Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Flowerspowers schreef:
10-08-2017 15:59
Had ik ook altijd, sinds ik foundation met de beautyblender (zo'n ei sponsje) opbreng, geen velletjes meer!
Te koop bij Douglas geloof ik.

*aanvulling: ik gebruik het blauwe blik nivea als dagcreme, is wat vettig maar mijn foundation blijft er zonder velletjes prachtig opzitten. In laten trekken en dan de foundation met de beautyblender aanbrengen.
Blauwe Nivea en een beautyblender, ik ga op pad (of ook via Albert bestellen :-D )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de dure Lumea goedkoop op marktplaats kunnen kopen ,onder de 200 helemaal nieuw ,bij een winkel in cuijk,de opzetstukken zijn erg handig ,na twee keer gebruiken al kale plekken ,weinig werk ,maar de flitsen vind ik ook naar!!
Ik heb vandaag mijn 2de tube Vitis tandpasta gekocht. Niet enkel omwille van het (in mijn geval) lichte whitening effect maar ook omdat het gewoon een hele fijne en goede tandpasta is.

Misschien had ik een andere (en goedkopere) vitis variant moeten kopen aangezien het wit makend effect nou ook niet om van achterover te vallen is.
ella70 schreef:
12-08-2017 21:36
Ik heb de dure Lumea goedkoop op marktplaats kunnen kopen ,onder de 200 helemaal nieuw ,bij een winkel in cuijk,de opzetstukken zijn erg handig ,na twee keer gebruiken al kale plekken ,weinig werk ,maar de flitsen vind ik ook naar!!
Ik heb hetzelfde. Mijn huid wordt 'gescand' op intensiteit 5, maar 3 vind ik 'uit te houden' en dan heb ik het over oksel en bikinilijn (benen nog niet gedaan omdat er nog kans op zon is :rolling: ). Over hoeveel tijd heb jij het als je praat over 2 x? Met de voorgeschreven 2 weken ertussen? En benen of bikinilijn?
Sorry, off-topic maar houdt me bezig. En naar aanleiding van dit topic gekocht dus misschien toch .. :A: ?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Hoi meiden, heeft iemand zelf ervaring met de producten van dr. Jetske Ultee? Ik overweeg de hele lijn aan te schaffen. Recensies op haar site / blog zijn veelbelovend.
YetAnotherNick schreef:
10-08-2017 15:48
Vraagje: ik wil graag een foundation gebruiken.
Heb een vettige t-zone maar ook een vochtarme huid. Gebruik zo'n borstelding van Philips om mijn gezicht te reinigen (is mijn huid enorm van opgeknapt) maar nu mijn probleem: ik krijg altijd velletjes als ik foundation aanbreng. Ziet er zo stom uit. Heb verschillende soorten/merken gebruikt maar krijg t altijd. Vooral op wangen en voorhoofd.
Wat kan ik daar aan doen? Betere dagcreme of een bepaald type foundation? Of ligt t aan de manier van aanbrengen?
Zo'n borstelding werkt dus?
Je zegt enorm opgeknapt, maar hoe dan? Minder puistjes ofzo?
S0LEIL schreef:
19-08-2017 22:17
Zo'n borstelding werkt dus?
Je zegt enorm opgeknapt, maar hoe dan? Minder puistjes ofzo?
Ja, en de poriën zijn kleiner (vooral een duidelijk verschil op mijn neus)
Ziet er schoner uit!
Ok, ik ga het eens overwegen dan, ik twijfelde of het iets zou zijn.
YetAnotherNick schreef:
19-08-2017 22:39
Ja, en de poriën zijn kleiner (vooral een duidelijk verschil op mijn neus)
Ziet er schoner uit!
Wat voor borstel ding is dat dan?
Purol zag ik al voorbij komen, dat is te koop bij Kruidvat. Goedkoop, geen toevoegingen. Ik gebruik het voor droge lippen (ben je met één keer smeren klaar, beter dan dagen met een andere lippenbalsem in de weer).

Ik heb het potje crème, werkt ook goed voor geïrriteerde huid of psoriasis
T
anoniem_248437 wijzigde dit bericht op 27-03-2018 10:15
0.00% gewijzigd
Nee, op heel blond haar en een witte huid werkt het niet. Op donkerblonde haartjes wel.
Philips Lumea IPL ontharingsapparaat is nu 140 euro bij het Kruidvat. Met snoer, dus niet oplaadbaar.
Frietmetmayo schreef:
20-08-2017 08:02
Wat voor borstel ding is dat dan?
https://www.philips.nl/c-m-pe/huidverzorging

Er zijn alleen tig modellen en ik heb geen wat de verschillen zijn en welke wat doet.
Ik ben heel positief over de producten van the ordinary. Vooral hyaluronic acid is favoriet, ik heb altijd enorm droge lippen met vellen en wondjes. Sinds ik dit gebruik, gewoon wat druppels op mijn gezicht, zijn mijn lippen mooi! Echt voor het eerst in jaren. Natuurlijk is het ook fijn voor mijn gezicht, maar het effect zie je zo duidelijk op de lippen, niet normaal. Ik deed het niet bewust op de lippen, maar daar kwam het wel op. Nooit meer zonder :-)
Ik hou er idd twee weken tussen zoals voorgeschreven (lumea) zet m ook lager dan mag maar werkt dus echt,heb m nu 3 keer gebruikt en mijn benen zijn bijna haarvrij.
Ik heb zelf hele goede ervaringen met de volgende producten;
Revitalash: gebruik het ongeveer sinds november 2016 en merkte al vrij snel verschil
vooral tijdens het op doen van mascara (nu niet meer dagelijks en tube is wel aan vervanging toe).

Kiehl's Daily Reviving Concentrate: gebruik al mijn gezichtsverzorging van dit merk en mijn gezicht
voelt na gebruik van dit serum heerlijk gehydrateerd en het geeft een mooie glow onder make-up!

Alterna Kendi Dry Oil Mist: heb dit product nog maar sinds een paar weken maar so far so good..
ik zocht voor mijn vakantie een haarserum die ook dient als hittebescherming. mijn haar is nog nooit
zo mooi glimmend geweest en het is absoluut niet vet.

Ben zelf erg benieuwd naar de Philips Lumea... Maar zoek ook een fijne haarborstel!
Iemand ervaringen met The Wet Brush en/of vergelijkbare borstels?
Ik volg graag weer! :-]
Ik ben op aanraden van Cateautje vitamine E capsules gaan slikken (nu zo'n 2 maanden denk ik) en mijn huid is zoveel soepeler en bijna niet meer droog! Mijn armen voelen nu aan of ik er iets op heb gesmeerd, wat dus niet zo is. Gezicht ziet er gezonder uit en lijkt egaler. Alleen als ik mijn haar heb gewassen is de huid van mijn gezicht een beetje droog (gevoelige huid die niet goed op shampoo reageert), maar veel minder erg dan eerst. Ik blijf het zeker gebruiken! Ik heb de vitamine E van de Hema trouwens, 60 stuks voor 6 euro.

Vitis tandapasta is ook een blijvertje, net als de facewash met houtskool van Biore. Die laatste draagt ook erg bij aan een gezicht met minder onzuiverheden.

Enige waar ik echt nog wat voor moet vinden, zijn de puisten die ik 1 of 2 keer per maand krijg op mijn kin. Heel lelijk :-( Heeft waarschijnlijk met hormonen te maken, maar heb nog niks gevonden wat helpt.
Deppen met een natgemaakte, uitgeknepen wattepad met een klein beetje Molkosan van A Vogel.
Dat droogt puistjes heel snel uit en ze zijn zo weg.
Liliane13 schreef:
14-04-2017 01:01
quote:dulcis schreef op 24 maart 2017 @ 18:09:

Careprost ipv revitalash. Alleen lastig want er is ook nepcareprost in omloop.

Sinds Revitalash geen bimataprost meer erin heeft, vind ik de werking een stuk minder.

En veeeeel te duur!Kruidvat heeft sinds kort van het eigen merk een soortgelijk product uitgebracht met de naam Superlash en daarin zit notabene wel bimatoprost. 't Kost € 9,95 en is te vinden bij de nepwimpers/nepnagels. Geen idee of het werkt, ik heb het pas een paar dagen in gebruik.
Bij mij werkt het iig wel! Mijn wimpers zijn echt een heel stuk langer en meer geworden. Dus ik blijf het zeker gebruiken, en met die serum doe ik nu al zeker 2 maanden (als het niet langer is ondertussen)
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Hoi, heeft iemand hier toevallig ervaring met het gebruik van die potjes 'tandpasta' een soort zwart poeder die je tanden reinigt en wit zou maken. Even kijken hoe het ookal weer heet want kan jammer genoeg geen plaatjes posten :"-(

Charwhite, teeth whitening charcoal powder, carbon coco.

Ik wil het wel graag proberen maar voordat ik weer een enorme miskoop doe vraag ik liever eerst hier of iemand ervaring heeft of andere tips om tanden witter te maken.

Groetjes
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
DivaMommy94 schreef:
24-08-2017 13:25
Hoi, heeft iemand hier toevallig ervaring met het gebruik van die potjes 'tandpasta' een soort zwart poeder die je tanden reinigt en wit zou maken. Even kijken hoe het ookal weer heet want kan jammer genoeg geen plaatjes posten :"-(

Charwhite, teeth whitening charcoal powder, carbon coco.

Ik wil het wel graag proberen maar voordat ik weer een enorme miskoop doe vraag ik liever eerst hier of iemand ervaring heeft of andere tips om tanden witter te maken.

Groetjes
Ik heb wel eens zo'n mengseltje gemaakt van baking soda, tandpasta en waterstofperoxide (kun je gewoon bij drogist kopen). Ik had wel het idee dat het hielp, maar of het nou echt goed voor je tanden is... dit is iig het "recept":
Put a tiny bit of toothpaste into a small cup, mix in one teaspoon baking soda plus one teaspoon of hydrogen peroxide, and half a teaspoon water. Thoroughly mix then brush your teeth for two minutes. Remember to do it once a week until you have reached the results you want. Once your teeth are good and white, limit yourself to using the whitening treatment once every month or two.
Ik heb onlangs een dagcreme van Collistar gekocht om te proberen, de sorbet cream met alleen italiaanse producten ofzo: https://www.douglas.nl/Verzorging-Gezic ... ntryPoint=
Hij ruikt heel lekker naar aardbei, en trekt heel snel in. Fijn als basis onder make-up. Ook een nieuwe nachtcreme: Ziaja, op basis van geitenmelk (?!). Heel obscuur gekocht op bol.com, maar er waren wel goede reviews. En ik moet zeggen: het is een hele fijne, vette creme, erg voedend. En hij ruikt niet naar geitenmelk :-) Mijn huid ziet er echt heel goed uit, maar dat komt wellicht ook doordat ik heel pril zwanger ben... we gaan het merken!
Deze foundation van Catrice.

Dekt enorm goed en is toch licht om dragen.
Ik heb regelmatig rode vlekken en puistjes en met deze kan ik het goed bedekken zonder bijkomende camouflagesticks etc. en zonder dat ik het gevoel heb/het eruit ziet alsof ik een dikke laag op m'n gezicht gesmeerd heb.

(Ik gebruik hem met een (nep)beautyblender, geen idee hoe hij het doet als je 'm aanbrengt met een kwast.)

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven