Vreemdgaan
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:10
Hallo.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:12
Vooral jezelf niet laten gek maken! Jij hebt zelf de touwtjes in handen, als hij jullie relatie wilt redden dan moet hij diep gaan graven. Jouw de antwoorden geven die je wilt en zijn best gaan doen. En jij moet op je strepen staan, als jij vragen hebt, als jij wilt praten vooral doen en niet je mond laten snoeren. Belangrijkste is dat jullie samen blijven communiceren, maar vooral nu een open en eerlijke communicatie is. Anders gaat dit sowieso niet werken. Maar wat wil jezelf? Wil je hem nog een kans geven?
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:29
Astraatjesport schreef: ↑25-08-2017 13:10Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Waarom pik je dit allemaal?
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:38
Vreemdgaan is al erg genoeg, maar dat jij er vervolgens geen vragen over mag stellen, of erover mag praten, hoe kun je dit dan ooit verwerken?
Heb ook te maken gehad met bedrog, maar gelukkig konden wij er wel over praten, en ik mocht zoveel boos/verdrietig zijn als ik nodig had, zo vaak vragen stellen als ik wilde, en hij besefte hoe moeilijk ik het ermee had, dus heeft zijn stinkende best gedaan om het goed te maken..anders was ik knettergek geworden denk ik.
Jij mag ook aan je eigen gemoedsrust denken he? als hij met jou verder wil, kan hij op z'n minst zijn best doen om jou te troosten, en je te helpen om van dat rotgevoel af te komen, hij heeft het ook zelf veroorzaakt.
Ongedaan maken gaat niet, maar onder het tapijt schuiven werkt averechts.
Heb ook te maken gehad met bedrog, maar gelukkig konden wij er wel over praten, en ik mocht zoveel boos/verdrietig zijn als ik nodig had, zo vaak vragen stellen als ik wilde, en hij besefte hoe moeilijk ik het ermee had, dus heeft zijn stinkende best gedaan om het goed te maken..anders was ik knettergek geworden denk ik.
Jij mag ook aan je eigen gemoedsrust denken he? als hij met jou verder wil, kan hij op z'n minst zijn best doen om jou te troosten, en je te helpen om van dat rotgevoel af te komen, hij heeft het ook zelf veroorzaakt.
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:44
Goeie post.iemand00 schreef: ↑25-08-2017 13:38Vreemdgaan is al erg genoeg, maar dat jij er vervolgens geen vragen over mag stellen, of erover mag praten, hoe kun je dit dan ooit verwerken?
TO haar wereld is ingestort en de viva dames doen er gratis en voor niks een schepje bovenop. Of jullie hebben nooit echt liefdesverdriet meegemaakt of jullie hebben het inlevingsvermogen van een stoeptegel.
Als je gevoel uitschakelen zo makkelijk was werd er nooit meer een topic geopend.
Sterkte TO.