Gewoon even afschrijven..
woensdag 23 augustus 2017 om 13:07
woensdag 23 augustus 2017 om 13:09
woensdag 23 augustus 2017 om 13:12
Heel attent en eerlijk dat hij je 'waarschuwt'. Lijkt me voor hem ook moeilijk, om er voor uit te komen, en de deksel ( steeds) op je neus te krijgen. Vermoed dat dit vaker is gebeurd, anders zou ie je niet zo expliciet waarschuwen...Maar als je gevoel nee zegt tegen dit, dan is het helaas Not meant to be..
woensdag 23 augustus 2017 om 13:14
Dan is het hoogst haalbare een vriendschap met deze man. Want hij is open en eerlijk over zijn seksuele leven maar ik denk niet dat het verstandig is om dat te gaan ontdekken en uitproberen alleen maar omdat jij zo verliefd bent. Zeker niet als je nu al weet dat het helemaal niets voor je is.
Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat hij zichzelf een sadist noemt, volgens mij noemt geen enkele BDSM-er zichzelf een sadist. Maar dat kan ik mis hebben en er zullen anderen hier zijn die dat wel weten.
Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat hij zichzelf een sadist noemt, volgens mij noemt geen enkele BDSM-er zichzelf een sadist. Maar dat kan ik mis hebben en er zullen anderen hier zijn die dat wel weten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:22
Dit. Maar minus vriendschap, dat zou ik jezelf niet aandoen. Maakt het alleen maar lastig. Er zijn maar twee smaken:Enn schreef: ↑23-08-2017 13:14Dan is het hoogst haalbare een vriendschap met deze man. Want hij is open en eerlijk over zijn seksuele leven maar ik denk niet dat het verstandig is om dat te gaan ontdekken en uitproberen alleen maar omdat jij zo verliefd bent. Zeker niet als je nu al weet dat het helemaal niets voor je is.
1 Je laat hem gaan.
2 Je continueert je relatie en lat hem elders sexen. Zou ik zelf niet kunnen.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:26
Ik kan mij hier wel in vinden. Mijn egoïstische verlangen willen een vriendschap met hem aangaan omdat ik hem niet kwijt wil, mijn hersenen zeggen dat ik mijzelf alleen maar kwel als ik dat doe en mijn rationeel denken zegt dat ik het gewoon moet afkappen.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:27
Niet elke SM relatie omvat BD.
Hij is eerlijk en duidelijk geweest. En voor een goede relatie is het wel zo handig dat het qua seksuele verlangens ook passend is. Hij weet waarschijnlijk uit ervaring al dat zijn palet van verlangens een breekpunt is bij vele potentiele partners, dus geeft hij dat vroeg aan voordat je hoteldebotel jezelf het ongeluk in stort.
Jij weet nu al dat dit niets voor jou is, dan weet je dus ook dat het op seksueel vlak nooit een match zal worden. Natuurlijk kan je het proberen, maar weet wel dat de kans heel groot is dat achteraf met een groot trauma achterblijft.
Hij is eerlijk en duidelijk geweest. En voor een goede relatie is het wel zo handig dat het qua seksuele verlangens ook passend is. Hij weet waarschijnlijk uit ervaring al dat zijn palet van verlangens een breekpunt is bij vele potentiele partners, dus geeft hij dat vroeg aan voordat je hoteldebotel jezelf het ongeluk in stort.
Jij weet nu al dat dit niets voor jou is, dan weet je dus ook dat het op seksueel vlak nooit een match zal worden. Natuurlijk kan je het proberen, maar weet wel dat de kans heel groot is dat achteraf met een groot trauma achterblijft.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:28
Nou, luister dan maar naar de ratio. Niet leuk maar net zo eerlijk als zijn openhartigheid.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:44
Ja, ik ben ook blij dat hij mij dit eerlijk verteld en er zo open over is. Hij is zich er inderdaad bewust van dat dit niet iets is wat iedereen even doet..Kersenpitje schreef: ↑23-08-2017 13:12Heel attent en eerlijk dat hij je 'waarschuwt'. Lijkt me voor hem ook moeilijk, om er voor uit te komen, en de deksel ( steeds) op je neus te krijgen. Vermoed dat dit vaker is gebeurd, anders zou ie je niet zo expliciet waarschuwen...Maar als je gevoel nee zegt tegen dit, dan is het helaas Not meant to be..![]()
woensdag 23 augustus 2017 om 13:45
"dat hij geen grapjes maakt"....heb je hierover doorgevraagd? Wat houdt het (voor hem) precies in?
Slaat hij graag vrouwen in elkaar met een zweep/stok/whatever?
Ziet hij pijn als iets geils, wil hij het ook ontvangen?
Heb jij er een beeld bij, met wat hij bedoelde met zijn opmerking over sadist zijn?
Ik zou eerst zo'n persoon echt volledig uithoren voor ik een oordeel zou vellen.
Wat voor de 1 sadistisch is, is voor de ander voorspel.
Heb jij er een beeld bij, met wat hij bedoelde met zijn opmerking over sadist zijn?
Ik zou eerst zo'n persoon echt volledig uithoren voor ik een oordeel zou vellen.
woensdag 23 augustus 2017 om 13:52
Allereerst, ik vind het netjes van hem, hij maakt duidelijk wat hij wil
Ten tweede, dat is heel rottig voor jou, want wat hij wil, wil jij niet.
Op basis van wat je zegt lijkt dit een gevalletje te zijn van alleen maar verliezers, niemand krijgt wat hij/zij wil, maar wel eerlijke verliezers zonder gedoe, gelieg en gemanipuleer.
Er is volgens mij simpelweg niet wat je kunt doen, jij kunt zijn behoeften niet veranderen, en jij kunt niet opeens iets willen wat je echt niet wil.
Op termijn is vriendschap misschien wel mogelijk, zeker omdat alles nu toch heel eerlijk en open verloopt
Op basis van wat je zegt lijkt dit een gevalletje te zijn van alleen maar verliezers, niemand krijgt wat hij/zij wil, maar wel eerlijke verliezers zonder gedoe, gelieg en gemanipuleer.
Er is volgens mij simpelweg niet wat je kunt doen, jij kunt zijn behoeften niet veranderen, en jij kunt niet opeens iets willen wat je echt niet wil.
Op termijn is vriendschap misschien wel mogelijk, zeker omdat alles nu toch heel eerlijk en open verloopt
woensdag 23 augustus 2017 om 13:58
Met dat geen grapjes maken bedoelde hij dat hij het echt serieus meent dat hij sadist is. Voor hem houdt dit in dat hij de vrouw helemaal lichamelijk kapot wilt maken.s-a-r-kast schreef: ↑23-08-2017 13:45"dat hij geen grapjes maakt"....heb je hierover doorgevraagd? Wat houdt het (voor hem) precies in?
woensdag 23 augustus 2017 om 14:06
Dit! Hij is eerlijk en open in wat hij wil en hoe hij is, en hij geeft jou, zonder dwang, de keus of je daarin mee wilt gaan of niet. Jij vindt hem heel aardig, voelt je prettig bij hem, maar dit is niet iets wat voor jou weggelegd is als ik het zo lees.florence13 schreef: ↑23-08-2017 13:52Allereerst, ik vind het netjes van hem, hij maakt duidelijk wat hij wil
Dat is heel erg jammer, maar je kunt de (seksuele) relatie dan maar beter stoppen in een vroeg stadium.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
woensdag 23 augustus 2017 om 14:06
Ja, een echte lot uit de loterij.
woensdag 23 augustus 2017 om 14:08
Nou, hij is er wel eerlijk over, en hoewel ik en velen met mij zich er niks bij voor kunnen stellen dat je het als vrouw lekker vindt om gemarteld te worden zijn er toch écht vrouwen die daar wel van houden. Dat hij het nu aangeeft is alleen maar eerlijk.
Ik zou er ook nooit een relatie mee beginnen, maar TO kan er maar beter nu achter komen, toch?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
woensdag 23 augustus 2017 om 14:15
Heeft hij dat echt zo letterlijk gezegd of heb jij dat er van gemaakt? Want er is een groot verschil tussen (bd)sm en misogynie. In dat wereldje worden afspraken en grenzen besproken en het is wel met het idee van wederzijds respect voor elkaars grenzen en integriteit. Iemand "kapot" willen maken en het ook dusdanig verwoorden is geen onderdeel hiervan en dit doet bij mij allerlei alarmbellen afgaan waardoor ik zeg "wegwezen" als hij dat wel zo uitspreekt.
woensdag 23 augustus 2017 om 14:20
vind dit inderdaad wel een goede vraag, want het feit dat hij er duidelijk en open over is, en blijkbaar wil dat TO weet waar ze aan begint en daar ook akkoord mee moet zijn zorgt ervoor dat ik denk dat hij haar eigenlijk wel respecteert.fru1t3lla schreef: ↑23-08-2017 14:15Heeft hij dat echt zo letterlijk gezegd of heb jij dat er van gemaakt? Want er is een groot verschil tussen (bd)sm en misogynie. In dat wereldje worden afspraken en grenzen besproken en het is wel met het idee van wederzijds respect voor elkaars grenzen en integriteit. Iemand "kapot" willen maken en het ook dusdanig verwoorden is geen onderdeel hiervan en dit doet bij mij allerlei alarmbellen afgaan waardoor ik zeg "wegwezen" als hij dat wel zo uitspreekt.
TO: misschien moet je hem vragen wat hij dan precies bedoelt (tenzij je dat al weet natuurlijk)