Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik denk aan en duim voor je Flipje! Succes!!!
flipje2 schreef:
16-08-2017 15:58
Nee, groeit na de eisprong niet meer zoveel. Maar het groeit sowieso nog 1,5 dag door tot aan de injectie, dus dat zal wel voldoende zijn.

Fijn. Ik duim zo hard ik kan!
Spannend Flipje! Ik hoop zo voor je dat het deze keer goed gaat!
Spannend Flip!
Heel veel succes!
*prik*
:redrose:
Spannend Flip. Succes

Ik hoop met heel mijn hart dat alles nu goed gaat en dat je dan eindelijk een gezonde baby in je armen hebt over 9 maanden :heart:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Die heb je alvast gehad Flip!
Wat spannend weer! Wat zou het fijn zijn als het nu blijvend raak is :hug:
Duimend....
Oeh bijna alweer tijd voor de terugplaatsing, Flip veel succes!!!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Spannende week weer Flip.
Flipje succes met de laatste uurtjes wachten. Hopelijk morgen een mooi begin van een fijne zwangerschap. Het is al vaker gezegd, maar nog steeds erg gemeend; ik gun het je zo!

Fingers crossed dat het embryo goed ontdooit- daar begint alles mee.
Lieve Flipje heel veel succes met de komende spannende uren/ dag tot de terugplaatsing. Ik hoop van harte dat de embryo goed ontdooid en je morgen zwanger wordt van een kerngezond broertje of zusje van F en P.
Meiden, ik heb er maar weinig zin in...
Geen zin in de tp, geen zin in de test, geen zin in de eerste echo.

Ik zou gewoon meteen vooruit willen spoelen naar de NIPT!
flipje2 schreef:
22-08-2017 17:30
Meiden, ik heb er maar weinig zin in...
Geen zin in de tp, geen zin in de test, geen zin in de eerste echo.

Ik zou gewoon meteen vooruit willen spoelen naar de NIPT!
Flipje: Nog liever zou ik zien dat je meteen door kon spoelen naar de bevalling @( . Je hebt er qua zwangerschappen al bijna 9 maanden opzitten...Hoe ironisch :(

Snap dat je er geen zin in hebt, weer die onzekerheden, maar ik duim wel en hoop dat dit het 'em toch echt gaat worden. :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Volgens mij stomp je van zoveel gebeurtenissen aardig af ja :-|
:hug: voor vandaag.
:cheer2: voor morgen.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Kan het geloven ... Altijd maar opnieuw beginnen en nog altijd met lege handen. :(

Dikke :hug:, ik hoop dat het nu eindelijk goed blijft gaan!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Heel begrijpelijk Flipje, kon dat maar! :hug:
Flip ik snap je zo ontzettend goed... ik stuur je even een PBtje.
Oh Flip wat een dagen weer.. Sterkte met alles, ik hoop zo dat dit 'm gaat worden! Heel veel liefs :hug:
Lieve Flip! Ik sta weer startklaar voor een flink aantal weken duimen! Ik hoop zó dat het nu eindelijk jullie tijd is!!
Lieve Flipje wat wens ik je alle geluk van de wereld komende dagen en eigenlijk komende 8 maanden en daarna. Want ik hoop dat morgen het begin is van een kern gezonde baby :heart:
Heel veel succes vandaag flipje...denk aan je :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven