Hoort dit?

24-08-2017 11:44 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend (sinds een half jaar)
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij,
Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!
Ik vraag me af hoe andere vrouwen hier tegen aan kijken?

Normaal?

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (78%)
Nee (22%)
Je bent niet echt serieus toch hoop ik?
"Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!"
zoek hulp! je bent een enorme aansteller
Waarom voel je je in hemelvredesnaam aangetast in je "vrouwelijke eer" (wat dat dan ook moge zijn?)
Waarom voel jij je in vredesnaam in je 'vrouwelijke eer' aangetast? Wat voor onzin is dat nou weer? Je hebt toch helemaal niks met zijn keuze hieromtrent te maken?
Waarom voel jij je vernederd en in je vrouwelijke eer aangetast?
En wat hebben jouw familie en vrienden daar dan mee te maken?
Je poll is onduidelijk.

Is het normaal dat jij je zo voelt: nee.
Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
Goodness, jij bent een rare.
Dat je moeilijk en egoïstisch doet. Vernederd nog wel? Waarom/waardoor?! Lijkt mij juist een hele betrokken man. Ik heb nu sinds een half jaar een vriend. Als ik zie hoe hij nu al met mijn kinderen om gaat, dan kan ik mij goed voorstellen dat hij, waar ik niet vanuit ga, ooit omgang zou willen hebben of ze in ieder geval nog af en toe wil zien. Is de biologische vader nog in het spel?
Dat je je in vrouwelijke eer voelt aangetast lijkt me inderdaad niet zo te horen. Duidelijk een defect:) Natuurlijk mag je je er niet prettig bij voelig, maar zijn relatie met die kinderen heeft uiteindelijk toch helemaal niets met jou of je vrouwelijke eer te maken?
Blijkbaar heeft hij een band opgebouwd met die kinderen in 3 jaar tijd.
Voor die kinderen is het juist erg fijn.

Hoezo voel jij je aangetast in je vrouwelijkheid?
Hij gaat toch niet vreemd of zoiets?

Je zou ook trots op hem kunnen zijn, omdat hij blijkbaar iemand is die mensen en vooral kinderen niet ziet als wegwerpmateriaal.
En omdat hij in staat is om serieuze verbintenissen aan te gaan.

Wat maakt het eigenlijk uit of het normaal is of niet...en wat is normaal?
Ik vind het in elk geval wel erg liefdevol van hem.
s-a-r-kast schreef:
24-08-2017 11:47
Je poll is onduidelijk.

Is het normaal dat hij kinderen graag wil zien die voor hem als eigen voelen? JA! En eervol!
+1. Wat een aanstellerij zeg....heb je een goede man die naar eer en weten handelt, en emotioneel daar toe in staat is,
wordt je in je eer aangetast :nut:
Hoezo? Heeft hij aangegeven dat hij geen kinderen met jou wilt?? Echt...de problemen die mensen maken...
Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
Je vriend houdt van die kinderen, eigen of niet, dat maakt niks uit. En jij voelt je vernederd? Doe eens normaal.
Vernederd nog wel. In welk opzicht dan?
Wat een geweldige kerel!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Jij staat daar gewoon buiten. Béétje drama, vind je niet?
:rofl:
redbulletje schreef:
24-08-2017 11:52
Ik zou er niet van gediend zijn. Heb je 'n kindvrije man, gaat ie nog 'n verplichting met notabene andermans kinderen aan! Waar blijft zijn tijd voor jou in de weekends dan? En wil hij die kinderen ook laten logeren mocht je ooit gaan samenwonen? Dat zou voor mij 'n no-go zijn.
Helemaal mee eens.
lilalinda schreef:
24-08-2017 11:45
"Ik voel me in mijn vrouwelijke eer aangetast, vernederd naar mijn familie en vrienden!"
zoek hulp! je bent een enorme aansteller

Niks aan toe te voegen.

Oh wacht, toch wel: KOEKOEK!
Het wordt steeds gekker hier .
Beter als je weer met je medicatie start.
s-a-r-kast schreef:
24-08-2017 11:47
Je poll is onduidelijk.

Dit.

Je bent gek.
Life is short. Eat dessert first.
Maar...kom je daar nu pas na een half jaar achter dan?

Heeft hij een half jaar lang voor je verzwegen dat hij kinderen heeft die niet van hemzelf zijn, maar die hij wel als zodanig ziet?

Of hebben enkele familieleden je laatst een beetje boel gek zitten maken over dat het niet normaal is of zoiets?
Nova1981 schreef:
24-08-2017 11:44
Mijn vriend (sinds een half jaar)
Heeft een omgangs regeling gecreeerd met twee kinderen van zijn ex waarmee hij drie jaar samen was. Het zijn niet zijn eigen kinderen, maar volgens eigen zeggen voelt dat wel zo.
Ik persoonlijk voel mij er niet fijn bij
Dan heb jij niets bij hem te zoeken.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven