Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eens met Feow :lol:
feow schreef:
21-08-2017 13:31
Mooi geschreven BGB.
Ik verwacht alleen helemaal niets meer van de CM die negeren tot een forumvisie verheven heeft, vrees dat me moeten wachten tot die elders een baan krijgt (maar een beetje werkgever kijkt misschien toch even naar functioneren van een potentiële werknemer, zeker als dat online gewoon te volgen is dus ik vrees dat dat nog wel even zal duren.

Verder zou ik graag zien dat iedereen die daar zin in heeft mij (en anderen) al dan niet terecht voor rotte vis en/of trol uit zou mogen maken. Ik geloof dat het heel goed voor de sfeer zou zijn als je gewoon vrijuit kunt schrijven wat een ongelooflijke saaie en domme sukkel met voorspelbare fantasie ik en/of anderen zijn. Dat gemuts eromheen en dat gruwelijke 'gezellig forummen in een goede sfeer' is wat mij betreft niet erg bevordelijk voor het forumplezier. Laat het af en toe maar eens knallen, dan is het gezellige ook leuker en oprechter.
Heel erg eens met jou. Krijg een beetje een slappe lul van al dat er om heen draaien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 13:33
En wie ben jij en begrijp ik nu goed dat jij hier slachtoffer bent geworden van die vreselijke troelen hier die vinden dat iedereen wel eens iets slechts denkt?
Wat naar.
Als dat geen waarschuwinkje wordt .... :rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Man o man wat maken sommige mensen zichzelf graag veel te belangrijk.

Verder: eens met Solomio, eens met blijfgewoonbianca, eens met feow en eens met origenes.
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 13:29
Ik krijg toch sterk de indruk dat het niet om drukdrukdruk gaat, maar dat het onderwerp ze niet aanstaat.
Precies ja.
Feow, ondanks dat gezellig forummen in een goede sfeer mijn voorkeur heeft ben ik het wel met je eens.
-Puss-in-Bootz- schreef:
En wie ben jij en begrijp ik nu goed dat jij hier slachtoffer bent geworden van die vreselijke troelen hier die vinden dat iedereen wel eens iets slechts denkt?
Wat naar.
Je weet niets eens waar ze het over heeft.
NeNeLeakes schreef:
21-08-2017 13:45
Je weet niets eens waar ze het over heeft.

En dat weet jij want?

Ik heb geen zak te doen (vakantie) en lees al dagen mee met het oeverloze geleuter. Ik vind het gewoon zielig gezeur en als je op de man post moet je ook niet zeiken en gaan vingertje wijzen als er een waarschuwing volgt.
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 13:48
En dat weet jij want?

Ik heb geen zak te doen (vakantie) en lees al dagen mee met het oeverloze geleuter.
Volgens mij kan je zelf ook wel teruglezen toch?

Ach kom, nu moet je geen loze kreten uit gaan kramen. Je weer niet eens waar ze het over heeft en op wie ze reageerde. Beetje raar en vaag.
anoniem_351883 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 13:52
22.93% gewijzigd
Lees nog even. Ik had er nog iets bijgetypt.

Ik weet wél waar het over gaat maar ik jank niet mee. Dat is ook nog een optie hé.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Wat naar.
Nee, juist het omgekeerde.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Wat naar.
Waarom die eerste vraag?
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 13:48
En dat weet jij want?

Ik heb geen zak te doen (vakantie) en lees al dagen mee met het oeverloze geleuter. Ik vind het gewoon zielig gezeur en als je op de man post moet je ook niet zeiken en gaan vingertje wijzen als er een waarschuwing volgt.

Volgens mij heeft MC dat nou juist niet gedaan.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 13:53
Dat schreef je ook, ik vroeg me al af of ik nou verkeerd las
Ff je tenen (nagels) intrekken Puss
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 13:53

oooh dan sorry. Ik haalde jou door elkaar met die Hassedochter. Excuus.
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 13:56

Tuttebol :rofl:
_Marana_ schreef:
21-08-2017 13:54
Dat schreef je ook, ik vroeg me al af of ik nou verkeerd las

Nee ik dus. Ik lees avatars.. en daar ging het mis. De nick was anders.

Nogmaals..sorry
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 13:56
Kan gebeuren :)
Star² schreef:
21-08-2017 13:57
Tuttebol :rofl:

:cencored:
feow schreef:
Mooi geschreven BGB.
Ik verwacht alleen helemaal niets meer van de CM die negeren tot een forumvisie verheven heeft, vrees dat me moeten wachten tot die elders een baan krijgt (maar een beetje werkgever kijkt misschien toch even naar functioneren van een potentiële werknemer, zeker als dat online gewoon te volgen is dus ik vrees dat dat nog wel even zal duren.

Verder zou ik graag zien dat iedereen die daar zin in heeft mij (en anderen) al dan niet terecht voor rotte vis en/of trol uit zou mogen maken. Ik geloof dat het heel goed voor de sfeer zou zijn als je gewoon vrijuit kunt schrijven wat een ongelooflijke saaie en domme sukkel met voorspelbare fantasie ik en/of anderen zijn. Dat gemuts eromheen en dat gruwelijke 'gezellig forummen in een goede sfeer' is wat mij betreft niet erg bevordelijk voor het forumplezier. Laat het af en toe maar eens knallen, dan is het gezellige ook leuker en oprechter.
Zo mee eens.
Irl knap ik volledig af op mensen die altijd aardig doen. Af en toe eens oprecht ongenuanceerd, of overdreven kattig vind ik een voorwaarde voor gelijkwaardigheid en prettige omgang.
Ik hou van harde humor en vind dat er ook best af en toe hard gereageerd mag worden, want ook dat kan met respect.

Ik geloof dat ik meestal uitga van goede bedoelingen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
21-08-2017 14:17
Zo mee eens.
Irl knap ik volledig af op mensen die altijd aardig doen. Af en toe eens oprecht ongenuanceerd, of overdreven kattig vind ik een voorwaarde voor gelijkwaardigheid en prettige omgang.
Ik hou van harde humor en vind dat er ook best af en toe hard gereageerd mag worden, want ook dat kan met respect.

Ik geloof dat ik meestal uitga van goede bedoelingen.
Ook weer eensch.
feow schreef:

Grappig om te lezen tegelijkertijd met de roep om een antiracisme beleid voor een veilig forum voor iedereen.
:-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
21-08-2017 15:51
Grappig om te lezen tegelijkertijd met de roep om een antiracisme beleid voor een veilig forum voor iedereen.
:-)
Vind je? Ik vind dat eigenlijk heel logisch.

Racisme, antisemitisme, en overige hate speech moet je m.i. totaal niet gedogen. Dat is ook gewoon illegaal, heel makkelijk.

En het is ook van een totaal andere orde dan een-op-een fel discussieren zonder dat daarbij een mod de ene partij voor de ander hoeft te 'beschermen' voor de gezelligheid.

Dus: "Godskolere mens, wat ben je een kortzichtige trut".

Prima

"Negers zijn apen die eens terugmoeten naar de jungle".

Niet prima.

Het is zó makkelijk. En juist als die grenzen eens strak getrokken worden kan je daarbinnen gewoon de boel loslaten. Terwijl er nu soms om een grapje ineens bannen vallen terwijl een discriminerende opmerking blijft staan.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 16:00
Vind je? Ik vind dat eigenlijk heel logisch.

Racisme, antisemitisme, en overige hate speech moet je m.i. totaal niet gedogen. Dat is ook gewoon illegaal, heel makkelijk.

En het is ook van een totaal andere orde dan een-op-een fel discussieren zonder dat daarbij een mod de ene partij voor de ander hoeft te 'beschermen' voor de gezelligheid.

Dus: "Godskolere mens, wat ben je een kortzichtige trut".

Prima

"Negers zijn apen die eens terugmoeten naar de jungle".

Niet prima.

Het is zó makkelijk. En juist als die grenzen eens strak getrokken worden kan je daarbinnen gewoon de boel loslaten. Terwijl er nu soms om een grapje ineens bannen vallen terwijl een discriminerende opmerking blijft staan.
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven