Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 augustus 2017 om 11:11
Dus het is toch iemand onderuit halen die al op de grond ligt? Fijn dat jij dat nu even eens goed duidelijk maakt.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-08-2017 10:29Waarom denk jij dat wij allemaal op dit forum zitten om goed en helpend bezig te zijn ? Dan hadden we allemaal wel een , al dan niet betaalde , baan bij een crisisdiienst.
maandag 21 augustus 2017 om 11:14
Pardon???
Zijn wij hulpverleners hier?
En daarbij: ze ligt niet op de grond zegt ze zelf, depressie is klaar en er is niets meer aan het handje. Schrijft ze zelf, paar postings terug.
maandag 21 augustus 2017 om 11:16
Maar hoe kom je er toch bij dat ik niet goed in mijn vel zit?
Ik zit juist hartstikke goed in mij vel.
De depressie is voorbij en ik voel me sterk en ben over het algemeen erg gelukkig.
Is dat zo lastig om te geloven?
maandag 21 augustus 2017 om 11:23
Ja inderdaad, dat ga ik verder ook maar weer doen, er zit blijkbaar niks anders op.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-08-2017 11:01Als je goed in je vel zit, psychisch sterk bent, gewaardeerd en gesteund wordt in je echte leven, wat doen meningen van - in jouw ogen - boosaardige forummers er dan in vredesnaam toe ? Dan haal je toch je schouders op en denk je " gekkies " oid en dan ga je verder met je heerlijke leven vol vreugde en vrienden en familie en zo ?
Wat ik wel logisch vind is dat ik niet gewoon maar door iedereen over me heen laat lopen en dat ik er even wat van zeg.
Ik lig absoluut niet op de grond, maar ik ben en blijf een mens van vlees en bloed achter deze nick en avatar.
Iets wat soms wordt vergeten misschien.
En achter iemands rug om roddelen en van alles zeggen is soms net iets te gemakkelijk.
Het probleem is dat, wanneer ik er even wat van zeg, dat er dan wordt gezegd dat ik woorden verdraai, terwijl dat niet zo is.
Wat het ook lastiger heeft gemaakt: een excuus is niet aangeboden, nergens, integendeel.
maandag 21 augustus 2017 om 11:26
Dit.
En verder, Solo
OB, verrekte eerlijk van je, dat je toegeeft zulke schaamgedachtes te hebben (die iedereen wel een keer heeft).
Ik ben weer bij geloof ik
maandag 21 augustus 2017 om 11:31
Waar slaat dat nu weer op. Ze leest het hier en reageert hier. Laat haar lekker. En dat ze er 'even' over doorgaat omdat anderen er ook over doorgaan is ook nogal wiedus. Daar is napraat voor bedoeld. Beter dit dan dat gezeur over het forum/gekkies/actueel of stompzinnige youtube-muziekjes.
maandag 21 augustus 2017 om 11:34
Ja, dat hoopte ze, omdat ze bang is dat dit kindje het heel zwaar gaat krijgen.
Daarmee wenste ze niemand een miskraam toe, daarmee wenste ze iedereen een wat makkelijker leven.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 21 augustus 2017 om 11:38
Dan heb je dus ook kunnen lezen dat ik wekenlang in angst heb gezeten dat het alsnog mis ging.
En dat ik nog steeds dagelijks een beetje blijf vloeien waardoor ik onzeker blijf.
Dus de kans dat het een miskraam zou worden was de hele tijd best groot en daar heb ik best een beetje onder geleden ja.
Dus daarom dat ik, toen ik toevallig las dat iemand het had hier over mijn topic en een miskraam, dat ik toen reageerde.
maandag 21 augustus 2017 om 11:38
Excuses? Van OB? Die direct al aangaf dat ze zich schaamde voor haar gedachte?
Of excuses van mij? Waarvoor? Ik vind dat je nier getuigt van veel inzicht in de menselijke psyche, maar daar hoef ik volgens mij geen excuses voor te maken.
Of excuses van mij? Waarvoor? Ik vind dat je nier getuigt van veel inzicht in de menselijke psyche, maar daar hoef ik volgens mij geen excuses voor te maken.
Try something new today. For example: make a good decision.
maandag 21 augustus 2017 om 11:40
maandag 21 augustus 2017 om 11:42
shisha schreef: ↑21-08-2017 11:38Dan heb je dus ook kunnen lezen dat ik wekenlang in angst heb gezeten dat het alsnog mis ging.
En dat ik nog steeds dagelijks een beetje blijf vloeien waardoor ik onzeker blijf.
Dus de kans dat het een miskraam zou worden was de hele tijd best groot en daar heb ik best een beetje onder geleden ja.
Dus daarom dat ik, toen ik toevallig las dat iemand het had hier over mijn topic en een miskraam, dat ik toen reageerde.
En degene die dat zei komt hier al dagen niet meer en heeft ook gezegd dat ze er geen woord meer aan vuil gaat maken. in tegenstelling tot jij die maar doooooorgaat.
maandag 21 augustus 2017 om 11:44
O, daar doelde ik niet op, dat is erg naar inderdaad. Ik doelde meer op de vader van de baby.shisha schreef: ↑21-08-2017 11:38Dan heb je dus ook kunnen lezen dat ik wekenlang in angst heb gezeten dat het alsnog mis ging.
maandag 21 augustus 2017 om 11:51
Dat de vader van de baby niet de financiele verantwoordelijkheid kan nemen en een beetje zweverig is wil niet zeggen dat hij geen goed hart heeft of lief is voor zijn kinderen dat ik die verantwoordelijkheid niet zelf kan nemen, ik sta zelf gewoon met beide benen op de grond.
De spanningen die ik ruim een maand lang al heb nu van de angst voor een miskraam door al het bloedverlies, -dat is best traumatisch geweest, want in het begin verloor ik echt ontzettend veel bloed ineens...-werden even uitvergroot toen ik hier per ongeluk moest lezen dat iemand me een miskraam had toegewenst.
Als ik niet al die angst en spanningen had gehad door al dat bloedverlies dan had ik waarschijnlijk wel zoiets gedacht als: wat een gekkie dat ze zoiets denkt...blij dat ik niet zo ben, moet ze verder lekker zelf weten, ze zal zelf wel niet gelukkig zijn of niet weten wat ze zegt of zoiets...
Maar omdat ik er al weken bang voor was, voor een miskraam en twee weken rust moest nemen enzovoort, raakte het me een stuk harder.
En ik zou willen dat ik het niet per ongeluk had gelezen.