Roddelen met de korreltjes op het plafond.

27-08-2017 00:08 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de zoveelste nacht op rij lig ik wakker. Ter vermaak maar gaan roddelen met de korreltjes op het plafond. Alleen zijn we inmiddels wel uitgekletst. Ze hebben niet echt veel nieuws meer te vertellen :( en we vallen een beetje in herhaling. Ik weet inmiddels hoe groot de familie in de slaapkamer is, welke de boef van de familie is (deze heeft zich genesteld op de muur ipv het plafond), wie er binnenkort de boel loslaat (en zich dus naar beneden gaat laten vallen, of zich niet zal verzetten tegen Mister Vacuuuuum), hoe legendarisch hun feestjes zijn, hoe een slechte huisvrouw ik ben ( :$ ) omdat ik bewust die ene huisspin laat zitten tegen de mugjes en wat er zoal gebeurt als ik er niet ben, weinig spannends blijkbaar.

Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf. :jump:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
FiIee schreef:
27-08-2017 01:15
Ja ik ook en dan ineens dat. Stel je voor dat er kinderen keken.
En ondertussen ging het hier van korreltjes naar wurg of snurksex.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Veel plezier met kijken straks!
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:19
Ja lekker is dat. Veel te vroeg.
Ja... te hoge knuppeldruk denk ik
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:20
Geodriehoeken gooien? Die snap ik niet.
Met wat geluk blijven ze steken in de gaten in 't plafond.
-Red- schreef:
27-08-2017 01:18
Gezellig dames, tot straks!
Ik heb er zin in :jump: .

Nog meer mensen die mee willen? Ik heb nog twee plekken op de achterbank en ook nog wel plek in de kofferbak.
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:20
Geodriehoeken gooien? Die snap ik niet.
Op de mijn middelbare was het "grappig" om met geodriehoeken naar het plafond te gooien zodat ze bleven hangen in de gaatjes in het plafond.
proudmama33 schreef:
27-08-2017 01:21
Ja... te hoge knuppeldruk denk ik
Oef, nu piemelhatsjoe op het plafond?
FiIee schreef:
27-08-2017 01:23
Op de mijn middelbare was het "grappig" om met geodriehoeken naar het plafond te gooien zodat ze bleven hangen in de gaatjes in het plafond.
Bij ons ook. En ook de pennetjes uit een balpen. Die schoot je zo met dat kleine veertje in het plafond.
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:22
Ik heb er zin in :jump: .

Nog meer mensen die mee willen? Ik heb nog twee plekken op de achterbank en ook nog wel plek in de kofferbak.
Nu heb ik dat lied België in mijn hoofd.

"is er leven op pluto? Kun je dansen op de maan? Is er een plaats tussen de sterren waar je heen kan gaan?" B-)
FiIee schreef:
Ah zo, wij deden dat met passers in het systeemplafond. :rofl:
-Kia-Ora- schreef:
Oef, nu piemelhatsjoe op het plafond?
Ja smerig he? Wat moet je daar nou mee??
Worden dat dan die korreltjes.......???
anoniem_193615 wijzigde dit bericht op 27-08-2017 01:27
11.49% gewijzigd
proudmama33 schreef:
27-08-2017 01:25
Ja smerig he? Wat moet je daar nou mee??
Het hem laten oplikken.
proudmama33 schreef:
27-08-2017 01:24
Bij ons ook. En ook de pennetjes uit een balpen. Die schoot je zo met dat kleine veertje in het plafond.
Pennen niet. Al had ik wel een klasgenoot die ongelofelijke mazzel had. Hij gooide een pen tegen de muur en die ging vervolgens via de deur en het schoolbord zo de vuilnisbak in. Het is al zo'n 15 jaar geleden en nog steeds weet ik dat moment voor mij te halen :rofl:
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:25
Ah zo, wij deden dat met passers in het systeemplafond. :rofl:
Passers zijn ietsje gevaarlijker dan geodriehoeken :proud:
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:21
Veel plezier met kijken straks!
Dank je! Ik ben geen fan van vechtsport, maar dit vind ik wel iets om voor op te blijven. Wat een vertoning en dat prijzengeld o_o
FiIee schreef:
27-08-2017 01:27
Passers zijn ietsje gevaarlijker dan geodriehoeken :proud:
Je bent een onbesuisde puber of je bent het niet.
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:30
Je bent een onbesuisde puber of je bent het niet.
Ik was het in ieder geval niet. Ik had altijd een hekel aan passers. Dan stak net het puntje uit de etui en haalde ik mijn vingers weer open. En die dingen waren na een week stuk. Volgens mij heb ik tientallen passers verslonden tijdens mijn middelbare schooltijd.
fleurkie schreef:
27-08-2017 01:29
Dank je! Ik ben geen fan van vechtsport, maar dit vind ik wel iets om voor op te blijven. Wat een vertoning en dat prijzengeld o_o
Schijntje toch :-P .
FiIee schreef:
27-08-2017 01:32
Ik was het in ieder geval niet. Ik had altijd een hekel aan passers. Dan stak net het puntje uit de etui en haalde ik mijn vingers weer open. En die dingen waren na een week stuk. Volgens mij heb ik tientallen passers verslonden tijdens mijn middelbare schooltijd.
Netjes in het doosje laten zitten of een gum erop. Net als geodriehoeken, achterin je agenda ipv in je etui.
Nou ik ga eens proberen om in dromenland te komen. De meneer naast me is van snurken overgegaan naar een soort van fietspomp gepiep. En Klaas Vaak heeft z'n zaad zand in m'n ogen gestrooid.
proudmama33 schreef:
27-08-2017 01:37
Nou ik ga eens proberen om in dromenland te komen. De meneer naast me is van snurken overgegaan naar een soort van fietspomp gepiep. En Klaas Vaak heeft z'n zaad zand in m'n ogen gestrooid.
Veel plezier in dromenland. Kun je Klaas ook even deze kant op sturen? :kiss:
-Kia-Ora- schreef:
27-08-2017 01:33
Netjes in het doosje laten zitten of een gum erop. Net als geodriehoeken, achterin je agenda ipv in je etui.
Met geodriehoeken deed ik dat wel.

Dat van die gum had ik pas op het hlo ontdekt. Toen hadden we een soort naald om afdekglaasjes op een het objectglas te laten "vallen" zonder dat er lucht tussen kwam. Die dingen hadden ook een scherp puntje. Daar deed ik dan een stuk kurk op.
proudmama33 schreef:
27-08-2017 01:37
:worship:
Ik voel mij net een luxe prinsesje nu. Ik heb vanwege ruimtegebrek maar 2 matrassen op elkaar gestapeld in mijn bed. Ligt best vreemd en mijn bed is ineens een stuk hoger.
sassa_82 schreef:
27-08-2017 01:44
:worship:
Ik denk dat we daaruit kunnen opmaken dat het kussen geholpen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven