Hoort dit?
donderdag 24 augustus 2017 om 11:44
Mijn vriend (sinds een half jaar)
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?
donderdag 24 augustus 2017 om 12:54
Het is geen kindvrije man. Als je een man zonder kinderen wilt moet je geen relatie aangaan met deze man. To haar eigen probleem dus ze kan beter de relatie verbreken.redbulletje schreef: ↑24-08-2017 11:52Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
donderdag 24 augustus 2017 om 12:56
Of het zo hoort of niet maakt niets uit. Hij heeft er voor gekozen om het zo te doen en dat siert hem. Dat jij daar niet mee kunt leven dat mag, dan moet je de relatie verbreken. Dat je bent aangetast in je vrouwelijke eer en je vernederd voelt dat is drama van de bovenste plank en slaat werkelijk helemaal nergens op. Laat hem gaan, hij verdient beter.
donderdag 24 augustus 2017 om 13:17
Ik vind met name je manier van reageren erg hysterisch over met je vrouwelijke eer etc. Misschien kan je bedenken wat je echte probleem is?
Ik vind het heel lief van je vriend dat hij zoveel om die kinderen is gaan geven dat hij ze wil blijven zien. Het zou er van mij wel afhangen hoe die omgangsregeling er precies uitziet en hoe hij denkt dit in de toekomst te gaan doen. Wil hij ze regelmatig zien, ze laten logeren, dagjes weg gaan, bij sportwedstrijden zijn, naar verjaardagen gaan etc. dat zou voor mij meer dan prima zijn. Een ander verhaal zou zijn als het "echt" een omgangsregeling is in de zin van de helft van de schoolvakanties opvangen, financiële verplichtingen, Kerst daar vieren etc. Ik noem nu maar even wat dingen. Maar dan zou het mij teveel in de weg zitten met mijn wensen, want dan kan je niet buiten de schoolvakanties om op vakantie, ben je weinig flexibel in weekenden etc. en hoe gaat dat dan later als er samen nog een kinderwens is etc.
Maar dan zou ik er om die reden vanaf zien niet vanwege wat familie en vrienden er van denken.
Ik vind het heel lief van je vriend dat hij zoveel om die kinderen is gaan geven dat hij ze wil blijven zien. Het zou er van mij wel afhangen hoe die omgangsregeling er precies uitziet en hoe hij denkt dit in de toekomst te gaan doen. Wil hij ze regelmatig zien, ze laten logeren, dagjes weg gaan, bij sportwedstrijden zijn, naar verjaardagen gaan etc. dat zou voor mij meer dan prima zijn. Een ander verhaal zou zijn als het "echt" een omgangsregeling is in de zin van de helft van de schoolvakanties opvangen, financiële verplichtingen, Kerst daar vieren etc. Ik noem nu maar even wat dingen. Maar dan zou het mij teveel in de weg zitten met mijn wensen, want dan kan je niet buiten de schoolvakanties om op vakantie, ben je weinig flexibel in weekenden etc. en hoe gaat dat dan later als er samen nog een kinderwens is etc.
Maar dan zou ik er om die reden vanaf zien niet vanwege wat familie en vrienden er van denken.
donderdag 24 augustus 2017 om 13:19
donderdag 24 augustus 2017 om 13:26
bestaat ook niet hoor, vrouwen zijn een andere diersoort, eerloos vooral
donderdag 24 augustus 2017 om 13:32
Nee hoor, een kindvrije past gewoon niet bij deze man! (als ze al kindvrij is)redbulletje schreef: ↑24-08-2017 13:24Vrouwelijke eer slaat nergens op. Hij past gewoon niet bij 'n kindvrije.
donderdag 24 augustus 2017 om 13:44
donderdag 24 augustus 2017 om 13:50
En vooral ook hoe zorg voor (andermans) kinderen je in je eer aantast en je bovendien vernedert tegenover vrienden en familie.
Is de vader van de kinderen ook in beeld, TO?
En vind je het zelf ook niet een goede eigenschap, dat hij zo goed voor die kinderen wil zorgen? Dat hij ze niet zomaar in de steek laat?
Later is nu
donderdag 24 augustus 2017 om 14:31
Google zei dat het ongeveer gelijk staat aan seksuele eer.
Mannelijke eer zou veel complexer zijn. Is dan ook de eerste keer dat iets mannelijks complexer is.
Kortom, lekker ouderwets.
To zou dus vernederd en in haar vrouwelijke eer zijn aangetast als hij zijn ex nog neukt.
donderdag 24 augustus 2017 om 15:31