017 18:30Dat kulargument lees ik hier ook steeds vaker: 'je reageert fel, dus ik heb gelijk'.
zondag 20 augustus 2017 om 18:39
Het vervelende van clichés is, dat ze kloppen.Lady_Voldemort schreef: ↑20-08-2017 18:30Dat kulargument lees ik hier ook steeds vaker: 'je reageert fel, dus ik heb gelijk'.
zondag 20 augustus 2017 om 19:03
Maar ingaan op de inhoud ho maar.Lady_Voldemort schreef: ↑20-08-2017 18:30Dat kulargument lees ik hier ook steeds vaker: 'je reageert fel, dus ik heb gelijk'.