Welke selfie stick?
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:01
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:12
Ach, ik heb er zelf ook een. Gebruik hem twee keer per jaar op een bijzondere plek op vakantie. (Meestal ook nog in de natuur op een rustige plek.)
Als je dan gewoon even om je heen kijkt en rekening houdt met anderen is er niks aan de hand.
Wat ik alleen maar wil zeggen is, niet bij elk wissewasje gebruiken, en wanneer je m wel wenst te gebruiken even opletten. Dan komt het wel goed.
Als je dan gewoon even om je heen kijkt en rekening houdt met anderen is er niks aan de hand.
Wat ik alleen maar wil zeggen is, niet bij elk wissewasje gebruiken, en wanneer je m wel wenst te gebruiken even opletten. Dan komt het wel goed.
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:13
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:18
Neee. Dat doet niemand. Toch?Oddish schreef: ↑25-08-2017 21:13Meh, als je hem alléén gebruikt om een groepsfoto te maken, en daarna heul snel dat ding weer opbergt in je tas. Er niet mee gaat lopen en al helemaal niet mee gaat bellen met dat ding er aan vast snap ik het wel.
Hekel aan mensen die achter hun selfiestick aan lopen stiekem.
Dat doen mensen niet. Toch? TOCH???
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:22
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:23
Wat is er dan precies wat mensen hieraan irriteert?
Gewoon uitschuiven, instellen, kiekje maken, inschuiven, opbergen in je tas en doorgaan -> dat valt mee toch voor de medemens?
En eentje nemen met een knopje er op inderdaad, dat knopje kun je makkelijk met je duim bedienen terwijl je de stick vasthoudt; heel makkelijk. En ik zou beginnen met een goedkope van Xenos of zo. Die zijn best goed en kun je kijken of je het echt leuk vindt.
En als zo'n geirriteerde medemens het ding van je afpakt en hem in de plomp smijt, waren het de kosten ook weer niet
Gewoon uitschuiven, instellen, kiekje maken, inschuiven, opbergen in je tas en doorgaan -> dat valt mee toch voor de medemens?
En eentje nemen met een knopje er op inderdaad, dat knopje kun je makkelijk met je duim bedienen terwijl je de stick vasthoudt; heel makkelijk. En ik zou beginnen met een goedkope van Xenos of zo. Die zijn best goed en kun je kijken of je het echt leuk vindt.
En als zo'n geirriteerde medemens het ding van je afpakt en hem in de plomp smijt, waren het de kosten ook weer niet
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:33
Ik had onlangs het genoegen in twee Europese hoofdsteden te mogen flaneren. Een mooi plaatje in mijn hoofd, maar in werkelijkheid moest ik selfiestickschlemielslalommen. Dat heeft mijn tolerantie enigszins beïnvloed. Mocht je er een kopen, wees dan lief voor je medemens en gebruik hem niet als lans.
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:49
Yep. Ik werk met uitzicht op een plek waar veel toeristen komen. Hoeveel Chinezen en Japanners ik al tegen palen aan heb zien lopen! De van-de-fiets-donder-ongelukken door dat ding zijn ook een wekelijks verschijnsel.QueenArachnia schreef: ↑25-08-2017 21:18Neee. Dat doet niemand. Toch?
Dat doen mensen niet. Toch? TOCH???![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:53
Klopt, soms lopen mensen ook zo ineens de straat op omdat ze met zo'n selfiestick lopen. Echt heel irritant
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:13
Grappig, al die dingen zie ik hier nou nooit!
Wij hebben er ook een. Op vakantie vind ik het leuk om ook af en toe eens op een foto te staan. En verder gebruiken we hem vaak 'voor de grap'. Op het strand idiote foto's maken met de kinderen of zo.
Als een selfistick al als een irritatiepuntje gezien wordt... dan is dat maar zo.
Ik heb geen honden die op de stoep poepen, geen kat die in je zandbak kakt, ik fiets niet dronken tegen je auto aan, parkeer netjes in 1 parkeervak, dring niet voor in de rij, rook niet, fiets niet met een tetterende telefoon, draai 's avonds geen veel te harde muziek, trek je niet ordinair krijsend over de toonbank, gooi mijn lege milkshakebeker van de mac niet uit mijn autoraampje. Als die selfistick je we irriteer: prima! Maar ik doe het toch!
Wij hebben er ook een. Op vakantie vind ik het leuk om ook af en toe eens op een foto te staan. En verder gebruiken we hem vaak 'voor de grap'. Op het strand idiote foto's maken met de kinderen of zo.
Als een selfistick al als een irritatiepuntje gezien wordt... dan is dat maar zo.
Ik heb geen honden die op de stoep poepen, geen kat die in je zandbak kakt, ik fiets niet dronken tegen je auto aan, parkeer netjes in 1 parkeervak, dring niet voor in de rij, rook niet, fiets niet met een tetterende telefoon, draai 's avonds geen veel te harde muziek, trek je niet ordinair krijsend over de toonbank, gooi mijn lege milkshakebeker van de mac niet uit mijn autoraampje. Als die selfistick je we irriteer: prima! Maar ik doe het toch!
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:16
Oh, en nu vergeet ik het antwoord: wij zijn aan de derde toe. Een van een straatverkoper in Barcelona, een van Intertoys en een van de action.
Het fijnste vind ik die waar je het draadje in je telefoon steekt en de foto maakt met het knopje op de steel. Dus niet met Bluetooth of zo.
En volgens mijn dochter doet die van de action het wel goed, maar gaat het draaiknopje steeds los, waardoor je je telefoon niet makkelijk in de goede positie kunt zetten.
Het fijnste vind ik die waar je het draadje in je telefoon steekt en de foto maakt met het knopje op de steel. Dus niet met Bluetooth of zo.
En volgens mijn dochter doet die van de action het wel goed, maar gaat het draaiknopje steeds los, waardoor je je telefoon niet makkelijk in de goede positie kunt zetten.
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:40
vivapimpelmees schreef: ↑25-08-2017 22:34Exact. Zoals Ilskes mensen die topics openen en nooooooooit behulpzaam zijn voor anderen.