Werk & Studie alle pijlers

Tas gezocht!

26-08-2017 23:11 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuke en praktische werktas.
Eisen: groot genoeg voor een kleine laptop, een aantal boeken, een flinke stapel papier en telefoon, portemonnee, etc. Ik heb geen enkel bezwaar tegen enige hipheid, maar de tas moet ook volwassen ogen. Ik wil geen rits, trekkoord of iets dergelijks, wel een aantal vakken (minimaal twee grote). Vorm: vierkant of rechthoekig-grotere breedte dan diepte.
Ik had mijn zinnen gezet op een leren rugzak. Ik vind een satchell erg mooi, maar die kan ik niet naar mijn zin vinden in een Nederlandse (web)winkel.
Het Googletalent van mij en een vriendin heeft alleen vierkante ogen opgeleverd. De grote tassenzaak in de buurt had alleen iets wat in de buurt komt, maar dieper dan breed is.

Conclusie Nu ga ik waarschijnlijk voor een boekentas XL van oldschoolbag.nl. Maar... Ik kan niet kiezen tussen marineblauw, babyblauw en Iers groen. (Graag iets kiezen in de poll)
Of is er toch nog iets anders te vinden?

Welke tas?

Totaal aantal stemmen: 11

Oldschoolbag marineblauw (18%)
Oldschoolbag babyblauw (9%)
Oldschoolbag Iers groen (27%)
Of een andere tas, namelijk... (45%)
rugzak Herschel...erg mooie modellen (vind ik)
Haglöfs corker. In vele kleuren verkrijgbaar en heel praktisch.
Afbeelding
Koop een paar voetbalschoenen en je krijgt gratis een Nike rugzak t.w.v. €24,95. SHOP NU!
Bruise schreef:
27-08-2017 00:32
Koop een paar voetbalschoenen en je krijgt gratis een Nike rugzak t.w.v. €24,95. SHOP NU!
:-|
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
De vintage tas is gaaaaaaf! :flirting:
jo_hanna schreef:
26-08-2017 23:33
rugzak Herschel...erg mooie modellen (vind ik)
Daar heb ik naar gekeken. Ik vind ze mooi, maar dan zie ik er te veel als leerling uit, vind ik.
[quote=FiIee post_id=27474615 time=1503783421 user_id=348213]
Haglöfs corker. In vele kleuren verkrijgbaar en heel praktisch.
Elle1976 schreef:
27-08-2017 01:41
De vintage tas is gaaaaaaf! :flirting:
Dankjewel. Dat vind ik natuurlijk ook. Ik ben er inmiddels uit. Het wordt een Oldschoolbag. Ik twijfel alleen nog een klein beetje over de kleur...
Het bewijs is geleverd: Ik ben nu echt een fossiel.

Mijn oude schooltas te koop bij GrannyWasGroovy.

Afbeelding
Pientjexxxx schreef:
27-08-2017 16:28

Afbeelding
Oh, zo'n tas heb ik ook gehad (volgens mijn moeder beter voor mijn schoolboeken dan een rugzak). Vreselijk en onhandig ding vond ik het. Ik was blij toen ik eindelijk een rugzak mocht. Veel praktischer op de fiets, meer flexibel en door de gelijkmatige gewichtsverdeling beter voor mijn schouders/rug.

Wait what?! Ik realiseer me nu dat het dus al weer 20 jaar geleden is dat ik een brugklasser was 8-.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
[quote=Pientjexxxx post_id=27476911 time=1503844112 user_id=211360]

Nou ja. Dat quoten gaat lekker!
Pientje en Plumplum, ik moet heel hard lachen van jullie reacties!
Mevrouw84 schreef:
27-08-2017 16:23
Dankjewel. Dat vind ik natuurlijk ook. Ik ben er inmiddels uit. Het wordt een Oldschoolbag. Ik twijfel alleen nog een klein beetje over de kleur...
Persoonlijk vind ik de Ivy mooier. Heeft dezelfde afmetingen.
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
27-08-2017 18:12
Persoonlijk vind ik de Ivy mooier. Heeft dezelfde afmetingen.
Afbeelding
Jouw tas is chique en die Old Schoolbag is meer casual. Het is net welke stijl het meeste bij iemand past.
Mevrouw84 schreef:
27-08-2017 16:23
Deze bedoel ik dus hè. Ook die cognac kleur. :love: https://oldschoolbags.nl/winkel/vintage-tas/
Elle1976 schreef:
27-08-2017 19:21
Deze bedoel ik dus hè. Ook die cognac kleur. :love: https://oldschoolbags.nl/winkel/vintage-tas/
Oh! Die bedoel je! Maak het me nu niet nog moeilijker... :bonk:
Het wordt 1 van de 3 kleurtjes!
Mevrouw84 schreef:
27-08-2017 20:51
Oh! Die bedoel je! Maak het me nu niet nog moeilijker... :bonk:
Het wordt 1 van de 3 kleurtjes!
Maarre super bedankt Mevrouw84. Ik ga hem zeker kopen. I'm in love. :flirting: :jump:
Het fijne van die tassen is dat als je een herenfiets hebt hem aan die tussenstang kan hangen.
Je kan er ook je arm doorheen steken.
Verder droegen ze hem ook vaak onder de arm. En weer een ander had hem op het stuur hangen.
Ondingen dus.
Ik kies een andere tas, namelijk...

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven