Welke selfie stick?

25-08-2017 20:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanraders? Met zelfontspanner erop.. zie door de bomen het bos niet meer..
vivapimpelmees schreef:
25-08-2017 22:34
Exact. Zoals Ilskes mensen die topics openen en nooooooooit behulpzaam zijn voor anderen.

Vooral dat. :idee:
Ik vind selfiesticks opzich niet erg maar het hangt er vanaf hoe men het gebruikt. Niks is irritanter dan dat je ergens een mooie foto wilt maken en iemand steekt zo'n stick recht voor je neus. Of dan wil je ergens langs maar dan hup weer zo'n selfie stick voor je neus.
Maar het kan altijd nog erger. Mensen die op vakantie alleen maar foto's maken met een grote ipad en dat ding dan voor je neus, zonder te kijken, de lucht in houden en dan niet snel een foto foto maken maar tig. Best wat foto's van mijn ouders zijn hierdoor mislukt. Het was zelfs zo erg dat de reisleider op een gegeven moment zei of persoon de ipad even weg wilde doen.

Dat doet mij denken aan het feit dat ik ook nog een soort stick zoek maar dan gaan selfie stick die je kan uitschuiven ofzo.
Ik wil mijn verre reis een beetje vlogggen zodat ik later bij thuis komst naast foto's ook een leuke film heb die ik wellicht aan vrienden en familie kan laten zien. Maar nu zoek ik iets waarmee ik mijn camera wat makkelijker vast kan houden en recht kan houden. Een soort van handvat wat lekker in de hand ligt, stevig is en waar je je camera dus op kan draaien. Kwam er een keer een tegen op aliexpress maar helaas vergeten om in mijn winkelmandje te doen en nu kan ik het niet meer vinden.
closednote schreef:
25-08-2017 22:43
Maar het kan altijd nog erger. Mensen die op vakantie alleen maar foto's maken met een grote ipad en dat ding dan voor je neus, zonder te kijken, de lucht in houden en dan niet snel een foto foto maken maar tig. Best wat foto's van mijn ouders zijn hierdoor mislukt. Het was zelfs zo erg dat de reisleider op een gegeven moment zei of persoon de ipad even weg wilde doen.
Daar begrijp ik ook helemaal niks van.
vivapimpelmees schreef:
25-08-2017 22:34
Exact. Zoals Ilskes mensen die topics openen en nooooooooit behulpzaam zijn voor anderen.
Ik vroeg me al af welk keuteltje ze nu weer gelegd had.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou me serieus rotschamen als ik met zo'n ding zou lopen.
Gewoon - niet - doen!!!
closednote schreef:
25-08-2017 22:43
Dat doet mij denken aan het feit dat ik ook nog een soort stick zoek maar dan gaan selfie stick die je kan uitschuiven ofzo.
Ik wil mijn verre reis een beetje vlogggen zodat ik later bij thuis komst naast foto's ook een leuke film heb die ik wellicht aan vrienden en familie kan laten zien. Maar nu zoek ik iets waarmee ik mijn camera wat makkelijker vast kan houden en recht kan houden. Een soort van handvat wat lekker in de hand ligt, stevig is en waar je je camera dus op kan draaien. Kwam er een keer een tegen op aliexpress maar helaas vergeten om in mijn winkelmandje te doen en nu kan ik het niet meer vinden.
https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... and+holder
If accidentally read, induce vomiting.
Thanks ladies! Ik ga naar de action :-)
Viva Forum, Ilske's persoonlijke zoekmachine.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ilske79 schreef:
26-08-2017 07:52
Thanks ladies! Ik ga naar de action :-)
Bijzonder dat die van de Action 1 keer wordt genoemd in dit topic met de opmerking dat ie wel aardig is, maar dat het knopje steeds los gaat waardoor je je telefoon lastig kan instellen en dat jij dan de conclusie trekt dat je er een bij de Action moet gaan halen terwijl je een "aanrader" zoekt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven