VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Kieper het even op de groep inderdaad Vrolijk. Ik heb het gewoon in mijn agenda staan, dus ijs en weder dienende ben ik er .
IJs en weder dienende. Mooie uitspraak.

Net als het woord "desalniettemin". Vind ik ook zo mooi

Vrolijk, ik heb geen lijstje met aan- en afmeldingen. Op de datumprikker kun je zien wie 1 maart als "ja, ik kan" heeft aangevinkt.

En ik twijfel nog. Maar voor het reserveren... reken dan maar niet op me. Ik ben die dag ervoor ook al weg en wil me nog niet vastleggen. Ligt er ook aan hoe tof GW het vindt dat ik dan weer weg ben.

Vandaag lekker dagje gehad. Vanmorgen zwemles met KW dus ook wij waren in het zwembad te vinden. Hij vindt het zo leuk. Hij heeft echt een half uur lol en de lach staat constant op zijn gezicht. En ik geloof dat ik het geen vervelend iets vind, dat zwemmen. Vanmiddag bij mijn broertje voetbal wezen kijken en de jongens hebben heel de middag buiten gespeeld op het voetbalveld. De wasmachine draait overuren.

Nu is GW eten met een vriend en ben ik aan het photoshoppen, maar dat wil niet echt lukken.
Ik heb dus die datumprikker niet meer, dus kan het niet inzien. Vandaar die prangende vraag aan jou en de medeVrolijkerds!

Gewoon doen Wind, vent heb je 's avonds toch ook nog? Ik geloof dat ik daar best wel ontaard in ben, houd daar nooit zo vaak rekening mee. Scheelt vast dat ik vaak 4 avonden weg ben in de week.
Peb, ik zal even de plek van Pammie op de lollige plek zetten en datum is 1 maart en dan lunch geloof ik. Correct me if I am wrong..
Ik zal even kijken of ik de datumprikker nog heb, maar kan ik nu niet doen want zit achter PC op zolder en niet achter de laptop en volgens mij heb ik toen laptopmail opgegeven.
ik heb m nog. zal ff kijken wie kon. typ wel kort want kind op schoot
drop

lien

nathje

pebbles

en ik hebben ja gezegd.

en dan jijzelf nog vrolijk

Ik kan dus niet. Maar misschien als t een vroege lunch is dan toch.....
Ik moet éérst even bellen of ze überhaupt nog plek hebben, tis nogal een populair etablissement namelijk Wel makkelijk te bereiken omdat het niet hartje stad ligt maar een stuk erbuiten.
Jullie krijgen dan wel een mutsen-overdose vollegens mijn Alleen Nip kan niet gleuf ik (maar ik zal eens inventariseren hoe de mutsjes nu staan).
welke stad? dat kan toch wel hardop gezegd?
remma schreef: liever niet.

athena en elyane hebben niet geantwoord

meave onder voorbehoud
pammie, mannie spuugde toch ook zoveel? knorrie ook, en nu heeft hij vandaag voor t eerst een viezel wortel gekregen, gevolg was direct een grote golf melk.....
Wat wil je: als jij Knorrie vieze(l) wortels geeft .
Utreg.

Van vieze wortel zou ik ook gaan spugen
Denk je dat hij ging spugen van een stukje in zijn mond? (issie alweer 6 maanden???)
Same thougts
Hier BNJMN trouwens een tand, hij laat 'm niet zien, maar had wel enorm rode wangen. Dus met een lepeltje getikt, zo lief .
haha, jullie zitten op t zelfde niveau!

Maar t was dus echt veel moedermelk he. Niet dat hij de wortel uitspuugde ofzo.

Hoe laat utrecht? 1300 uur oid?
Nee, ik denk dat ie kokhalste en daardoor een golf melk meekwam.
psies 6 maanden vandaag trouwens!
Zo, ik heb hem in bed gelegd. Typt makkelijker.

Maar hij spuugde dus altijd al heeeeel veel. Reflux achtig, maar dat is nooit officieel bevestigd en hij had er verder ook vrijwel nooit last van.

Ik las overal al dat ze dan met bijvoeding ook nog wel kunnen blijven spugen. En toen die melk er dus uitkwam nadat hij een mini hapje wortel had doorgeslikt bedacht ik me dat we dit dus misschien een half jaar lang houden...

En toen moest ik aan jou denken.
En BNJMN alweer een tand! Wat gaat de tijd snel....

Hij is bijna 8 maanden toch?
Gaat snel he, gefeliciteerd . Hier kan BNJMN al kruipen (en zoals dat gaat eigenlijk nog harder achteruit dan vooruit, maar ik denk dat hij morgen of overmorgen de truck helemaal doorheeft). Nu wij nog snel de stopcontacten dichtmaken, want Snelle Jelle is dol op snoeren....
Vanavond was ik in de keuken, Knorrie lag in de kamer op het kleed. Kom ik even later de kamer binnen, ligt hij bijna onder de eettafel! Hoe hij dat gedaan heeft, geen idee. Soort schuiven denk ik. Niet handig, ik vind kinderen die op hun plek blijven veel handiger .
Kiloknaller heeft ook altijd enorme golven gespuugd, eigenlijk het eerste jaar. Standaard tig keer per dag, wisselend meteen na of pas een half uur na voedingen. Denk achteraf dat poedermelk beter bleef zitten dan moedermelk, maar dat weet ik niet meer precies. Ik heb 'm in elk geval altijd zelf gevoed en op de creche had hij er op een gegeven moment minder last van (en ik ben geloof ik toen na een maand of 7 gestopt met kolven). Merk jij verschil als hij poedermelk krijgt? Of kolf je nog volledig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven